Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-06
Ustroń: Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych dla Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A.
Numer ogłoszenia: 46593 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe "Ustroń" S.A. , ul. Sanatoryjna 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. (033) 8565650, faks 033 8543825.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ustron.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych dla Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie polega na sukcesywnej dostawie odczynników laboratoryjnych od dnia podpisania umowy przez 12 miesięcy. 2. Orientacyjna ilość dostawy jest określona w formularzu cenowym stanowiącym załącznik 1a do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, że ilości podane w formularzu cenowym są jedynie ilościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie w czasie trwania umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3. Dostawa winna być realizowana w oparciu o złożone przez Zamawiającego cząstkowe zamówienia. Dostawa będzie każdorazowo określona zamówieniem (pisemnie, telefonicznie, faxem, emailem) z podaniem miejsca i wielkości dostawy. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zapoznał się z miejscem realizacji dostaw. 4. Towary dostarczane winny być przez Wykonawcę do pomieszczenia Zamawiającego znajdujących się w Ustroniu ul. Sanatoryjna 7 - od godziny 8:00 do godziny 12:30. 5. Zamówienie obejmuje koszty transportu loco Zamawiający (w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego). 6. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 9. Towary będące przedmiotem zamówienia powinny być zawsze odpowiednio oznakowane i opakowane tak, aby Zamawiający miał możliwość sprawdzenia czy towar jest najwyższej jakości i czy odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ. 10. Zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.) Zamawiający żąda ważnego i aktualnego przez czas trwania umowy dokumentu wskazującego na dopuszczenie do obrotu na każdy oferowany wyrób medyczny w postaci Deklaracji zgodności oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikującą. 11. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w formularzu oferty osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia i telefony kontaktowe oraz inne informacje niezbędne do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 12. Termin płatności faktury nie może być krótszy niż 28 dni..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie się kierował regułą : (spełnia albo nie spełnia), 2) nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, 3) ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1a oraz załącznik nr I - dotyczy części II, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 2, 4) parafowany przez wykonawcę formularz postanowień umowy - załącznik nr 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 5) aktualny odpis z rejestru sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wraz z umową spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej oraz pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 6) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4, 7) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, przed dniem wszczęcia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających każda swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 5, 8) referencje - dokument, który potwierdzi fakt, iż dostawy wymienione w załączniku nr 5 zostały zrealizowane z należytą starannością. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie został skazany prawomocnym wyrokiem sądu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 9) oświadczenie - załącznik nr 6..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ustron.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ustroń, ul. Sanatoryjna 1, pok. nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Ustroń, ul. Sanatoryjna 1, pok. nr 2, piętro I.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odczynniki hematologiczne do licznika MEK-6318 K firmy Nihden Kohden i analizatora elektrolitów AVL 9180.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na sukcesywnej dostawie odczynników hematologiczne do licznika MEK - 6318 K firmy Nihden Kohden i analizatora elektrolitów AVL 9180 dla Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego UStroń S.A. w okresie od dnia podpisania umowy przez 12 miesięcy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 33.14.16.25-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki do biochemii klinicznej przystosowane do do aparatu STar - Dust MC 15 oraz chemii ogólnej częściowo mikrobiologii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na sukcesywnej dostawie odczynników do biochemii klinicznej przystosowane do do aparatu STar - Dust MC 15 oraz chemii ogólnej częściowo mikrobiologii dla Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A. w okresie od dnia podpisania umowy przez 12 miesięcy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 33.14.12.62-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw odczynników do koagulologii dostosowany do analizatora K- 3002 optic..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na sukcesywnej dostawie zestawu odczynników do koagulologii dostosowany do analizatora K- 3002 optic. dla Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A. w okresie od dnia podpisania umowy przez 12 miesięcy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 33.14.16.25-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odczynniki do roztworów wodnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na sukcesywnej dostawie odczynników do roztworów wodnych dla Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A. w okresie od dnia popisania umowy przez 12 miesięcy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 33.14.16.25-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Podłoża mikrobiologiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na sukcesywnej dostawie podłoży mikrobiologicznych dla Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A. w okresie od dnia podpisania umowy przez 12 miesięcy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z USTRONIA
- Świadczenie usług w zakresie dozoru i ochrony fizycznej siedziby oraz mienia Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji z siedzibą w Ustroniu
- Roboty budowlane w Centrum Reumatologii Sp. z o.o. (3) sukcesywne roboty remontowe
więcej: przetargi w Ustroniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środka kontrastowego do badań diagnostycznych na potrzeby Samodzielnego Szpitala Miejskiego im. PCK w Białymstoku
- Dostawa testów diagnostycznych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW, PRÓBÓWEK, MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH, ASORTYMENTU DODATKOWEGO I PODŁOŻY DO APARATU WASP DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ W LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Produkty lecznicze.
- Dostawa leków i płynów infuzyjnych do aptek szpitalnych PZZOZ w Będzinie.
- odczynniki i materiały zużywalne do badan koagulologicznych do aparatu f-my BioMerieux oraz dzierżawą aparatu, odczynniki do badań hematologicznych z dzierżawą analizatora, rozruszniki serca, implanty twarzowo szczękowe, materiały medyczne, filmy do tomog
więcej: Zestawy diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.