eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › wybór wykonawcy IV etapu osiedla mieszkaniowego Bulwary Rawy zadanie nr 1 przy ul. 1 Maja 95 w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2006-01-04

POZYCJA 464

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: wybór wykonawcy IV etapu osiedla mieszkaniowego Bulwary Rawy zadanie nr 1 przy ul. 1 Maja 95 w Katowicach

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., do kontaktów: Andrzej Matuszczyk, Andrzej Groner, ul. Krasińskiego 14, 40-019 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2536713, 2537785, fax 032 2537128, e-mail: tbs@interia.pl, www.tbs.katowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wybór wykonawcy IV etapu osiedla mieszkaniowego Bulwary Rawy zadanie nr 1 przy ul. 1 Maja 95 w Katowicach. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku biurowego przy ul. 1 Maja 95 w Katowicach na budynek mieszkalny i lokale handlowo usługowe oraz rozbudowa budynku istniejącego o część mieszkalno usługową o łącznej ilości 29 mieszkań, 3 lokali użytkowych oraz wykonanie zagospodarowania terenu (drogi, chodniki, plac zabaw, elementy małej architektury) zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową stanowiącą integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Katowice, ul. 1 Maja 95. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 29 mieszkań, 3 lokale użytkowe, zagospodarowanie terenu (drogi, chodniki, plac zabaw, elementy małej architektury). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 8;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 80 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Wykonawca biorący udział w postępowaniu winien zrealizować jako wykonawca w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 zlecenia o podobnej wielkości, charakterze i wartości nie mniejszej niż 2 miliony złotych każde z zamówień (obiekty mieszkalne lub użyteczności publicznej), potwierdzone referencjami o należytej staranności, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie . 2. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia deklaracji banku prowadzącego obsługę finansową wykonawcy o swoich możliwościach finansowych , w tym o możliwości uzyskania kredytu na realizację przedsięwzięcia będącego przedmiotem niniejszego postępowania w kwocie równej co najmniej 700 000 zł . 3. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22. ust. 1, art. 23 oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy także: a) złożą dokumenty wymagane treścią Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy ( Dz. U. 2004 r. Nr 71 poz. 645 ) b) wykażą w dołączonym oświadczeniu do rachunku zysków i strat za rok 2004, że wartość produkcji budowlano montażowej wynosiła co najmniej 5 milionów złotych. c) we wprowadzeniu do sprawozdania finansowego za rok 2004 stwierdzają, że nie istnieją w firmie okoliczności wskazujące na zagrożenie kontynuowania przez nią działalności w dającej się przewidzieć przyszłości (załącznik nr 1 do ustawa o rachunkowości tekst jednolity Dz. U. Nr 76/02 poz. 694 ze zm.) 4. Realizacja przedmiotu zamówienia winna wynikać z opracowanej dokumentacji projektowej inwestycji przy uwzględnieniu oprócz ogólnych przepisów techniczno budowlanych , wszystkie wymogi Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 lipca 2000 r. w sprawie warunków i trybu udzielania kredytów i pożyczek ze środków Krajowego Funduszu Mieszkaniowego oraz niektórych wymagań dotyczących lokali i budynków finansowanych przy udziale tych środków (Dz. U. Nr 62 z 2000r. , poz. 719 ze zm.) 5. Zamawiający oczekuje ukończenia realizacji zamówienia , zgodnie z ofertą , lecz nie później niż 8 miesięcy od dnia uzyskania przez zamawiającego promesy udzielenia kredytu na realizację przedsięwzięcia ze środków KFM stanowiącej o udzieleniu zamówienia i możliwości rozpoczęcia robót budowlano montażowych . 6. Wykonawca udzieli 5 letniego okresu rękojmi i gwarancji w zakresie zrealizowanego zamówienia (w szczególności robót budowlanych , zastosowanych materiałów i urządzeń). Oferta winna zostać tak skalkulowana , aby zamawiający w okresie obowiązywania gwarancji nie ponosił żadnych kosztów z tytułu napraw bądź wymiany niesprawnych elementów zamówienia. 7. Warunki płatności zostały określone przez zamawiającego w sposób następujący : a) 1 płatność po zrealizowaniu nie mniej niż 25% zakresu rzeczowego zamówienia b) 2 płatność - po realizacji zgodnej z harmonogramem rzeczowo finansowym jednak nie więcej niż łącznie z kwotą płatności pierwszej 90% wartości zamówienia c) 3 ostatnia płatność nie mniej niż 10wartości zamówienia po dokonaniu odbioru końcowego zamówienia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 16.02.2006, cena - 610 zł z VAT. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.02.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.02.2006, godzina 13:00, Siedziba zamawiającego.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.