eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › dostawa sprzętu komputerowego



Ogłoszenie z dnia 2005-09-08

POZYCJA 46546

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: dostawa sprzętu komputerowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, do kontaktów: Marcin Batko, plac Wszystkich Świętych 3/4, 31-004 Kraków, tel. 012 6161433, fax 012 6161217, e-mail: info@um.krakow.pl, www.krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: brak specyfikacji - należy złożyć wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, e-mail: info@um.krakow.pl, www.krakow.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Kancelaria Magistratu - Stanowisko Nr 1, plac Wszystkich Świętych 3/4, 31-004 Kraków, tel. 012 6161488, fax 012 6161217, e-mail: info@um.krakow.pl, www.krakow.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny/lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zamówienie składa się z 4 grup. 1. Przedmiotem zamówienia w grupie 1 jest dostawa 310 szt. stacji roboczych: Jednostka centralna: Procesor - procesor klasy x86, taktowany zegarem o częstotliwości co najmniej 2,8 GHz, częstotliwości szyny systemowej minimum 400 MHz lub procesor o równoważnej funkcjonalności i wydajności wg wyników testu przeprowadzonego przez dostawcę Pamięć RAM - 512 MB Dysk twardy - 40 GB Karta grafiki, karta dźwiękowa - zintegrowana Karta sieciowa - Fast Ethernet Napędy wbudowane: stacja dyskietek 1,44 MB, napęd combo DVD/CD-RW System Operacyjny - Microsoft Windows XP Professional PL Obudowa: Miditower Klawiatura, mysz, filtr sieciowy Monitor TFT 17 cali z głośnikami wbudowanymi 2 x minimum 1W Oferowany w tej grupie sprzęt musi pochodzić od jednego producenta i musi być fabrycznie nowy. 2. Przedmiotem zamówienia w grupie 2 jest dostawa 10 szt. stacji roboczych: Jednostka centralna: Procesor - procesor klasy x86, taktowany zegarem o częstotliwości co najmniej 3,2 GHz, częstotliwości szyny systemowej minimum 800 MHz lub procesor o równoważnej funkcjonalności i wydajności wg wyników testu przeprowadzonego przez dostawcę Pamięć RAM - 1 GB Dysk twardy - 160 GB Karta grafiki Karta dźwiękowa - zintegrowana Karta sieciowa - Fast Ethernet Napędy wbudowane: stacja dyskietek 1,44 MB, napęd DVD-RW System Operacyjny - Microsoft Windows XP Professional PL Obudowa: Miditower Klawiatura, mysz, filtr sieciowy Monitor TFT 19 cali z głośnikami wbudowanymi 2 x minimum 2W Oferowany w tej grupie sprzęt musi pochodzić od jednego producenta i musi być fabrycznie nowy. 3. Przedmiotem zamówienia w grupie 3 jest dostawa 50 szt. terminali sieciowych typu thin client. Jednostka centralna: Procesor - minimum 533 Mhz System operacyjny preinstalowany - Microsoft Windows CE .NET v4.20 Pamięć flash - 32 MB Pamięć RAM - 128 MB Porty: mysz, klawiatura Sieć - Fast Ethernet Dźwięk - stereo Przeglądarka - Internet Explorer 6.0 Karta grafiki Klawiatura, mysz, zasilacz zewnętrzny, filtr sieciowy Monitor TFT 17 cali z głośnikami wbudowanymi 2 x minimum 1W Oferowany w tej grupie sprzęt musi pochodzić od jednego producenta i musi być fabrycznie nowy. 4. Przedmiotem zamówienia w grupie 4 jest dostawa 30 szt. monitorów TFT 15 cali, 20 szt. monitorów TFT 17 cali oraz 12 szt. monitorów TFT 19 cali. Monitor TFT 15 cali z wbudowanymi głośnikami 2 x minimum 1W Monitor TFT 17 cali z wbudowanymi głośnikami 2 x minimum 1W Monitor TFT 19 cali z wbudowanymi głośnikami 2 x minimum 2W Oferowany w tej grupie sprzęt musi pochodzić od jednego producenta i musi być fabrycznie nowy. Minimalny wymagany okres gwarancji na oferowany sprzęt we wszystkich grupach wynosi 36 miesięcy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska, Kraków. Kod NUTS: PL213. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 20 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykonawcy, którzy: a) posiadają świadectwo autoryzacji w zakresie sprzedaży i serwisu oferowanego sprzętu komputerowego, wystawione na rok bieżący przez producenta sprzętu (autoryzowany dealer, autoryzowany reseller, bussines partner, partner handlowy); b) w ostatnim roku obrotowym (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) osiągnęli przychód w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń, które winny być złożone wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wymagane dokumenty zostały wymienione poniżej (punkt III.2.1.1 - III.2.1.3 ogłoszenia). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o następującej treści: Stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) oświadczam, iż: - posiadam uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; - znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; - nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia [stosownie do treści art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.)]. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej. Za aktualny uważa się odpis lub zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Ewidencji Działalności Gospodarczej. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art. 1 ust. 2 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2004 r. Nr 253 poz. 2532 z późn. zm.). Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 8. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie III.2.1.1.2, III.2.1.1.4 - III.2.1.1.6 ogłoszenia składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa punkcie III.2.1.1.3 ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w punkcie III.2.1.1.1 - III.2.1.1.8, III.2.1.2 i III.2.1.3 ogłoszenia - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego ww. pełnomocnika. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art. 1 ust. 2 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2004 r. Nr 253 poz. 2532 z późn. zm.). Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy ci - przed zawarciem umowy z zamawiającym - są zobowiązani do przedłożenia zamawiającemu umowy określającej podstawy i zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia. Dokumenty, o których mowa w punkcie III.2.1.1.2 - III.2.1.1.8 i III.2.1.2 ogłoszenia muszą być wystawione dla każdego z wykonawców składających wniosek wspólny. Dokumenty, o których mowa w punkcie III.2.1.1.1 i III.2.1.3 ogłoszenia składa ustanowiony pełnomocnik. 10. Forma dokumentów. Dokumenty, o których mowa w punkcie III.2.1.1.2 - III.2.1.1.8, III.2.1.2 i III.2.1.3 ogłoszenia mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem winien dokonać pełnomocnik. Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniami na język polski. 11. Do złożenia oferty zostaną zaproszeni wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie III.2.1 ogłoszenia i przedłożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków (punkt III.2.1.1 - III.2.1.3 ogłoszenia). Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 7, zamawiający zaprosi do złożenia oferty 7 wykonawców, którzy w ostatnim roku obrotowym (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) osiągnęli największy przychód potwierdzony dokumentem, o którym mowa w punkcie 2.1.3 ogłoszenia. 12. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy składać w zamkniętej kopercie zawierającej oznaczenie: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na dostawę sprzętu komputerowego (OR-12.3410-122/05). Wniosek winien zawierać nazwę i siedzibę wykonawcy składającego wniosek oraz numer telefonu i faksu. Zamawiający zaleca, aby dokumenty składające się na wniosek były zszyte/spięte. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty i zysk. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Świadectwo autoryzacji w zakresie sprzedaży i serwisu oferowanego sprzętu komputerowego, wystawione na rok bieżący przez producenta sprzętu (autoryzowany dealer, autoryzowany reseller, bussines partner, partner handlowy). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyspieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia - art. 49 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 7. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: OR-12.3410-122/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.09.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 26.09.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 01.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.