eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTAWA WÓZKA WIDŁOWEGO DO WOJEWÓDZKIEGO MAGAZYNU PRZECIWPOWODZIOWEGO DLA MAŁOPOLSKI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-14

Kraków: DOSTAWA WÓZKA WIDŁOWEGO DO WOJEWÓDZKIEGO MAGAZYNU PRZECIWPOWODZIOWEGO DLA MAŁOPOLSKI
Numer ogłoszenia: 464704 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6344033, faks 12 6188010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WÓZKA WIDŁOWEGO DO WOJEWÓDZKIEGO MAGAZYNU PRZECIWPOWODZIOWEGO DLA MAŁOPOLSKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa spalinowego wózka widłowego do Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego dla Małopolski Obiektu Magazynowego w Krakowie przy ul. Babińskiego 29. Wymagane parametry techniczne i wyposażenie oraz wymagania formalne : Wymagania techniczne: 1. Minimalny udźwig: 2500 kg przy środku ciężkości 500 mm. 2. Silnik spalinowy turbo diesel; moc min. 50 KM. 3. Automatyczna skrzynia biegów 4. Wysokość podnoszenia min. 3 000 mm od stopy wideł 5. Maszt typu DUPLEX 6. Układ kierowniczy ze wspomaganiem. 7. Ręczny hamulec postojowy, tzw. parkingowy. 8. Liczba kół - 4. 9. Ogumienie pneumatyczne 10. Widły wymiarach: 40x100x1070 mm. 11. Przesuw boczny karetki wideł min +/-80 mm. 12. Regulacja rozstawu wideł. 13. Oświetlenie: min: lampa stopu, cofania, kierunkowskazy, światła robocze z przodu i z tyłu, 14. Dwa zewnętrzne lusterka wsteczne. 15. Kratownica ochronna przemieszczanego ładunku. 16. Hak holowniczy. 17. Licznik godzin pracy. 18. Opisy - pisane w języku polskim lub graficzne według standardowych oznaczeń UE. Wyposażenie: 1. Gaśnica. 2. Katalog części zamiennych oraz schematy instalacji elektrycznej i hydraulicznej 3. Dziennik konserwacji urządzenia. 4. Wszelkie pozwolenia, atesty i certyfikaty niezbędne do użytkowania wózka. Wymagania dotyczące wózka: 1. Wózek musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2013 r. 2. Zgodność z obowiązującymi przepisami w zakresie: BHP, p.poż, ergonomii oraz Dyrektywy Maszynowej 2006/42/WE. 3. Gwarancja 48 miesięcy od dnia dostawy. 4. Wózek z odbiorem przez Urząd Dozoru technicznego oraz pełną dokumentacją. Inne wymagania: 1. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzania gwarancyjnych przeglądów okresowych, konserwacji i napraw oraz nadzoru nad prowadzeniem gwarancyjnych przeglądów okresowych, konserwacji i napraw dostarczonego wózka, według harmonogramu przeglądów okresowych i konserwacji, przy czym wykonywanie tych usług nie zwalnia Wykonawcy od obowiązków wynikających z rękojmi lub gwarancji jakości. 2. Wykonawca dostarczy części zamienne, części szybko zużywające się, materiały eksploatacyjne, smary, oleje, itp. z wyłączeniem paliwa na użytek gwarancyjnych przeglądów okresowych i napraw gwarancyjnych w ciągu 48 miesięcy okresu gwarancyjnego Wykonawca pokrywa koszty robocizny i dojazdu do miejsca naprawy i/lub obsługi. 3. Maksymalny termin na rozpoczęcie wymiany lub naprawy wózka wynosi 12 godzin od momentu powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wystąpieniu wady fizycznej. Wykonawca wymieni Wózek na wolny od wad lub usunie wady w drodze naprawy Wózka niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 5 dni od dnia rozpoczęcia wymiany lub naprawy Wózka. Okres gwarancyjny zostanie odpowiednio przedłużony o okres trwania napraw gwarancyjnych lub wymiany wadliwego Wózka lub ich części. Dopuszcza się przedłużenie terminu wymiany lub naprawy Wózka o okres nie dłuższy niż 10 dni w przypadku dostarczenia do Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego dla Małopolski Obiekt Magazynowy w Krakowie, na koszt Wykonawcy, wózka zastępczego o parametrach nie gorszych niż będący przedmiotem umowy. 4. W ramach dostawy Wykonawca przeszkoli 3 pracowników Zamawiającego w zakresie: budowy, uruchomienia, eksploatacji, konserwacji i naprawy dostarczonego Wózka. Szkolenie odbędzie się w miejscu dostawy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.51.10 - Wózki widłowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo lub inny dokument upoważniający do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku podpisania oferty przez inną osobę-y niż wymienione w odpisie z właściwego rejestru. 3. Dokument ustanawiający Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, pokój 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, Sekretariat V piętro (pokój nr 55).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.