eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › zimowe utrzymanie dróg, chodników i placów na terenie miasta Lublińca



Ogłoszenie z dnia 2005-09-08

POZYCJA 46515

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lubliniec: zimowe utrzymanie dróg, chodników i placów na terenie miasta Lublińca

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Burmistrz Miasta, do kontaktów: Jan Grajcar, tel. 034/353-01-00 w. 132, ul. Paderewskiego 5, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034/3530100, e-mail: inwestycje@lubliniec.pl, www.lubliniec.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe utrzymanie dróg, chodników i placów na terenie miasta Lublińca. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zimowe utrzymanie nawierzchni dróg, placów i chodników na terenie miasta Lublińca, które realizowane będzie w ramach dwóch zadań: ZADANIE 1: zimowe utrzymanie nawierzchni dróg, placów i chodników na terenie miasta Lublińca obejmujące m.in.: -zimowe utrzymanie dróg o długości około 102 km oraz chodników i placów o powierzchni około 83.600 m2, -wywóz nadmiaru śniegu oraz oczyszczanie poboczy z piasku po zimie, -utrzymanie czytelności oznakowania pionowego (usuwanie nawiewanego śniegu), -wszelkie dodatkowe usługi własne i obce niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. ZADANIE NR 2: zimowe utrzymanie dróg, chodników, i placów na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Zamawiającego obejmujące m.in.: -zimowe utrzymanie dróg, chodników i placów o powierzchni około 3.240 m2 na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Zamawiającego, -wywóz nadmiaru śniegu oraz oczyszczanie nawierzchni z piasku po zimie, -wszelkie dodatkowe usługi własne i obce niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Lubliniec. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zadanie 1: -odśnieżanie dróg - 102,34 km, -odśnieżanie chodników i placów - 83.600 m2, -utrzymanie czytelności oznakowania pionowego, -wywóz śniegu-200 m3, -oczyszczanie z piasku po zimie-25.000 m2, -dostawa materiału uszorstniającego na teren placu targowego - 30 t. Zadanie 2: -odśnieżanie-ok. 3.240 m2 , -posypywanie środkami uszarstniającymi-ok. 3.240 m2 , -wywóz śniegu-20 m3, -oczyszczanie z piasku po zimie - ok. 3 240 m2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 24.04.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: zadanie nr 1: 10000 zł, zadanie nr 2: 1000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, b/ w okresie ostat. 3 lat zrealizowali co najmniej 1 usł. w zakresie zimowego utrzymania dróg o wart. brutto nie mniejszej niż: 300.000 zł dla zadania Nr 1 oraz 20.000 zł dla zadania Nr 2, c/ są ubezp. od odp. cywilnej w zakresie prowadzonej dział. gospod. na kwotę co najmniej 200.000 zł, d/ posiadają co najmniej: zadanie Nr 1: 7 nośników samochod. o ładow. do 15 t w tym 6 pługo-piaskarek;3 nośniki samochod. o ładow. do 2 t (na chodniki i place) w tym 3 pługi;1 ładowarkę;1 spycharkę;1 równiarkę. zadanie Nr 2: 1 pługo-piaskarkę;1 nośnik samochodowy o ładowności do 5 t;1 ładowarkę. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na zadania Nr 1 i Nr 2 musi spełnić warunki określone dla zadania Nr 1, dla potwierdzenia czego zobowiązani są złożyć: a.akt. odpis z wł. rejestru albo akt. zaświad. o wpisie do ewidencji dział. gospod., - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b.akt. inf. z KRK w zakresie określ. w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, c.akt. inf. z KRK w zakresie określ. w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, d.oświad. o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, e.zaświad. wł. naczelnika US oraz wł. oddz. ZUS lub KRUS - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, f.polisa lub inny dokument ubezp. potwierdzający że wykonawca jest ubezp. od odpowiedz. cywilnej w zakresie prowadzonej dział. gospod., g.wykaz wykonanych w ciągu ostat. 3 lat usług odpowiad. przed. zamówienia wraz z zał. dokum. potwierdz., że usługi te zostały wykonane należycie, h.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca,.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 24.10.2005, cena - 15. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.10.2005 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.10.2005, godzina 10:00, Urząd Miejski w Lublińcu, ul. Paderewskiego 5, pok. Nr 11.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 01.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.