eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grajewo › budowa nawierzchni i kanalizacji deszczowej w ul. Wspólnej



Ogłoszenie z dnia 2006-09-07

POZYCJA 46529

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Grajewo: budowa nawierzchni i kanalizacji deszczowej w ul. Wspólnej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Miasta Grajewo, do kontaktów: Tomasz Poniatowski Anna Borawska, ul. Strażacka 6, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 086 2723235, fax 086 2723238, e-mail: sekretariat@um.grajewo.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.grajewo.pl; http:\\um-grajewo.pbip.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Grajewo, Tomasz Poniatowski Anna Borawska, http:\\um-grajewo.pbip.pl, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. (086) 273 8298. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa nawierzchni i kanalizacji deszczowej w ul. Wspólnej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Wspólna, 19-200 Grajewo. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie pn: Budowa nawierzchni i kanalizacji deszczowej w ul. Wspólnej polega na wykonaniu n/w robót: - wykonanie nawierzchni jezdni - 1429 m2 z kostki betonowej gr. 8 cm w kolorze szarym - wykonanie nawierzchni zjazdów na posesje - 200 m2 z kostki betonowej gr. 8 cm w kolorze czerwonym - wykonanie chodników i opaski bezpieczeństwa - 727 m2 z kostki betonowej gr. 6 cm w kolorze szarym - wykonanie kanalizacji deszczowej - 104,5 m - przełożenie kabla telekomunikacyjnego - 45 mb - ustawieniu krawężników i obrzeży - ustawienie oznakowania drogowego zgodnie z dokumentacją projektową przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, opracowaną przez Drosan-Projekt, ul. gen. Sosnkowskiego 10, 16-010 Wasilków 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust,1 i 2 ustawy - na formularzu ofertowym 2. kompletny i podpisany formularz ofertowy 3. Aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z w/w dokumentu ma wynikać status prawny lub forma prawna Wykonawcy, profil działania, który musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki cywilnej i zaświadczenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej każdego uczestnika spółki. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wymagane jest złożenie dokumentów, o których mowa wyżej, przez każdego partnera konsorcjum odrębnie. 4. Koncesje, zezwolenia lub licencje jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. W przypadku złożenia oferty przez Konsorcjum, wymagane jest złożenie dokumentów, o których mowa wyżej, przez każdego partnera Konsorcjum oddzielnie. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załączyć odpisy uprawnień w zakresie branż wymaganych w rozdziale VIII SIWZ lub ewentualnie zaświadczenie o współpracy wg załącznika nr 3 oraz stosowne odpisy zaświadczeń o zarejestrowaniu w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa-dołączyć do załącznika 2a. 6. Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia n/n postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania 7. dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa w punkcie 6 zostały wykonane z należytą starannością, 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 9. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 11. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( o ile dotyczy) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot 12. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat związanych z działalnością wykonawcy lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot 13. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot 14. Kosztorys ofertowy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Tak jak w p. II.1.5 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 60

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Przed przystąpieniem do przetargu należy wpłacić wadium w wysokści 2000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym: 1. spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt. 1 - 3 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy, 2. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności wymaganych przepisami prawa i prowadzą działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: 1) zrealizowali z należytą starannością w ostatnich 5 latach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówienia na roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym jak w niniejszym postępowaniu potwierdzone pozytywnymi referencjami jednostek na rzecz, których były one zrealizowane. Do robót o podobnym rodzaju zaliczone będą: - dwie roboty polegające na ułożeniu nawierzchni ulic z kostki betonowej o pow. powyżej 1200 m2 - dwie roboty polegające na ułożeniu kan. deszczowej o dł. ponad 100m 2) będą zatrudniać w momencie złożenia oferty osoby posiadające uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie (zgodnie z Prawem Budowlanym) w specjalnościach: drogowej i sanitarnej. 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5. zapewnią termin realizacji zamówienia : 60 dni 6. wniosą wadium w wysokości 2000 zł /słownie: dwa tysiące/ w terminie do dnia 09.10.2006 do godz. 12:00 7. zobowiążą się do udzielenia gwarancji na wykonane roboty, na okres co najmniej 48 miesięcy licząc od daty ostatecznego odbioru robót Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena będzie przeprowadzana na zasadzie spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust,1 i 2 ustawy, 2. Aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z w/w dokumentu ma wynikać status prawny lub forma prawna Wykonawcy, profil działania, który musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki cywilnej i zaświadczenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej każdego uczestnika spółki. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wymagane jest złożenie dokumentów, o których mowa wyżej, przez każdego partnera konsorcjum odrębnie. 3. Koncesje, zezwolenia lub licencje jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. W przypadku złożenia oferty przez Konsorcjum, wymagane jest złożenie dokumentów, o których mowa wyżej, przez każdego partnera Konsorcjum oddzielnie. 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 5. Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia n/n postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania - zgodnie z załącznikiem 2b. 6. dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa w punkcie 6 zostały wykonane z należytą starannością, 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Dowód wniesienia wadium (dopuszcza się przedłożenie kopii dowodu wniesienia podczas otwarcia ofert). 10. Oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji na wykonane roboty, na okres co najmniej 48 miesięcy licząc od daty ostatecznego odbioru robót

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 0,9 2. długość okresu gwarancji 0,1 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:\\um-grajewo.pbip.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.10.2006, godzina 12:15, Urząd Miasta Grajewo, ul. Strażacka 6, 19-200 Grajewo, pokój nr 11.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.