eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wymiana stolarki okiennej na dziedzińcu głównym w budynku UMK



Ogłoszenie z dnia 2005-09-08

POZYCJA 46536

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: wymiana stolarki okiennej na dziedzińcu głównym w budynku UMK

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, do kontaktów: Katarzyna Wrona, Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161216, fax 012 6161217, e-mail: info@um.krakow.pl, www.bip.krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Kancelaria Magistratu, stanowisko 1, Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stolarki okiennej na dziedzińcu głównym w budynku UMK. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie (odtworzenie) okien i ich montaż nie może zmienić stylowego charakteru dziedzińca, zatem nie mogą one różnić się od w wyglądzie zewnętrznym od oryginalnych okien, przewidzianych do konserwacji. Prace wykonywane będą w czynnym budynku biurowym. Zamawiający wymaga realizacji prac po godzinach pracy Urzędu i w dni wolne od pracy. Wykonawca wykona i zamontuje jedno kompletne okno dla każdego typu, jako wzór do zatwierdzenia przez Zamawiającego i przedstawicieli służb konserwatorskich. Po zatwierdzeniu Wykonawca będzie mógł przystąpić do wykonania i montowania kolejnych okien danego typu. Przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą Szczegółowego zakresu prac (..), oraz Przedmiaru robót. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kraków. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 tys. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.03.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 1) Wykonawca przed upływem terminu składania ofert jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł. 2) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości: - 5 % ceny ofertowej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: I. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, którzy: 4.w ostatnim roku obrotowym (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) osiągnęli przychód w wysokości nie mniejszej niż 1.100.000,00 złotych, 5.posiadają doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej 3 prac polegających na odtworzeniu okien zabytkowych oraz ich montażu w obiektach o charakterze zabytkowym o wartości conajmniej 200 tys. zł każda. 6.dysponują kierownikiem budowy, który będzie prowadził prace ze strony Wykonawcy, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej oraz posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w budynkach zabytkowych (bądź posiadający dwuletnią praktykę przy nadzorowaniu prac w obiektach zabytkowych). II. Informacje i formalności niezbędne do oceny, czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (ekonomiczne, doświadczenia i potencjału technicznego): Do składania ofert zostaną zaproszeni wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 7, do składania ofert zostaną zaproszeni wykonawcy, którzy otrzymają kolejno największą ocenę spełniania warunków posiadania wymaganego doświadczenia i przychodu, w wyniku czego powstanie "lista rankingowa" wykonawców. 1) Opis sposobu dokonywania oceny stawianych wykonawcom warunków 1.1) wskazanego w pkt. III.2.I.3.- według zasady: spełnia/nie spełnia (bez wpływu na ustalenie "listy rankingowej") 1.2) opisanego w punkcie III.2.I.1 - Sytuacja finansowa Wykonawcy/Wykonawców- wysokość przychodów oceniane będzie na podstawie rachunku zysków i strat za ostatni rok obrotowy - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty i zysk. waga 30 % Ocena warunku będzie dokonywana zgodnie z następującym wzorem: (przychody badanego wniosku/przychody max) x 30 %, gdzie 1 % = 1 pkt 1.3) opisanego w punkcie III.2.I.2 - Doświadczenie Wykonawcy/Wykonawców oceniane będzie na podstawie wykazu co najmniej 3 prac polegających na odtworzeniu okien zabytkowych oraz ich montażu w obiektach o charakterze zabytkowym o wartości minimum 200 000 złotych. waga 70 % Za każdą wykonaną robotę udokumentowaną referencjami o wartości minimum 200 000 złotych wykonawca otrzyma 10 pkt, a za każde rozpoczęte 20 000 złotych powyżej 200 000 złotych wykonawca otrzyma 1 pkt. Ocena warunku będzie dokonywana zgodnie z następującym wzorem: (ilość punków badanego wniosku/max ilość punktów wśród badanych wniosków) x 70 %, gdzie 1 % = 1 pkt Ostateczna ocena punktowa złożonego wniosku stanowić będzie sumę punktów uzyskanych z oceny spełniania warunków, o których mowa w pkt. III.2.I.2 - 3 ogłoszenia. 2) Dopuszcza się wspólne składanie przez wykonawców wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy składający wspólny wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy (przez wspólny wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu należy rozumieć wniosek złożony wspólnie przez więcej niż jednego wykonawcę). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają: - każdy z osobna - dotyczące ich dokumenty wymienione w punkcie III.2.1.1) 2 - 6 i III.2.1.2). - łącznie - dokument wskazany w pkt. III.2.1.3) 1, wykaz o którym mowa w pkt. III.2.1.3) 4 oraz - zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. III.2.1.1) - "Oświadczenie wykonawcy" o treści: "Działając jako Pełnomocnik Wykonawców . (podać firmy i adresy) wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm) oświadczam że: 5. wspólnie posiadają oni niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także wspólnie dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; 6. wspólnie znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Ponadto oświadczam, iż każdy z ww. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 7. posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 8. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia (stosownie do treści art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) przy czym podpisania dokumentów składanych łącznie i potwierdzenia za zgodność z oryginałem każdego z wymaganych dokumentów winien dokonać ustanowiony Pełnomocnik. Obowiązek łącznego złożenia dokumentów nie dotyczy wymaganych referencji, które winny być wystawione na tych wykonawców, którzy realizowali określone w nich roboty oraz wymaganych uprawnień. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia do wniosku należy dodatkowo załączyć pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w postępowaniu wykonawców. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art. 1 ust. 2 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2000 r. Nr 86, poz. 960 z późn. zm.). W przypadku wyboru takiej oferty jako najkorzystniejszej Wykonawcy będą zobowiązani przed zawarciem umowy z Zamawiającym do zawarcia i przedłożenia Zamawiającemu umowy określającej podstawę i zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu winien zawierać nazwę, adres, numery telefonów i faksów wykonawcy (wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) zgłaszającego wniosek oraz spis dokumentów dołączonych do wniosku. Należy ponumerować wszystkie zapisane strony oraz zabezpieczyć wniosek przed zdekompletowaniem poprzez spięcie/zbindowanie wszystkich dokumentów. 4) Na kopercie zawierającej wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu oprócz nazwy i adresu wykonawcy należy dopisać: Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu na Wymiana stolarki okiennej na dziedzińcu głównym w budynku UMK. 5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia warunków wskazanych w pkt. III.2.I.1 i III.2.I 2. będzie dokonywana łącznie (pod uwagę brane będzie łączne doświadczenie tych wykonawców, oraz ich łączny potencjał finansowy). III.2.1.1) Status prawny - wymagane dokumenty (wszystkie wymienione w tym punkcie dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, przy czym potwierdzenie za zgodność winno być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie potwierdzanego dokumentu). Powyższe nie dotyczy pełnomocnictwa, które może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 1. Wypełnionego i podpisanego przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy "Oświadczenia wykonawcy" zawierającego następującą treść: " W imieniu Wykonawcy. (podać firmę i adres), stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm) oświadczam, iż: a)posiadam uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; c)znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; d)nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia (stosownie do treści 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.); e)złożę ofertę na następujące części przedmiotu zamówienia: ........(podać numery części)." 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny uważa się odpis lub zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art. 1 ust. 2 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2000 r. Nr 86, poz. 960). Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt. III.2.1.1) 8, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt. III.2.1.1) 8, są również składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. III.2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty (wszystkie wymienione w tym punkcie dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, przy czym potwierdzenie za zgodność winno być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie potwierdzanego dokumentu). rachunek zysków i strat - a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty i zysk - za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. III.2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty. 1. Podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 3 robót budowlanych polegających na odtworzeniu okien zabytkowych oraz ich montażu w obiektach o charakterze zabytkowym o wartości co najmniej 200 tys. zł każda. Wykaz powinien obejmować: 1) zakres/opis robót) 2) datę wykonania 3) wartość robót 4) wskazanie odbiorców/zamawiających, na rzecz których wykonane były roboty (z podaniem ich adresu) oraz 5) miejsca wykonania. 2. Dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt. III. 2. I. 3) zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, by ww dokumenty (referencje) były podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu je składającego. Referencje muszą wskazywać obiektu w którym realizowane były prace, termin wykonania oraz ich wartość, a także zawierać informację, że roboty zostały wykonane należycie. Referencje muszą być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, przy czym potwierdzenie za zgodność winno być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 3.Uprawnienia dla kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w branży budowlanej w specjalności konstrukcyjno budowlanej 4.Uprawnienia dla kierownika budowy do kierowania robotami w budynkach zabytkowych wydanego przez WOSOZ lub wykaz prac wykonywanych przez osobę nadzorującą prace w obiektach zabytkowych w okresie co najmniej 2 lat. Wykaz powinien obejmować: 1) nazwa i lokalizacja budowy 2) rodzaj wykonywanych robót 3) wskazanie odbiorców/zamawiających, na rzecz których wykonane były roboty (z podaniem ich adresu) oraz 4) termin wykonywania w miesiącach (od-do). 5.Aktualne zaświadczenie dla kierownika budowy o przynależności do właściwej izby samorządu budowlanego.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 7. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.09.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 30.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.