eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › zakup oraz montaż łodzi inspekcyjnej na potrzeby kontroli rybołówstwa wraz z osprzętem umożliwiającym jej wykorzystanie na statku szkoleniowym Akademii Morskiej w Szczecinie m/v Nawigator XXI dla jednostki realizującej - Okręgowego Inspektoratu Rybołówstw



Ogłoszenie z dnia 2006-09-07

POZYCJA 46593

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Szczecin: zakup oraz montaż łodzi inspekcyjnej na potrzeby kontroli rybołówstwa wraz z osprzętem umożliwiającym jej wykorzystanie na statku szkoleniowym Akademii Morskiej w Szczecinie m/v Nawigator XXI dla jednostki realizującej - Okręgowego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego w Szczecinie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Okręgowy Inspektorat Rybołówstwa Morskiego w Szczecinie, do kontaktów: Wiesław Mateuszuk Marek Maćkowski, ul. Starzyńskiego 8, 70-506 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4322550, fax 091 4883903, e-mail: oirm@oirm.szczecin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.oirm.szczecin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; inspekcja rybołówstwa morskiego. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup oraz montaż łodzi inspekcyjnej na potrzeby kontroli rybołówstwa wraz z osprzętem umożliwiającym jej wykorzystanie na statku szkoleniowym Akademii Morskiej w Szczecinie m/v Nawigator XXI dla jednostki realizującej - Okręgowego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego w Szczecinie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Szczecin - statek Nawigator XXI. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Łódź będzie przeznaczona do bezpiecznego przewożenia inspektorów dokonujących kontroli rybołówstwa morskiego pomiędzy statkiem Nawigator XXI a statkami rybackimi w rejonie południowego Bałtyku na wodach nieosłoniętych; wyposażenie łodzi będzie służyło wykonywaniu bezpiecznej żeglugi w promieniu 6 mil morskich od statku bazowego oraz zapewnieniu łączności, dokumentowaniu fotograficznemu kontrolowanych obiektów, zapewnieniu inspektorom ochrony przed oddziaływaniem warunków atmosferycznych i wody morskiej; żurawik wraz z wciągarką, łożem i trapem służyć będą opuszczaniu i podnoszeniu łodzi, umieszczeniu jej na łożu i zamocowaniu oraz dodatkowemu zabezpieczeniu wchodzenia i schodzenia inspektorów na łódź; dokumentacja projektowo-techniczna jest związana z wymogami Polskiego Rejestru Statków oraz optymalnym zabezpieczeniem obsługi urządzeń; roboty demontażowo-montażowe obejmą usunięcie zamontowanego obecnie na statku żurawika wraz z wciągarką, rekonstrukcję relingów, posadowienie i montaż nowego żurawika wraz z wciągarką i podestem dla operatora, podłączenie zasilania elektrycznego, przeprowadzenie prób działania zespołu łódź-żurawik, zakończone odbiorem techniczno-eksploatacyjnym przez upoważnione organy inspekcyjne i kapitana statku Nawigator XXI 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca musi przedstawić aktualne świadectwo uznania go lub wybranych przez niego podwykonawców przez towarzystwo klasyfikacyjne w zakresie działalności objętej przedmiotem zamówienia oraz złożyć oświadczenie odnośnie wymaganych przepisami atestów i dokumentacji dla obiektów i urządzeń będących przedmiotem zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 35.12.10.00 - Łodzie specjalistyczne Kod CPV wg słownika 2008: 34.52.10.00 - Łodzie specjalistyczne Oryginalny kod CPV: 29.11.11.00 - Silniki zewnętrzne do napędzania łodzi Kod CPV wg słownika 2008: 42.11.11.00 - Silniki zewnętrzne do napędzania łodzi Oryginalny kod CPV: 29.22.00.00 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe oraz ich części Kod CPV wg słownika 2008: 42.40.00.00 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe oraz ich części Oryginalny kod CPV: 29.81.43.40 - Trapy Kod CPV wg słownika 2008: 34.93.13.00 - Schody umożliwiające pasażerom wejście na statek Oryginalny kod CPV: 33.20.00.00 - Przyrządy i urządzenia do pomiaru, kontroli, badania i nawigacji Kod CPV wg słownika 2008: 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Jeden zespół urządzeń, wyposażenia i robót wraz z dokumentacją i odbiorem technicznym - jak w punkcie II.1.5) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane jest wadium w wysokości 7500 zł, które należy wnieść w terminie pozwalającym zamawiającemu sprawdzenie prawidłowości wykonania tego warunku przed terminem otwarcia ofert 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać w pełni wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm) i potwierdzić to załączonymi do oferty dokumentami oraz załączając do oferty dopuszczone i wymagane przepisami ww. ustawy oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy posiadający dokumenty finansowe w walutach innych niż złoty dokonają przeliczenia z tej waluty na złoty wg średniego kursu NBP obowiązującego w dniu ogłoszenia o zamówieniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisyjne sprawdzenie przez zamawiającego kompletności oraz poprawności formalnej i merytorycznej dokumentów/oświadczeń złożonych przez ubiegających się o zamówienie Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 dostawy porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300000 zł każda. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, wykonawca/y zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych dostaw o przedmiocie i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia oraz rekomendacje potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; b) posiadać aktualne świadectwo uznania towarzystwa klasyfikacyjnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; c) przedstawić ofertę zgodną z postanowieniami ustawy i wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. kryterium \cena\ 80 2. kryterium \wydłużenie okresu gwarancji na łódź i żurawik do 36 miesięcy\ 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oirm.szczecin.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2006 godzina 08:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.09.2006, godzina 12:00, w siedzibie zamawiającego, Szczecin, ul. Starzyńskiego 8.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt realizowany w oparciu o art. 7 (zał. VI - Statki i statki powietrzne patrolowania rybołówstwa) Decyzji Komisji z dnia 3 czerwca 2005 r. w sprawie wkładu finansowego Wspólnoty w programy Państw Członkowskich w dziedzinie kontroli, inspekcji oraz nadzoru nad rybołówstwem na 2005 r 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.