Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-10
Ełk: Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Ełku - 2014r
Numer ogłoszenia: 46494 - 2014; data zamieszczenia: 10.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk , ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Ełku - 2014r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na ulicach gminnych na terenie miasta Ełku - 2014 r. tj. a). Dostawa i montaż nowych znaków (wraz z urządzeniami mocującymi) i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. * b). Mycie oznakowania pionowego. c) Szacunkowy zakres ilościowy przedstawia się następująco: 1. Znaki. - Dostawa z montażem znaków trójkątnych 750 mm - 34 szt. - Dostawa z montażem znaków kwadratowych 600x600 mm - 40 szt. - Dostawa z montażem znaków prostokątnych 600x750 mm - 40 szt. - Dostawa z montażem znaków okrągłych o śr. 600 mm - 40 szt. - Dostawa z montażem znaków prostokątnych 600x900 mm - 20 szt. - Dostawa z montażem tabliczek do znaków - 50 szt. - Dostawa z montażem zapory drogowej pojedynczej U-20a - 5 szt. - Dostawa z montażem tablicy prowadzącej szerokiej U-3c, U-3d - 5 szt. - Dostawa z montażem znaków F-6 (wielkość duże, folia odblaskowa II generacji z nadrukiem solwentowym) - 10 szt. 2) Dostawa z montażem lustra drogowego okrągłego (antyroszeniowego) O 800 - 4 szt. 3) Dostawa z montażem pylonów U-5a (oklejone folią III generacji) - 6 szt. 4) Dostawa z montażem słupków blokujących U-12c z polietylenu o wymiarach min. 900x1200, białe z paskami odblaskowymi w kolorze czerwonym lub zielone z białymi paskami odblaskowymi - 10 szt 5) Dostawa z montażem ozdobnych słupków łańcuchowych ( żeliwne, czarne, wys. min 80 cm z ozdobnym łańcuchem dł. 1,50 m, czarnym) - 20 szt. 6) Dostawa z montażem gumowych progów zwalniających o wymiarach 6000x500x50mm - 2 szt. 7) Dostawa z montażem słupków stalowych ocynkowanych ogniowo,bez szwu ( śr.60 mm,ścianka 3,6mm) dł. 3,60 m - 60 szt. 8) Dostawa z montażem słupków stalowych ocynkowanych ogniowo, bez szwu (śr. 60 mm, ścianka 3,6mm ) dł. 4,40 m - 50 szt. 9) Dostawa z montażem stalowych słupków wspornikowych zagiętych pod kątem prostym,ocynkowanych ogniowo, bez szwu (śr. 60 mm, ścianka 3,6mm ) dł. 5,20 m - 5 szt. 10) Dostawa z montażem ogrodzenia U-12 z elementów stalowych ocynkowanych do wygrodzenia pasów ruchu z profili zamkniętych o wymiarach 0,9mx1,00m ze słupkami stalowymi ocynkowanymi z kotwami w grunt (50x40mm), całość pomalowana farbą trójwarstwową: grunt reaktywny oparty na żywicy poliwinylowo- butyranowej, podkład etoksydowo-poliamidowy, farba nawierzchniowa poliuretanowa (utwardzana alifatycznym izocyjanianem) w kolorze czarnym - 20 szt. 11) Dostawa z montażem ogrodzenia U-12 z elementów stalowych ocynkowanych do wygrodzenia pasów ruchu z profili zamkniętych o wymiarach 1,00mx2,00m ze słupkami stalowymi ocynkowanymi z kotwami w grunt (50x40mm) - 40 szt. 12) Dostawa z montażem tabliczek z nazwą ulicy z centralnym mocowaniem na podkładzie ocynkowanym, dwukrotnie wyoblonych, (gr. blachy 1,25mm) malowanych proszkowo (nadruk solwentowy), (Folia II generacji, wzór. wg. Załącznika nr 7) - 50 szt. 13) Dostawa z montażem stojaków na rowery z elementów stalowych ocynkowanych (stojak na 5 rowerów) - 3 szt. 14) Dostawa z montażem barier stalowych U-14a ze słupkiem dwuteowym co 2m - 20 mb 15) Dostawa z montażem słupków rozłącznych do pylonu U-5a - 8 szt. 16) Dostawa z montażem taśmy stalowej do mocowania znaków szer. 12,5mm (rolka min. 25mb) - 6 szt. 17) Dostawa z montażem zapinek do taśmy szer. 12,5mm (paczka min 50szt) - 3 paczki. 18) Mycie znaków od A do D - 1000 szt. 19) Mycie słupków do znaków - 500 szt. 20) Mycie tablic E-1 - 6 szt. * Znaki drogowe powinny być nowe, małe (M) wykonane na podkładzie ocynkowanym z folii odblaskowej II generacji. ( z wyjątkiem F-6 wymienionych w pkt. 1) * Wszystkie znaki powinny być mocowane na uchwyt uniwersalny. * W cenie zawarta jest utylizacja starego oznakowania, montaż i wartość znaku z urządzeniami mocującymi. Podane zakresy ilościowe są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zadania. Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 34.99.22.00 - Znaki drogowe 34.99.60.00 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi się wykazać doświadczeniem w wykonaniu w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw polegających na dostarczeniu oznakowania pionowego dróg i, lub innych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - wraz z ich montażem o wartości min. 80 000,00 zł. brutto każda. Dopuszcza się aby w ramach żądanej wartości dostawy wykonywane było również mycie znaków. Uwaga: Jeżeli wykazywane roboty będą potwierdzać wysokość tych robót w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się posiadaniem do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym: - osobę o uprawnieniach kierownika robót budowlanych, - dwie osoby z uprawnieniami do kierowania ruchem drogowym. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca musi się wykazać doświadczeniem w wykonaniu w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 3 dostaw polegających na dostarczeniu oznakowania pionowego dróg i, lub innych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - wraz z ich montażem o wartości min. 80 000,00 zł. brutto każda. Dopuszcza się aby w ramach żądanej wartości dostawy wykonywane było również mycie znaków. Uwaga: Jeżeli wykazywane roboty będą potwierdzać wysokość tych robót w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy (Zał. nr 1 do SIWZ) - wzór. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Ełku,
ul. Piłsudskiego 4,
19 - 300 Ełk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane ze środków własnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1874N na odcinku Prostki - Długosze
- Budowa kortów tenisowych wraz z zadaszeniem przy Zespole Szkół nr 1 w Ełku
- Remont elewacji Budynku Oświaty Nauki i Kultury- Szkoła Artystyczna w Ełku przy ulicy Armii Krajowej 21
- Zakup samochodu 4x4 typu SUV
- Budowa placu zabaw przy budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowej Wsi Ełckiej
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg i ulic osiedlowych na terenie Gminy Czerniejewo
- "Budowa drogi powiatowej nr 2049W od drogi krajowej nr 19 na odcinku w msc. Dzięcioły"
- Przebudowa dróg gminnych 383562P i 383563P w msc. Grońsko.
- Remont dróg gminnych w Milanówku
- Modernizacja infrastruktury drogowej Powiatu Sanockiego - Etap III
- Przebudowa ulicy Spacerowej w miejscowości Michałów, Gmina Kłomnice - odcinek nr 2
więcej: Znaki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.