eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego i wzrost spójności komunikacyjnej poprzez budowę drogi gminnej z ścieżką pieszo-rowerową i oświetleniem na odcinku Oborniki-Rudki-Kowanówko.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-05

Oborniki: poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego i wzrost spójności komunikacyjnej poprzez budowę drogi gminnej z ścieżką pieszo-rowerową i oświetleniem na odcinku Oborniki-Rudki-Kowanówko.
Numer ogłoszenia: 46585 - 2014; data zamieszczenia: 05.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12003 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach, ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 6559100; 6559133, faks 061 6559101.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego i wzrost spójności komunikacyjnej poprzez budowę drogi gminnej z ścieżką pieszo-rowerową i oświetleniem na odcinku Oborniki-Rudki-Kowanówko..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę drogi gminnej z ścieżką pieszo-rowerową i oświetleniem na odcinku Oborniki-Rudki-Kowanówko. Przedmiotem opracowania jest poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego i wzrost spójności komunikacyjnej poprzez budowę drogi gminnej Oborniki-Rudki-Kowanówko, od km 0+000 do km 2+174 na długości 2,173km. Początek planowanej drogi gminnej to skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 178 na odcinku ulicy Czarnkowskiej w Obornikach. Planowana droga biegnie w kie-runku m. Rudki i dalej przez las w kierunku m. Kowanówko. Koniec planowanej drogi i ścieżki pieszo-rowerowej przyjęto w km 2+173, na skrzyżowaniu dróg powiatowych o numerze 2960P w Kowanówku. Drogi powiatowe są zaliczone do klasy technicznej L i mają nawierzchnie bitumiczne o szerokości 5,50m. Planowana droga gminna ma nawierzchnie: - zjazd z drogi wojewódzkiej bitumiczny, - od km 0+000 do km 1+539 gruntowa, - od km 1+512 do km 2+173 bitumiczna o szerokości 5,00m. W oparciu o dane dotyczące struktury istniejącego oraz przewidywanego ruchu, przyjęto następujące założenia projektowe dla drogi gminnej: - klasa techniczna - L, - kategoria ruchu KR-3, - prędkość projektowa 30km/h, - prędkość miarodajna 50 km/h, - grupa nośności podłoża-G1, - obciążenie - 110KN/oś, - szerokości jezdni 5,50m - szerokość ścieżki pieszo-rowerowej- 2,50m. Od km 1+512 do km 2+130 założono wykorzystanie istniejącej konstrukcji i jezdni bitumicznej, którą należy poszerzyć do szerokości 5,50m. Zniszczoną nawierzchnię na tym odcinku należy wyremontować i wyprofilować w przekroju poprzecznym do normatywnych spadków 2%. Dla obliczeniowej kategorii ruchu KR-2 i gruntu G1 założono: - warstwę ścieralną grubości 5cm z betonu asfaltowego AC-8S o strukturze zamkniętej, według wymogów KTKNPiP, - warstwę wiążącą o grubości 6cm z betonu asfaltowego AC-16W o strukturze częściowo zamkniętej, wg wymogów KTKNPiP, - podbudowę zasadniczą dwuwarstwową o grubości 23cm z tłucznia kamiennego frakcji 0/31,5mm i 0/63mm. Ze względu na wysoki poziom wód gruntowych, potwierdzony wynikami badań gruntu, na odcinku od km 0+000 do km 0+300 zaplanowano warstwy odcinające od podłoża o grubości 15cm z betonu cementowego C1,5/2,5. Na włączeniu do drogi wojewódzkiej nr 178 zaplanowano wysepkę dzielącą w formie małej kropli, która zostanie wyniesiona 10cm nad przyległe jezdnie. W pasie drogi wojewódzkiej (działka nr 504)jezdnia zostanie ograniczona wtopionymi opornikami betonowymi. Na włączeniu do drogi powiatowej nr 2060P w km 2+173, jezdnia zostanie ograniczona krawężnikami betonowymi ulicznymi 15x30 na ławach z oporem z betonu B-15. Jezdnia przy krawężnikach będzie wzmocniona opaskami szerokości 30cm z kostki brukowej typy Cegiełka koloru szarego. Dla planowanej ścieżki pieszo-rowerowej przyjęto dwie konstrukcje: 1) nawierzchnia z betonu asfaltowego o grubości 5cm(jak w-wa ścieralna) na podbudowie o grubości 10cm z tłucznia kamiennego o frakcji 0/31,5mm, 2) nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8cm, bezfazowej, typu Domino koloru szarego i czerwonego, na warstwie podsypkowej cementowo-piaskowej o grubości 5cm i podbudowie o grubości 10cm z tłucznia kamiennego o frakcji 0/31,5mm Ścieżka o nawierzchni z kostki betonowej zostanie oddzielona od jezdni krawężnikami betonowymi ulicznymi 15x30, wystającymi 10cm. Ścieżka o nawierzchni bitumicznej zostanie oddzielona od jezdni linią P-7b z zamontowanymi obok niej punktowymi separatorami ruchu U-25b koloru żółtego z wmontowanymi ledowymi oświetleniami. Niweletę drogi gminnej starano się poprowadzić po terenie dla ograniczenia robót ziemnych i ze względu na wąski pas drogi. W km 0+000 i km 2+173 planowaną niweletę dowiązano do jezdni bitumicznej drogi wojewódzkiej i drogi powiatowej. Od km 1+512 do km 2+130 niweletę wyznacza istniejąca nawierzchnia bitumiczna, która ulegnie niewielkim zmianom w związku z lokalnymi profilowaniami i ułożeniem w-wy ścieralnej o grubości 5cm. Zaplanowano jezdnię o przekroju daszkowym i spadkach 2,0%. Ścieżka pieszo-rowerowa będzie miała spadki jednostronne: - bitumiczna 2% jak jezdnia, - z kostki 1% na teren przyległy. Odwodnienie korony drogi gminnej zapewnią pochylenia poprzeczne nawierzchni i podłużne niwelety. Wody deszczowe i roztopowe zostaną sprowadzone do rowów przydrożnych i na teren przyległy. Na trasie zaplanowano krótkie odcinki rowów po stronie lewej drogi gminnej dla uchwycenia wód spływających z przyległego terenu. Wody te zostaną sprowadzone do istniejącego przepustu w km 0+620 i do planowanych 2-ch przepustów na trasie. Zaplanowano dwa przepusty: w km 1+080 i w km 1+336,60, z rur dwuściennych PP D=50. Wloty i wyloty przepustów zostaną zabezpieczone płytami ażurowymi 40x60 i obsiane trawą. Dla zabezpieczenia przed rozmywaniem zaplanowano umocnienie poboczy i skarp kratami trawnikowymi PCV. Założono umocnienie poboczy i skarp na szerokości 2,50m, po stronie prawej drogi od strony rzeki Wełny, od km 0+950 do km 1+423. Zakres robót elektrycznych obejmuje: - zasilanie oświetlenia, - montaż instalacji oświetleniowej, - ochronę przeciwporażeniową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.23.33.40 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skanska S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3863203,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2447619,80

  • Oferta z najniższą ceną: 2447619,80 / Oferta z najwyższą ceną: 3268082,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.