eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Transport, zbieranie, przetwarzanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów oraz opróżnienie i czyszczenie urządzeń do oczyszczania ścieków deszczowych część 1-8

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-03

Skierniewice: Transport, zbieranie, przetwarzanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów oraz opróżnienie i czyszczenie urządzeń do oczyszczania ścieków deszczowych część 1-8
Numer ogłoszenia: 46538 - 2015; data zamieszczenia: 03.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD-KAN" Sp. z o.o. , Mokra Prawa 30, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8333808, faks 046 8334668.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodkan-skierniewice.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport, zbieranie, przetwarzanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów oraz opróżnienie i czyszczenie urządzeń do oczyszczania ścieków deszczowych część 1-8.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Transport, zbieranie, przetwarzanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów oraz opróżnienie i czyszczenie urządzeń do oczyszczania ścieków deszczowych część 1-8: Część 1-Transport, zbieranie, przetwarzanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów: 1) niebezpiecznych: 150110,150202,160107,160213,160506,160507; 2) innych niż niebezpieczne: 080112,150101,150203,160103,160214,160604,168001,170302,170904 Część 2 - Transport, zbieranie, przetwarzanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadu innego niż niebezpieczny o kodzie: 19 08 01 (skratki), Część 3 - Transport, zbieranie, przetwarzanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadu innego niż niebezpieczny o kodzie: 19 08 02 (zawartość piaskowników), Część 4 - Przetwarzanie odpadu innego niż niebezpieczny, kod: 19 08 05 (ustabilizowane komunalne osady ściekowe), Część 5 - Transport, zbieranie, przetwarzanie ( odzysk lub unieszkodliwienie) odpadu innego niż niebezpieczny kod: 19 08 99 Część 6 - Transport, zbieranie, przetwarzanie ( odzysk lub unieszkodliwienie) odpadu innego niż niebezpieczny kod: 19 09 01 ( odpady stałe ze wstępnej filtracji i skratki) Część 7 - Transport, zbieranie, przetwarzanie ( odzysk lub unieszkodliwienie) odpadu innego niż niebezpieczny kod: 20 03 06 (odpady ze studzienek kanalizacyjnych) Część 8 - Opróżnienie i czyszczenie urządzeń do oczyszczania ścieków deszczowych oraz odbiór i transport wytworzonych odpadów niebezpiecznych Uwaga: W przypadku przedstawienia przez Wykonawców dokumentów, w których będą waluty inne niż PLN będą one podlegały przeliczeniu na PLN ( w celu potwierdzenia spełniania warunków) według średniego kursu NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Ustala się wadium w wysokości: 1.1) dla cz. 1 przedmiotu zamówienia: 2 200,00 zł. (słownie złotych: dwa tysiące dwieście 00/100), 1.2) dla cz. 2 przedmiotu zamówienia: 2 200,00 zł. (słownie złotych: dwa tysiące dwieście 00/100). 1.3) dla cz. 3 przedmiotu zamówienia: 3 000,00 zł. (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). 1.4) dla cz. 4 przedmiotu zamówienia: 4 000,00 zł. (słownie złotych: cztery tysiące 00/100). 1.5) dla cz. 5 przedmiotu zamówienia: 2 000,00 zł. (słownie złotych: dwa tysiące 00/100). 1.6) dla cz. 6 przedmiotu zamówienia: 500,00 zł. (słownie złotych: pięćset 00/100). 1.7) dla cz. 7 przedmiotu zamówienia: 3 200,00 zł. (słownie złotych: trzy tysiące dwieście 00/100). 1.8) dla cz. 8 przedmiotu zamówienia: 400,00 zł. (słownie złotych: czterysta 00/100). 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr. 109, poz.1158, z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca dla cz. 1,2,3,5,6,7,8: W myśl art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach Dz. U. z 08 stycznia 2013r poz.21z póź. zm Wykonawca posiada: -wpis do rejestru w myśl art. 50 ust. 1 pkt. 5 lit. b ustawy o odpadach transport odpadów, - zezwolenie na zbieranie odpadów ,lub alternatywnie: - zezwolenie na odzysk odpadów, chyba że działalność taka nie wymaga uzyskania zezwolenia lub:- zezwolenie na składowanie odpadów oprócz odpadów wymienionych w rozdz. 3 cz. 1 SIWZ w tabeli 1 l.p. 3-4, 8-13 lub: - koncesję w myśl art. 27 ust. 2 pkt. 2 ww ustawyi jednocześnie - wpis do rejestru w zakresie, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt. 5 lit. a ww ustawy, Uwaga! Wykonawca zamówienia: -któremu właściwy organ wydając zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów odzysku lub unieszkodliwiania odpadów nie uwzględnił dodatkowo wymagań przewidzianych dla zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, - posiadający zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów musi posiadać wpis do ww rejestru uprawniający do działalności w zakresie transportu odpadów. Dopuszcza się, by zgodnie z art. 232 ust. 5 ww ustawy Zamawiający zlecił obowiązek gospodarowania odpadami podmiotom posiadającym decyzje, o których mowa w art. 232 ust. 1-3 ustawy o odpadach, co powoduje przejście odpowiedzialności za gospodarowanie odpadami na tego posiadacza. W przypadku, gdy uprawnienia, o których mowa powyżej obowiązują krócej niż do dnia realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowne decyzje, określone w ww punkcie, najpóźniej w terminie obowiązywania przedłożonych decyzji, które załączy Wykonawca na etapie składania oferty dla uprawnień określonych powyżej nie później jednak niż po upływie 36 miesięcy od dnia wejścia w życie ustawy o odpadach z 14 grudnia 2012 r. Dz. U. z 08 stycznia 2013r. poz. 21z póź. zm., zgodnie z ustawą z 15.01.2015r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw Dz. U. z 2015r. poz. 122. dla cz. 4: W myśl art. 27 ust. 4 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U. z 08 stycznia 2013 r. poz. 21 Zamawiający przekaże odpad Wykonawcy, który posiada: 1.zezwolenie na odzysk odpadów inny niż wymieniony w art. 96. ust. 1 ustawy o odpadach, w procesie R1, R3, R13,lub 2. zezwolenie na odzysk odpadów, wymieniony w art. 96. ust. 1 pkt. 4 lub 5 oprócz stosowania osadów ściekowych do celów rekultywacji gruntów na cele rolne, ww ustawy o odpadach, zgodnie z art. 96. ust. 2 ww ustawy. Uwaga! dotyczy Wykonawców deklarujących odzysk określony w pkt. 2 Zgodnie z art. 20 ust. 3 i 4 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. Dz. U. z 08 stycznia 2013 r. poz. 21 z póź. zm. nie dopuszcza się stosowania komunalnych osadów ściekowych, kod: 19 08 05, rozumianego jako rozprowadzanie odpadu po powierzchni ziemi lub wprowadzanie go do gleby pkt. 2 części zamówienia poza obszarem województwa łódzkiego za wyjątkiem, gdy odległość od miejsca wytworzenia odpadu do miejsca stosowania położonego na obszarze innego województwa jest mniejsza niż odległość do miejsca stosowania, położonego na obszarze tego samego województwa, tj. województwa łódzkiego art. 20 ust. 5 ww ustawy o odpadach. 3. zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów poprzez przekształcenie termiczne na lądzie w procesie D10. Dopuszczalne przez Zamawiającego sposoby gospodarowania odpadem przez Wykonawcę, Zamawiający określił w tabeli w załączniku nr 9 do SIWZ. Zezwolenia należy załączyć je do oferty, jakimi dysponuje Wykonawca będą stanowić integralna część umowy. W załącznik nr 9 do SIWZ Wykonawca określi deklarowany sposób zagospodarowania odpadu poszczególnymi metodami odzysku i unieszkodliwienia z podaniem daty i numeru znaku zezwolenia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści dokumentów oraz oświadczeń wymienionych w rozdz. 6 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie będzie wymagał wykazania się spełnianiem tego warunku w sposób szczególny tj. warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące zał. nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca dla cz. 4: a) dysponuje miejscem przetwarzania (odzysku lub unieszkodliwienia) odpadów w odległości do 55 km liczonej od miejsca magazynowania czasowego odpadów do miejsca przetwarzania (odzysku lub unieszkodliwienia) odpadów (odległość liczona w jedną stronę). Zamawiający dopuszcza rozbieżność między kilometrami podanymi w ofercie, a kilometrami rzeczywistymi ? 5 km. W przypadku wystąpienia wątpliwości dotyczących rzeczywistej odległości, Zamawiający sprawdzi podaną przez Wykonawcę w ofercie odległość. Zgodnie z art. 20 ust. 3 i 4 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012r. (Dz. U. z 08 stycznia 2013r poz. 21) nie dopuszcza się stosowania komunalnych osadów ściekowych, kod: 19 08 05, rozumianego jako rozprowadzanie odpadu, kod 190805 po powierzchni ziemi lub wprowadzanie go do gleby ( 4 części zamówienia rozdz. 3 pkt. A 2SIWZ ) poza obszarem województwa łódzkiego za wyjątkiem, gdy odległość od miejsca wytworzenia odpadu do miejsca stosowania położonego na obszarze innego województwa jest mniejsza niż odległość do miejsca stosowania położonego na obszarze tego samego województwa, tj. województwa łódzkiego art. 20 ust. 5 w/w ustawy o odpadach. dla cz. 1-7: b) Wykonawca dysponuje sprzętem umożliwiającym pomiar masy odpadów. Sprzęt winien posiadać legalizację ważną do końca obowiązywania umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku wygaśnięcia terminu ważności legalizacji w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia ponownej legalizacji sprzętu i dostarczenia Zamawiającemu kopii nowego świadectwa legalizacji. W/w dowód legalizacji będzie stanowił integralną część umowy. Waga musi być wyposażona w elektroniczny system wydruku odczytu ważenia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia i dokumentów wymienionych w rozdz. 6 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie będzie wymagał wykazania się spełnianiem tego warunku w sposób szczególny tj. warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące zał. nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie będzie wymagał wykazania się spełnianiem tego warunku w sposób szczególny tj. warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące zał. nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wzór formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ Formularz cenowy stanowiący załącznik 2a-cz. 1 i lub 2b-cz. 2 i lub 2c-cz. 3 i lub 2d-cz. 4 i lub 2e-cz. 5 i lub 2f - cz. 6 i lub 2g - cz. 7 i lub 2h - cz. 8 do SIWZ, formularze cenowe dla cz.1-8 znajdują się w oddzielnym folderze. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada stosowne zezwolenia i dokumenty na gospodarowanie odpadami stanowiące załącznik 3 do SIWZ (dotyczy cz. 1,2,3,5,6,7 przedmiotu zamówienia). Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 4 SIWZ. Projekt umowy cz. 1-8 stanowiący załącznik nr 7 SIWZ Przewidywana ilość odpadów do przekazania w latach 2015-2017 stanowiący załącznik nr 8 SIWZ,zapisany w oddzielnym folderze. Oświadczenie o ilości osadów przeznaczonych przez Wykonawcę do zagospodarowania zgodnie z posiadaną decyzją dotyczy cz. 4 przedmiotu zamówienia stanowiące załącznik nr 9 SIWZ Oświadczenie o sposobie gospodarowania poszczególnymi odpadami - załącznik 10a i lub 10b i lub 10c i lub 10e i lub 10f i lub 10g SIWZ, dotyczy cz. 1,2,3,5,6,7 przedmiotu zamówienia Specyfikacja stanowiąca załącznik nr 11 SIWZ, dotyczy cz. 8 przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: a) w sytuacjach tego wymagających, zmniejszenia ilości przedmiotu umowy w każdym asortymencie z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia ceny (wartości) umowy b) zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) zmiany stawek podatku od towarów i usług, d) zamiany nazwy (firmy), siedziby albo miejsca zamieszkania i adresu wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodkan-skierniewice.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji WODKAN Sp. z o.o. , Mokra Prawa 30, 96-100 Skierniewice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Transport, zbieranie, przetwarzanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów: 1)niebezpiecznych: 150110,150202,160107,160213,160506,160507; 2)innych niż niebezpieczne: 080112,150101,150203,160103,160214,160604,168001,170302,170904.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Wymagania formalne. Zamawiający przenosi odpowiedzialność za gospodarowanie odpadami będącymi przedmiotem zamówienia na Wykonawcę w myśl art. 27 ust 3 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 08 stycznia 2013 r. poz. 21z póź. zm.). Zatem: 1. W myśl art. 27 ust. 4 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 08 stycznia 2013 r. poz. 21 z póź. zm.) Zamawiający nie przekaże odpadów Wykonawcy legitymującemu się tylko zezwoleniem na transport odpadów. 2. W myśl art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 08 stycznia 2013 r. poz.21 z póź. zm.) Wykonawca powinien posiadać: 2.1 Wpis do rejestru w myśl art. 50 ust. 1 pkt. 5 lit. b ustawy o odpadach ( transport odpadów), 2.2 zezwolenie na zbieranie odpadów , lub alternatywnie: 2.2.1 zezwolenie na odzysk odpadów, chyba że działalność taka nie wymaga uzyskania zezwolenia., lub: 2.2.2 zezwolenie na składowanie odpadów oprócz odpadów wymienionych w poniższej tabeli l.p. 3-4, 8-13 lub: 2.2.3 koncesję w myśl art. 27 ust. 2 pkt. 2 w/w ustawy i jednocześnie 2.2.4 wpis do rejestru w zakresie, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt. 5 lit. a w/w ustawy, Uwaga! Wykonawca zamówienia: - któremu właściwy organ wydając zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów (odzysku lub unieszkodliwiania odpadów) nie uwzględnił dodatkowo wymagań przewidzianych dla zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, - posiadający zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów, musi posiadać wpis do w/w rejestru uprawniający do działalności w zakresie transportu odpadów. 3. Dopuszcza się, by zgodnie z art. 232 ust. 5 w/w ustawy Zamawiający zlecił obowiązek gospodarowania odpadami podmiotom posiadającym decyzje, o których mowa w art. 232 ust. 1-3 w/w ustawy o odpadach, co powoduje przejście odpowiedzialności za gospodarowanie odpadami na tego posiadacza. 4. W przypadku, gdy uprawnienia, o których mowa w pkt. 2 i 3 obowiązują krócej niż do dnia realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowne decyzje, określone w w/w punkcie, najpóźniej w terminie obowiązywania przedłożonych decyzji, które załączy Wykonawca na etapie składania oferty (dla uprawnień określonych w pkt. 3 nie później jednak niż po upływie 36 miesięcy od dnia wejścia w życie ustawy o odpadach z 14 grudnia 2012 r.-Dz. U. z 08 stycznia 2013 r. poz. 21z późn. zm., zgodnie z ustawą z 15.01.2015r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw Dz. U. z 2015r. poz. 122). B. Odbiór odpadów: 1) Zamawiający określa przewidywane terminy odbioru (3 razy w ciągu obowiązywania umowy): a. XI -XII 2015 r. b. XI -XII 2016 r. c. XI -XII 2017 r. 2) Odbiory cząstkowe odpadów w w/w terminach z siedziby Spółki w Mokrej Prawej 30 przez Wykonawcę nastąpią nie później niż w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego w formie pisemnego zawiadomienia faksem lub na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail w umowie. O dacie odbioru odpadów Wykonawca poinformuje Zamawiającego faksem na nr (46) 8334668 lub e-mail wodkan@wodkan-skierniewice.com.pl. 3) Odbiór odpadów z siedziby Zamawiającego odbędzie się w dni robocze w godzinach 7:15 do 14:00. 4) Załadunek odpadów pozostaje po stronie Zamawiającego, przy czym załadunek odpadu kod: 170302 i 170904, gdy wysokość skrzyni załadunkowej Wykonawcy wynosi poniżej 2,8 m pozostaje po stronie Zamawiającego (maszynami Zamawiającego) zaś, gdy wysokość skrzyni załadunkowej wynosi powyżej 2,80 m koszt załadunku leży po stronie Wykonawcy. C. Masa odpadów Masę odpadów przewidywanych do odbioru w okresie obowiązywania umowy określono w załączonym formularzu cenowym (zał. Nr 2a do SIWZ) oraz zał. nr 8 do SIWZ. Masa przekazywanych partii odpadów będzie określana na podstawie ich ważenia, wykonanego przez Wykonawcę i na jego koszt. Wykonawca przedłoży prawo do dysponowania wagą (własność lub umowa z innym podmiotem) i aktualne świadectwo legalizacji wagi, które będzie stanowić załącznik do umowy. W przypadku, gdy świadectwo legalizacji lub w/w umowa obowiązują krócej niż do dnia realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowne dokumenty, najpóźniej w terminie obowiązywania przedłożonych dokumentów, które załączy Wykonawca na etapie składania oferty. D. W przypadku przekazywania odpadów na składowisko odpadów Wykonawca przeprowadzi na własny koszt procedury dopuszczenia odpadu do składowania na składowisku odpadów danego typu, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z 08 stycznia 2013 r. (Dz. U. z 10 stycznia 2 013 r. poz. 38). Zamawiający przekazuje Podstawową Charakterystykę Odpadów - załącznik 12 SIWZ E. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości przedmiotu umowy w każdym asortymencie z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia ceny (wartości) umowy. Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy nie spowoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno - finansowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. zaoferowany przez Wykonawcę proces odzysku lub unieszkodliwienia odpadu dopuszczony przez Zamawiającego - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Transport, zbieranie, przetwarzanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadu innego niż niebezpieczny o kodzie: 19 08 01 (skratki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Wymagania formalne: Zamawiający przenosi odpowiedzialność za gospodarowanie odpadami będącymi przedmiotem zamówienia na Wykonawcę w myśl art. 27 ust 3 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 08 stycznia 2013 r. poz. 21z póź. zm.). Zatem: 1.W myśl art. 27 ust. 4 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 08 stycznia 2013 r. poz. 21 z póź. zm.) Zamawiający nie przekaże odpadów Wykonawcy legitymującemu się tylko zezwoleniem na transport odpadów. 2.W myśl art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 08 stycznia 2013 r. poz.21z póź. zm.) Wykonawca powinien posiadać: 2.1Wpis do rejestru w myśl art. 50 ust. 1 pkt. 5 lit. b ustawy o odpadach ( transport odpadów), 2.2zezwolenie na zbieranie odpadów , lub alternatywnie: 2.2.1zezwolenie na odzysk odpadów, chyba że działalność taka nie wymaga uzyskania zezwolenia., lub: 2.2.2 zezwolenie na składowanie odpadów lub: 2.2.3 koncesję w myśl art. 27 ust. 2 pkt. 2 ww ustawy i jednocześnie 2.2.4 wpis do rejestru w zakresie, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt. 5 lit. a ww ustawy, Uwaga! Wykonawca zamówienia: -któremu właściwy organ wydając zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów (odzysku lub unieszkodliwiania odpadów) nie uwzględnił dodatkowo wymagań przewidzianych dla zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, -posiadający zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów musi posiadać wpis do ww rejestru uprawniający do działalności w zakresie transportu odpadów. 3. Dopuszcza się, by zgodnie z art. 232 ust. 5 ww ustawy Zamawiający zlecił obowiązek gospodarowania odpadami podmiotom posiadającym decyzje, o których mowa w art. 232 ust. 1-3 ww ustawy o odpadach, co powoduje przejście odpowiedzialności za gospodarowanie odpadami na tego posiadacza. 4.W przypadku, gdy uprawnienia, o których mowa w pkt. 2 i 3 obowiązują krócej niż do dnia realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowne decyzje, określone w ww punkcie, najpóźniej w terminie obowiązywania przedłożonych decyzji, które załączy Wykonawca na etapie składania oferty (dla uprawnień określonych w pkt. 3 nie później jednak niż po upływie 36 miesięcy od dnia wejścia w życie ustawy o odpadach z 14 grudnia 2012 r.Dz. U. z 08 stycznia 2013 r. poz. 21z póź. zm., zgodnie z ustawą z 15.01.2015r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw Dz. U. z 2015r. poz. 122). B.Odbiór odpadów. 1.Miejsce odbioru odpadu to ZW i K WOD - KAN Sp. z o. o., Mokra Prawa 30, 2.Częstotliwość odbioru: sukcesywnie do potrzeb, średnio 1 raz na 2 miesiące w ilości ok. 20 [Mg], 3.Odpady będą wstępnie magazynowane w kontenerze o ~V = 25 m3 i wysokości nie większej niż 2,2 [m], dostarczonym przez Wykonawcę na wymianę, 4.Odbiory cząstkowe odpadu z siedziby Spółki w Mokrej Prawej 30 przez Wykonawcę nastąpią nie później niż w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego w formie pisemnego zawiadomienia faksem lub na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail w umowie. O dacie odbioru odpadów Wykonawca poinformuje Zamawiającego faksem na nr (46) 8334668 lub e-mail wodkan@wodkan-skierniewice.com.pl. Odbiór odpadu w dni robocze w godzinach 7:15 do 14:00. 5.Załadunek kontenera wypełnionego odpadami pozostaje po stronie Wykonawcy. C.Masa odpadów 1) Masę odpadów przewidywanych do odbioru w okresie obowiązywania umowy określono w załączonym formularzu cenowym (zał. Nr 2b do SIWZ) oraz zał. nr 8 do SIWZ. 2) Masa przekazywanych partii odpadów będzie określana na podstawie ich ważenia, wykonanego przez Wykonawcę i na jego koszt. 3) Wykonawca przedłoży prawo do dysponowania wagą (własność lub umowa z innym podmiotem) i aktualne świadectwo legalizacji wagi, które będzie stanowić załącznik do umowy. W przypadku, gdy świadectwo legalizacji lub ww umowa obowiązują krócej niż do dnia realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowne dokumenty, najpóźniej w terminie obowiązywania przedłożonych dokumentów, które załączy Wykonawca na etapie składania oferty. D.Przetwarzanie odpadu poprzez składowanie. W przypadku przekazywania odpadów na składowisko odpadów, Wykonawca przeprowadzi na własny koszt procedury dopuszczenia odpadu do składowania na składowisku odpadów danego typu; zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z 08 stycznia 2013 r. (Dz. U. z 10 stycznia 2013 r. poz. 38) Zamawiający przekazuje podstawową charakterystykę odpadu wraz z badaniami partii odpadów wytworzonych w 2013 r. - zał. nr 13 SIWZ E. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości przedmiotu umowy w każdym asortymencie z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia ceny (wartości) umowy. Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy nie spowoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno - finansowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. zaoferowany przez Wykonawcę procesem odzysku lub unieszkodliwienia odpadu, dopuszczony przez Zamawiającego - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Transport, zbieranie, przetwarzanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadu innego niż niebezpieczny o kodzie: 19 08 02 (zawartość piaskowników).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Wymagania formalne: Zamawiający przenosi odpowiedzialność za gospodarowanie odpadami będącymi przedmiotem zamówienia na Wykonawcę w myśl art. 27 ust 3 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 08 stycznia 2013 r. poz. 21 z póź. zm.). Zatem: 1.W myśl art. 27 ust. 4 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 08 stycznia 2013 r. poz. 21 z póź. zm.) Zamawiający nie przekaże odpadów Wykonawcy legitymującemu się tylko zezwoleniem na transport odpadów. 2.W myśl art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 08 stycznia 2013 r. poz.21 z póź. zm.) Wykonawca powinien posiadać: 2.1Wpis do rejestru w myśl art. 50 ust. 1 pkt. 5 lit. b ustawy o odpadach ( transport odpadów), 2.2 zezwolenie na zbieranie odpadów , lub alternatywnie: 2.2.1 zezwolenie na odzysk odpadów, chyba że działalność taka nie wymaga uzyskania zezwolenia., lub: 2.2.2 zezwolenie na składowanie odpadów lub: 2.2.3 koncesję w myśl art. 27 ust. 2 pkt. 2 ww ustawy i jednocześnie 2.2.4 wpis do rejestru w zakresie, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt. 5 lit. a ww ustawy, Uwaga! Wykonawca zamówienia: -któremu właściwy organ wydając zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów (odzysku lub unieszkodliwiania odpadów) nie uwzględnił dodatkowo wymagań przewidzianych dla zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, -posiadający zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów musi posiadać wpis do ww rejestru uprawniający do działalności w zakresie transportu odpadów. 3. Dopuszcza się, by zgodnie z art. 232 ust. 5 ww ustawy Zamawiający zlecił obowiązek gospodarowania odpadami podmiotom posiadającym decyzje, o których mowa w art. 232 ust. 1-3 ww ustawy o odpadach, co powoduje przejście odpowiedzialności za gospodarowanie odpadami na tego posiadacza. 4.W przypadku, gdy uprawnienia, o których mowa w pkt. 2 i 3 obowiązują krócej niż do dnia realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowne decyzje, określone w ww punkcie, najpóźniej w terminie obowiązywania przedłożonych decyzji, które załączy Wykonawca na etapie składania oferty (dla uprawnień określonych w pkt. 3 nie później jednak niż po upływie 36 miesięcy od dnia wejścia w życie ustawy o odpadach z 14 grudnia 2012 r.Dz. U. z 08 stycznia 2013 r. poz. 21 z póź. zm., zgodnie z ustawą z 15.01.2015r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw Dz. U. z 2015r. poz. 122). B.Odbiór odpadów. 1.Terminy odbioru: sukcesywnie do potrzeb, średnio 1 raz na miesiąc w ilości ok. 15 [Mg], 2.Miejsce odbioru odpadu to ZW i K WOD - KAN Sp. z o. o., Mokra Prawa 30, 3.Odbiór odpadów z siedziby Spółki w Mokrej Prawej 30 przez Wykonawcę będzie poprzedzony przesłaniem pisemnego zawiadomienia faksem lub na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail w umowie, w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia, w godzinach 7:15 do 14:00. O dacie odbioru odpadów wykonawca poinformuje Zamawiającego faksem na nr (46) 8334668 lub e-mail wodkan@wodkan-skierniewice.com.pl. 4.Załadunek odpadu pozostaje po stronie Wykonawcy, na jego koszt, jeśli wysokość skrzyni załadunkowej wynosi powyżej 2,80 [m]; przy wysokości środków transportu poniżej 2,80 [m] załadunek maszynami Zamawiającego leży po stronie Zamawiającego, na jego koszt. C.Masa odpadów 1) Masę odpadów przewidywanych do odbioru w okresie obowiązywania umowy określono w załączonym formularzu cenowym (zał. Nr 2c do SIWZ) oraz zał. nr 8 do SIWZ. 2) Masa przekazywanych partii odpadów będzie określana na podstawie ich ważenia, wykonanego przez Wykonawcę na wadze przemysłowej, na jego koszt. 3) Wykonawca przedłoży prawo do dysponowania wagą (własność lub umowa z innym podmiotem) i aktualne świadectwo legalizacji wagi, które będzie stanowić załącznik do umowy. W przypadku, gdy świadectwo legalizacji lub ww umowa obowiązują krócej niż do dnia realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowne dokumenty, najpóźniej w terminie obowiązywania przedłożonych dokumentów, które załączy Wykonawca na etapie składania oferty. D.Przetwarzanie odpadu poprzez składowanie. W przypadku przekazywania odpadów na składowisko odpadów, Wykonawca przeprowadzi na własny koszt procedury dopuszczenia odpadu do składowania na składowisku odpadów danego typu; zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z 08 stycznia 2013 r. (Dz. U. z 10 stycznia 2013 r. poz. 38) Zamawiający przekazuje podstawowa charakterystykę odpadu wraz z badaniami partii odpadów wytworzonych w 2013 r. - zał. 14 SIWZ E. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości przedmiotu umowy w każdym asortymencie z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia ceny (wartości) umowy. Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy nie spowoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno - finansowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. zaoferowany przez Wykonawcę proces odzysku lub unieszkodliwienia odpadu, dopuszczony przez Zamawiającego - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przetwarzanie odpadu innego niż niebezpieczny o kodzie: 19 08 05 (ustabilizowane komunalne osady ściekowe).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A.Wymagania formalne Zamawiający przenosi odpowiedzialność za gospodarowanie odpadem będącym przedmiotem zamówienia na Wykonawcę w myśl art. 27 ust 3 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 08 stycznia 2013 r. poz. 21 z póź. zm.). Zatem: -w myśl art. 27 ust. 4 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 08 stycznia 2013 r. poz. 21 z póź. zm.) Zamawiający przekaże odpad Wykonawcy, który posiada: 1.zezwolenie na odzysk odpadów inny niż wymieniony w art. 96. ust. 1 ustawy o odpadach, w procesie R1, R3, R13 lub 2.zezwolenie na odzysk odpadów, wymieniony w art. 96. ust. 1 pkt. 4 lub 5 ( oprócz stosowania osadów ściekowych do celów rekultywacji gruntów na cele rolne), ww ustawy o odpadach, zgodnie z art. 96. ust. 2 ww ustawy. Uwaga! dotyczy Wykonawców deklarujących odzysk określony w pkt. 2 Zgodnie z art. 20 ust. 3 i 4 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. z 08 stycznia 2013 r. poz. 21 z póź. zm.) nie dopuszcza się stosowania komunalnych osadów ściekowych, kod 19 08 05, rozumianego jako rozprowadzanie odpadu po powierzchni ziemi lub wprowadzanie go do gleby ( pkt. A 2 części zamówienia) poza obszarem województwa łódzkiego za wyjątkiem, gdy odległość od miejsca wytworzenia odpadu do miejsca stosowania położonego na obszarze innego województwa jest mniejsza niż odległość do miejsca stosowania, położonego na obszarze tego samego województwa, tj. województwa łódzkiego art. 20 ust. 5 ww ustawy o odpadach. 3.zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów poprzez przekształcenie termiczne na lądzie w procesie D10. Dopuszczalne przez Zamawiającego sposoby gospodarowania odpadem przez Wykonawcę, Zamawiający określił w tabeli w załączniku nr 9 do SIWZ. Zezwolenia (należy załączyć je do oferty), jakimi dysponuje Wykonawca będą stanowić integralna część umowy. W załącznik nr 9 do SIWZ Wykonawca określi deklarowany sposób zagospodarowania odpadu poszczególnymi metodami odzysku i unieszkodliwienia z podaniem daty i numeru (znaku) zezwolenia. B. Odbiór odpadów. 1.Przewidywane terminy odbioru odpadów sukcesywnie do potrzeb, nie więcej niż 500 Mg na m-c ok. 2000 Mg na a i do 6000 Mg w ciągu obowiązywania umowy.2.Transport odpadów ze ZWiK WOD - KAN Sp. z o. o., Mokra Prawa 30 do miejsca odzysku (z uwzględnieniem drogi z siedziby Spółki do miejsca ważenia odpadu) pozostaje po stronie Zamawiającego. 3.Termin rozpoczęcie odbioru danej partii odpadu kod: 190805 przez Wykonawcę, będzie poprzedzony przesłaniem pisemnego zawiadomienia faksem lub na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail w umowie, w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia. O dacie gotowości do odbioru odpadu Wykonawca poinformuje Zamawiającego faksem na nr (46) 8334668 lub e-mail wodkan@wodkan-skierniewice.com.pl. Dowóz odpadu - w godzinach 6:30 do 21:00. 4.W przypadku odbioru odpadów przez Wykonawcę do odzysku określonego w art. 96. ust. 1 pkt. 4 lub 5 ww ustawy o odpadach, Zamawiający przekaże nieodpłatnie Wykonawcy wraz z osadami ściekowymi: -Wyniki badań partii osadu ściekowego przeznaczonego do ww odzysku, -Wyniki badań wskazanego gruntu przez Wykonawcę do stosowania osadów ściekowych w myśl art. 96 ust. 1 pkt. 4 i 5 ustawy o odpadach. Pobór prób gruntów do badań wskazanych przez Wykonawcę, zostanie przeprowadzony w obecności Zamawiającego i Wykonawcy nie później niż 30 dni od dnia podpisania umowy, chyba żeby warunki atmosferyczne nie pozwolą na pobór prób zgodnie z obowiązującymi przepisami w wyżej określonym terminie, termin poboru prób gleby wyznacza Zamawiający przekazując informację na numer faks lub e-mail, podany przez Wykonawcę, co najmniej na 3 dni robocze przed terminem poboru prób. -informację o dawkach osadu jakie mogą być stosowane na danych gruntach Zamawiający zgodnie z art. 96 ust. 6 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2013 r. (Dz. U. z 08 stycznia 2013r poz. 21 z póź. zm.) wykona badania gruntu i osadu ściekowego w zakresie, z częstotliwością i metodami określonymi w obowiązujących przepisach - aktualnie rozporządzeniu MŚ z dnia 13 lipca 2010 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. Nr 137 poz. 924 ) - przez laboratorium posiadające certyfikat akredytacji w przedmiotowym zakresie w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 138 poz. 935 z póź. zm. ). Zamawiający przekazuje podstawową kartę charakterystyki odpadu wraz z badaniami wykonanymi dla osadu wytworzonego w maju i czerwcu oraz sierpniu 2014 r. - zał. 19 SIWZ C.Masa odpadów 1) Masę odpadów przewidywanych do odbioru w okresie obowiązywania umowy określono w załączonym formularzu cenowym (zał. Nr 2d do SIWZ) oraz zał. nr 8 do SIWZ. 2) Masa przekazywanych partii odpadów będzie określana na podstawie ich ważenia, wykonanego przez Wykonawcę i na jego koszt. 3) Wykonawca przedłoży prawo do dysponowania wagą (własność lub umowa z innym podmiotem) i aktualne świadectwo legalizacji wagi, które będzie stanowić załącznik do umowy. W przypadku, gdy świadectwo legalizacji lub ww umowa obowiązują krócej niż do dnia realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowne dokumenty, najpóźniej w terminie obowiązywania przedłożonych dokumentów, które załączy Wykonawca na etapie składania oferty. D. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości przedmiotu umowy w każdym asortymencie z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia ceny (wartości) umowy. Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy nie spowoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno - finansowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. zaoferowany przez Wykonawcę proces odzysku lub unieszkodliwiania odpadu, dopuszczony przez Zamawiającego - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Transport, zbieranie, przetwarzanie ( odzysk lub unieszkodliwienie) odpadu innego niż niebezpieczny kod: 19 08 99.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Wymagania formalne Zamawiający przenosi odpowiedzialność za gospodarowanie odpadem będącymi przedmiotem zamówienia na Wykonawcę w myśl art. 27 ust 3 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 08 stycznia 2013r poz. 21z póź. zm.). Zatem: 1. W myśl art. 27 ust 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2 012 r. o odpadach (Dz. U. z 08 stycznia 2013 r. poz.21 z póź. zm.) Zamawiający nie przekaże odpadów Wykonawcy legitymującemu się tylko zezwoleniem na transport odpadów. 2. W myśl art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2 012r o odpadach (Dz. U. z 08 stycznia 2013r poz.21z póź. zm.) Wykonawca powinien posiadać: 2.1wpis do rejestru w myśl art. 50 ust. 1 pkt. 5 lit. b ustawy o odpadach ( transport odpadów) 2.2 zezwolenie na zbieranie odpadów, lub alternatywnie: 2.2.1 zezwolenie na odzysk odpadów, chyba że działalność taka nie wymaga uzyskania zezwolenia., lub:2.2.2 zezwolenie na składowanie odpadu lub: 2.2.3 koncesję w myśl art. 27 ust. 2 pkt. 2 ww ustawy i jednocześnie 2.2.4 wpis do rejestru w zakresie, o którym mowa w art. 50 ust.1 pkt. 5 lit. a ww ustawy, Uwaga! Wykonawca, zamówienia: -któremu właściwy organ wydając zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów (odzysku lub unieszkodliwiania odpadów) nie uwzględnił dodatkowo wymagań przewidzianych dla zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, -posiadający zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów musi posiadać wpis do ww rejestru, uprawniający do działalności w zakresie transportu odpadów. 3. Dopuszcza się, by zgodnie, z art. 232 ust. 5 ww ustawy Zamawiający zlecił obowiązek gospodarowania odpadami podmiotom posiadającym decyzje, o których mowa w art. 232 ust. 1-3 ww ustawy o odpadach, co powoduje przejście odpowiedzialności za gospodarowanie odpadami na tego posiadacza, 4.W przypadku, gdy uprawnienia, o których mowa w pkt. 2 i 3 obowiązują krócej niż do dnia realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowne decyzje, określone w ww punkcie, najpóźniej w terminie obowiązywania przedłożonych decyzji, które załączy Wykonawca na etapie składania oferty (dla uprawnień określonych w pkt. 3 nie później jednak niż po upływie 36 miesięcy od dnia wejścia w życie ustawy o odpadach z 14 grudnia 2012 r.-Dz. U. z 08 stycznia 2013 r. poz. 21z póź. zm., zgodnie z ustawą z 15.01.2015r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw Dz. U. z 2015r. poz. 122). B. Odbiór odpadów. 1) Przewidywane terminy odbioru, magazynowanego wstępnie odpadu w ZWiK Mokra Prawa 30, (3 razy w ciągu obowiązywania umowy): 1.do 15.04.2015 r. 2.II kwartał 2016 r. 3.IV kwartał 2017 r. 2) Odbiory cząstkowe odpadów w ww terminach z siedziby Spółki w Mokrej Prawej 30 przez Wykonawcę nastąpią nie później niż w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego w formie pisemnego zawiadomienia faxem lub na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail w umowie. O dacie odbioru odpadów Wykonawca poinformuje Zamawiającego faxem na nr (46) 8334668 lub e-mail wodkan@wodkan-skierniewice.com.pl. Odbiór odpadów z siedziby Zamawiającego - w dni robocze w godzinach 7:15 do 14:00. 3) Załadunek odpadów pozostaje po stronie Zamawiającego, przy czym załadunek odpadu kod: 190899, gdy wysokość skrzyni załadunkowej Wykonawcy wynosi poniżej 2,8 m pozostaje po stronie Zamawiającego (maszynami Zamawiającego) zaś, gdy wysokość skrzyni załadunkowej wynosi powyżej 2,80 m koszt załadunku leży po stronie Wykonawcy; C.Masa odpadów 1) Masę odpadów przewidywanych do odbioru w okresie obowiązywania umowy określono w załączonym formularzu cenowym (zał. Nr 2e do SIWZ) oraz zał. nr 8 do SIWZ. 2) Masa przekazywanych partii odpadów będzie określana na podstawie ich ważenia, wykonanego przez Wykonawcę i na jego koszt. 3) Wykonawca przedłoży prawo do dysponowania wagą (własność lub umowa z innym podmiotem) i aktualne świadectwo legalizacji wagi, które będzie stanowić załącznik do umowy. W przypadku, gdy świadectwo legalizacji lub ww umowa obowiązują krócej niż do dnia realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowne dokumenty, najpóźniej w terminie obowiązywania przedłożonych dokumentów, które załączy Wykonawca na etapie składania oferty. D. W przypadku przekazywania odpadów na składowisko odpadów Wykonawca przeprowadzi na własny koszt procedury dopuszczenia odpadu do składowania na składowisku odpadów danego typu; zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z 08 stycznia 2013 r. (Dz. U. z 10 stycznia 2 013 r. poz. 38). Zamawiający przekazuje Podstawową Charakterystykę Odpadów -załącznik nr 20 SIWZ E. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości przedmiotu umowy w każdym asortymencie z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia ceny (wartości) umowy. Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy nie spowoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno - finansowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. zaoferowany przez Wykonawcę proces odzysku lub unieszkodliwienia odpadu, dopuszczony przez Zamawiającego - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Transport, zbieranie, przetwarzanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadu innego niż niebezpieczny kod: 190901 (odpady stałe ze wstępnej filtracji i skratki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A.Wymagania formalne: Zamawiający przenosi odpowiedzialność za gospodarowanie odpadem będącymi przedmiotem zamówienia na Wykonawcę w myśl art. 27 ust 3 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 08 stycznia 2013r poz. 21z póź. zm.). Zatem: 1.W myśl art. 27 ust 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 08 stycznia 2013 r. poz.21z póź. zm.) Zamawiający nie przekaże odpadów Wykonawcy legitymującemu się tylko zezwoleniem na transport odpadów. 2.W myśl art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (Dz. U. z 08 stycznia 2013r poz.21 z póź. zm.) Wykonawca powinien posiadać: 2.1 wpis do rejestru w myśl art. 50 ust. 1 pkt. 5 lit. b ustawy o odpadach ( transport odpadów) 2.2 zezwolenie na zbieranie odpadów ,lub alternatywnie: 2.2.1 zezwolenie na odzysk odpadów, chyba że działalność taka nie wymaga uzyskania zezwolenia., lub: 2.2.2 zezwolenie na składowanie odpadu lub 2.2.3 koncesję w myśl art. 27 ust. 2 pkt. 2 ww ustawy i jednocześnie 2.2.4 wpis do rejestru w zakresie, o którym mowa w art. 50 ust.1 pkt. 5 lit. a ww ustawy, Uwaga! Wykonawca zamówienia: -któremu właściwy organ wydając zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów (odzysku lub unieszkodliwiania odpadów) nie uwzględnił dodatkowo wymagań przewidzianych dla zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, -posiadający zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów musi posiadać wpis do ww rejestru uprawniający do działalności w zakresie transportu odpadów. 3.Dopuszcza się, by zgodnie, z art. 232 ust. 5 ww ustawy Zamawiający zlecił obowiązek gospodarowania odpadami podmiotom posiadającym decyzje, o których mowa w art. 232 ust. 1-3 ww ustawy o odpadach, co powoduje przejście odpowiedzialności za gospodarowanie odpadami na tego posiadacza, 4.W przypadku, gdy uprawnienia, o których mowa w pkt. 2 i 3 obowiązują krócej niż do dnia realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowne decyzje, określone w ww punkcie, najpóźniej w terminie obowiązywania przedłożonych decyzji, które załączy Wykonawca na etapie składania oferty (dla uprawnień określonych w pkt. 3 nie później jednak niż po upływie 36 miesięcy od dnia wejścia w życie ustawy o odpadach z 14 grudnia 2012 r.-Dz. U. z 08 stycznia 2013 r. poz. 21z póź. zm., zgodnie z ustawą z 15.01.2015r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw Dz. U. z 2015r. poz. 122). B.Odbiór odpadów. 1) Przewidywane terminy odbioru, magazynowanego wstępnie odpadu w SUW w Skierniewicach, ul. Waryńskiego 22 na 24, (3 razy w ciągu obowiązywania umowy): 1. do 15.04.2015r. 2. II kwartał 2016 r. 3.IV kwartał 2017 r. 2) Odbiory cząstkowe odpadów w ww terminach z siedziby Spółki w Mokrej Prawej 30 przez Wykonawcę nastąpią nie później niż w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego w formie pisemnego zawiadomienia faksem lub na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail w umowie. O dacie odbioru odpadów Wykonawca poinformuje Zamawiającego faksem na nr (46) 8334668 lub e-mail wodkan@wodkan-skierniewice.com.pl. 3)Odbiór odpadów z SUW w Skierniewicach, ul. Waryńskiego 22 na 24 będzie się odbywać w dni robocze w godzinach 7:15 do 14:00.Załadunek odpadów pozostaje po stronie Zamawiającego, przy czym załadunek odpadu kod: 190901, gdy wysokość skrzyni załadunkowej Wykonawcy wynosi poniżej 2,8 m pozostaje po stronie Zamawiającego (maszynami Zamawiającego) zaś, gdy wysokość skrzyni załadunkowej wynosi powyżej 2,80 m koszt załadunku leży po stronie Wykonawcy; C.Masa odpadów 1) Masę odpadów przewidywanych do odbioru w okresie obowiązywania umowy określono w załączonym formularzu cenowym (zał. Nr 2f do SIWZ). 2) Masa przekazywanych partii odpadów będzie określana na podstawie ich ważenia, wykonanego przez Wykonawcę i na jego koszt. 3) Wykonawca przedłoży prawo do dysponowania wagą (własność lub umowa z innym podmiotem) i aktualne świadectwo legalizacji wagi, które będzie stanowić załącznik do umowy. W przypadku, gdy świadectwo legalizacji lub ww umowa obowiązują krócej niż do dnia realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowne dokumenty, najpóźniej w terminie obowiązywania przedłożonych dokumentów, które załączy Wykonawca na etapie składania oferty. D. W przypadku przekazywania odpadów na składowisko odpadów Wykonawca przeprowadzi na własny koszt procedury dopuszczenia odpadu do składowania na składowisku odpadów danego typu; zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z 08 stycznia 2013 r. (Dz. U. z 10 stycznia 2 013 r. poz. 38) Zamawiający przekazuje Podstawową Charakterystykę Odpadu - zał. 21 SIWZ E. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości przedmiotu umowy w każdym asortymencie z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia ceny (wartości) umowy. Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy nie spowoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno - finansowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. zaoferowany przez Wykonawcę proces odzysku lub unieszkodliwienia odpadu, dopuszczony przez Zamawiającego - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Transport, zbieranie, przetwarzanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadu innego niż niebezpieczny kod: 200306 (odpady ze studzienek kanalizacyjnych).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A.Wymagania formalne Zamawiający przenosi odpowiedzialność za gospodarowanie odpadem będącymi przedmiotem zamówienia na Wykonawcę w myśl art. 27 ust 3 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 08 stycznia 2013r poz. 21z póź. zm.). Zatem: 1.W myśl art. 27 ust 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2 012 r. o odpadach (Dz. U. z 08 stycznia 2013 r. poz.21z póź. zm.) Zamawiający nie przekaże odpadów Wykonawcy legitymującemu się tylko zezwoleniem na transport odpadów. 2. W myśl art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2 012r o odpadach (Dz. U. z 08 stycznia 2013r poz.21z póź. zm.) Wykonawca powinien posiadać: 2.1wpis do rejestru w myśl art. 50 ust. 1 pkt. 5 lit. b ustawy o odpadach ( transport odpadów) 2.2 zezwolenie na zbieranie odpadów, lub alternatywnie: 2.2.1 zezwolenie na odzysk odpadów, chyba że działalność taka nie wymaga uzyskania zezwolenia., lub 2.2.2 zezwolenie na składowanie odpadu lub 2.2.3 koncesję w myśl art. 27 ust. 2 pkt. 2 ww ustawy i jednocześnie 2.2.4 wpis do rejestru w zakresie, o którym mowa w art. 50 ust.1 pkt. 5 lit. a ww ustawy, Uwaga! Wykonawca zamówienia: -któremu właściwy organ wydając zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów (odzysku lub unieszkodliwiania odpadów) nie uwzględnił dodatkowo wymagań przewidzianych dla zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, -posiadający zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów musi posiadać wpis do ww rejestru uprawniający do działalności w zakresie transportu odpadów. 3.Dopuszcza się, by zgodnie, z art. 232 ust. 5 ww ustawy Zamawiający zlecił obowiązek gospodarowania odpadami podmiotom posiadającym decyzje, o których mowa w art. 232 ust. 1-3 ww ustawy o odpadach, co powoduje przejście odpowiedzialności za gospodarowanie odpadami na tego posiadacza, 4.W przypadku, gdy uprawnienia, o których mowa w pkt. 2 i 3 obowiązują krócej niż do dnia realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowne decyzje, określone w ww punkcie, najpóźniej w terminie obowiązywania przedłożonych decyzji, które załączy Wykonawca na etapie składania oferty (dla uprawnień określonych w pkt. 3 nie później jednak niż po upływie 36 miesięcy od dnia wejścia w życie ustawy o odpadach z 14 grudnia 2012 r.-Dz. U. z 08 stycznia 2013 r. poz. 21z póź. zm., zgodnie z ustawą z 15.01.2015r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw Dz. U. z 2015r. poz. 122). B. Odbiór odpadów. 1) Przewidywane terminy odbioru, magazynowanego wstępnie odpadu w SUW w Skierniewicach, ul. Waryńskiego 22 na 24, (3 razy w ciągu obowiązywania umowy): 1.do 15.04.2015 r. 2.II kwartał 2016 r. 3.IV kwartał 2017 r. 2) Odbiory cząstkowe odpadów w ww terminach z siedziby Spółki w Mokrej Prawej 30 przez Wykonawcę nastąpią nie później niż w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego w formie pisemnego zawiadomienia faksem lub na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail w umowie. O dacie odbioru odpadów Wykonawca poinformuje Zamawiającego faksem na nr (46) 8334668 lub e-mail wodkan@wodkan-skierniewice.com.pl. Odbiór odpadów z siedziby Spółki w Mokrej Prawej 30 odbywać się będzie w dni robocze w godzinach 7:15 do 14:00. Załadunek odpadów pozostaje po stronie Zamawiającego, przy czym załadunek odpadu kod: 20 03 06, gdy wysokość skrzyni załadunkowej Wykonawcy wynosi poniżej 2,8 m pozostaje po stronie Zamawiającego (maszynami Zamawiającego) zaś, gdy wysokość skrzyni załadunkowej wynosi powyżej 2,80 m koszt załadunku leży po stronie Wykonawcy; C. Masa odpadów 1) Masę odpadów przewidywanych do odbioru w okresie obowiązywania umowy określono w załączonym formularzu cenowym (zał. Nr 2g do SIWZ). 2) Masa przekazywanych partii odpadów będzie określana na podstawie ich ważenia, wykonanego przez Wykonawcę i na jego koszt. 3) Wykonawca przedłoży prawo do dysponowania wagą (własność lub umowa z innym podmiotem) i aktualne świadectwo legalizacji wagi, które będzie stanowić załącznik do umowy. W przypadku, gdy świadectwo legalizacji lub ww umowa obowiązują krócej niż do dnia realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowne dokumenty, najpóźniej w terminie obowiązywania przedłożonych dokumentów, które załączy Wykonawca na etapie składania oferty. D. W przypadku przekazywania odpadów na składowisko odpadów Wykonawca przeprowadzi na własny koszt procedury dopuszczenia odpadu do składowania na składowisku odpadów danego typu; zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z 08 stycznia 2013 r. (Dz. U. z 10 stycznia 2013 r. poz. 38) Zamawiający przekazuje Podstawową Charakterystykę Odpadu -załącznik nr 22 SIWZ E.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości przedmiotu umowy w każdym asortymencie z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia ceny (wartości) umowy. Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy nie spowoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno - finansowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. zaoferowany przez Wykonawcę proces odzysku lub unieszkodliwienia odpadu, dopuszczony przez Zamawiającego - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Opróżnienie, czyszczenie urządzeń do oczyszczania ścieków deszczowych oraz odbiór i transport wytworzonych odpadów niebezpiecznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. ( Dz. U. z 2013r. poz. 21z póź. zm.) Wykonawca usługi jest wytwórcą odpadów niebezpiecznych powstających w wyniku czyszczenia urządzeń w podczyszczalni ścieków deszczowych tj. mieszanin wodno - olejowych, zaolejonych szlamów, zaolejonych piasków i innych. 2. W myśl art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (Dz. U. z 08 stycznia 2013r poz.21z póź. zm) Wykonawca powinien posiadać: 2.1 wpis do rejestru w myśl art. 50 ust. 1 pkt. 5 lit. b ustawy o odpadach ( transport odpadów), 2.2zezwolenie na zbieranie odpadów,lub alternatywnie: 2.2.1 zezwolenie na odzysk odpadów, chyba że działalność taka nie wymaga uzyskania zezwolenia., lub 2.2.2 zezwolenie na składowanie odpadu lub 2.2.3 koncesję w myśl art. 27 ust. 2 pkt. 2 ww ustawy i jednocześnie 2.2.4 wpis do rejestru w zakresie, o którym mowa w art. 50 ust.1 pkt. 5 lit. a ww ustawy, Uwaga! Wykonawca zamówienia: -któremu właściwy organ wydając zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów (odzysku lub unieszkodliwiania odpadów) nie uwzględnił dodatkowo wymagań przewidzianych dla zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, -posiadający zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów musi posiadać wpis do ww rejestru uprawniający do działalności w zakresie transportu odpadów. 3.Dopuszcza się, by zgodnie, z art. 232 ust. 5 ww ustawy Zamawiający zlecił obowiązek gospodarowania odpadami podmiotom posiadającym decyzje, o których mowa w art. 232 ust. 1-3 ww ustawy o odpadach, co powoduje przejście odpowiedzialności za gospodarowanie odpadami na tego posiadacza, 4.W przypadku, gdy uprawnienia, o których mowa w pkt. 2 i 3 obowiązują krócej niż do dnia realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowne decyzje, określone w ww punkcie, najpóźniej w terminie obowiązywania przedłożonych decyzji, które załączy Wykonawca na etapie składania oferty, gdy oferta będzie złożona do 22 stycznia 2014 r. (dla uprawnień określonych w pkt. 3 nie później jednak niż po upływie 36 miesięcy od dnia wejścia w życie ustawy o odpadach z 14 grudnia 2012 r.-Dz. U. z 08 stycznia 2013 r. poz. 21z póź. zm., zgodnie z ustawą z 15.01.2015r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw Dz. U. z 2015r. poz. 122). 5. Zamawiający zlecając Wykonawcy wykonanie usługi jednocześnie przenosi na Wykonawcę odpowiedzialność za gospodarowanie tym odpadem. 6. Urządzeniami do opróżnienia i czyszczenia w podczyszczalniach ścieków deszczowych są: a) Skierniewice, ul. Piłsudskiego 7 na 9: osadnik piasku i szlamu, separator lamelowy ECOPUR. Rysunek Wyposażenie technologiczne osadnika błota i piasku do projektu wykonawczego oczyszczalni, Charakterystyka technologiczno-konstrukcyjna separatora ECOPUR 30-300 do projektu wykonawczego oczyszczalni stanowią zał. nr 15 do SIWZ, b) Skierniewice, ul. Łowicka, działka nr 247: separator koalescencyjny typu IHDC250C250. Obiekt projektowany wg. Separator Service 05-500 Piaseczno. Rysunek ogólny separatora zblokowanego z osadnikiem stanowi zał. nr 16 do SIWZ c) Skierniewice, ul. Przemysłowa, działka nr 101: komory osadnika, separator koalescencyjny typu PSK KOALA II 200 NS. Karta katalogowa separatora stanowi zał. nr 17 do SIWZ, d) Mokra Prawa 30 siedziba ZWiK WOD-KAN Sp. z o.o.: separator PUR-K 30(3000) z osadnikiem. Rysunek separatora z osadnikiem oraz tabela z danymi technicznymi stanowi zał. nr 18 do SIWZ. 7. Wymagany zakres czynności koniecznych przy wykonaniu usługi czyszczenia i przeglądu serwisowego urządzeń wymienionych w pkt. 3 tj.: a) Podczyszczalnia Piłsudskiego: - pomiar zgromadzonego osadu w postaci piasku i błota w osadniku, - wypompowanie osadnika i usunięcie zgromadzonego osadu, - pomiar warstwy oleju i zgromadzonego osadu w separatorze ECOPUR 30-3000 - opróżnienie i wyczyszczenie zbiornika separatora - demontaż sekcji lamelowych , oczyszczenie filtrów i ponowny montaż - napełnienie wyczyszczonych urządzeń osadnika i separatora wodą i dokonanie rozruchu tych urządzeń - sporządzenie protokołu z wykonanych prac serwisowych oraz dokonanie stosownych wpisów w książce eksploatacyjnej urządzenia. b) Podczyszczalnia Łowicka - pomiar warstwy zaolejonej oraz warstwy szlamów zgromadzonych w separatorze i zblokowanym osadniku - odpompowanie ścieków i osadu z komory koalescencyjnej separatora i komory osadnika - dokonanie czyszczenia zbiornika i wkładów filtrów za pomocą agregatu wysokociśnieniowego - ponowne zamontowanie wyczyszczonego urządzenia - napełnienie urządzenia wodą i dokonanie ich rozruchu - sporządzenie protokołu z wykonanych prac serwisowych oraz dokonanie stosownych wpisów w książce eksploatacyjnej urządzenia. c) Podczyszczalnia Przemysłowa - wykonanie w komorach osadnika pomiarów warstwy zgromadzonych osadów - regeneracja (przemycie) przesłony filtracyjnej filtrów FSWF zatrzymujących części pływające, zainstalowanej pod pomostem komory osadnika. Należy uwzględnić wymianę uszkodzonych segmentów w przypadku uszkodzenia tkaniny filtracyjnej - pomiar warstwy oleju oraz osadów separatora PSK KOALA II 200NS - opróżnienie ze ścieków i osadu komory separatora - oczyszczenie komory, wkładu koalescencyjnego pływaka i wnętrza zbiornika - ponowny montaż urządzeń - napełnienie urządzenia wodą i dokonanie rozruchu - sporządzenie protokołu z wykonanych prac serwisowych oraz dokonanie stosownych wpisów w książce eksploatacyjnej urządzenia. d) Podczyszczalnia Mokra Prawa - wykonanie pomiarów warstwy olejowej i zgromadzonego osadu w komorze separatora PUR-K 30 (3000) - opróżnienie ze ścieków i osadu komory separatora - oczyszczenie zbiornika, wkładu filtracyjnego i pływaka - ponowny montaż urządzeń, napełnienie wodą i dokonanie rozruchu - sporządzenie protokołu z wykonanych prac serwisowych oraz dokonanie stosownych wpisów w książce eksploatacyjnej urządzenia. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo uczestniczenia w roli obserwatora przy wykonywaniu powyższych czynności, sporządzenia dokumentacji fotograficznej oraz odbioru wykonanych usług. 9. Częstotliwość wykonania usługi, sposób określania terminu realizacji zamówienia, czas realizacji zamówienia, termin potwierdzenia wykonania usługi, sposób potwierdzenia wykonania usługi i ilość odpadów, która powstanie w czasie wykonywania usługi określono w załączniku nr 11do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas reakcji (liczony od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego do momentu podjęcia realizacji usługi przez Wykonawcę) - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.