eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Proszowice › Dostawa i instalacja serwera i pamięci NAS dla Urzędu Skarbowego w Proszowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-14

Proszowice: Dostawa i instalacja serwera i pamięci NAS dla Urzędu Skarbowego w Proszowicach
Numer ogłoszenia: 464636 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Proszowicach , ul. M. Reja 1, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel. 012 3862170, faks 012 3861003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usproszowice.ksu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja serwera i pamięci NAS dla Urzędu Skarbowego w Proszowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja serwera i pamięci NAS, zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą Załącznik A do SIWZ, do Urzędu Skarbowego w Proszowicach jako Zamawiającego - serwer (1 szt), pamięć NAS ( 1 szt), Licencje na sytem operacyjny Microsoft Windows Server 2012 Standard Edition ( 3 szt), Licencje dostepowe Win SvrCAL 2012 OLP NL Gov DvcCAL ( szt 90) , Licencje dostepowe WinRmtDsktpSrvcsCAL 2012 OLP NL Gov DvcCAL ( szt. 60 ). 2.Parametry określone w Załączniku A do SIWZ należy traktować jako wymagane minimalne parametry oferowanego sprzętu. Zamawiający dopuszcza oferowanie przedmiotu zamówienia o parametrach wyższych niż żądane. 3. Wykonawca zobowiązany jest do określenia w ofercie nazwy producenta, modelu ( typ urzadzenia) a z przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów ( opisów, specyfikacji technicznych) winno wynikać w sposób jednoznaczny i nie budzący zastrzeżeń , że oferowany sprzęt spełnia wszystkie wymagania Zamawijącego. 4 Sprzęt winnien byc fabrycznie nowy, nieużywany. 5 Wykonawca winien udzielić gwarancji na okres 60 miesięcy dla serwera i 36 miesięcy dla pamięci NAS. 6 Sprzęt komputerowy winien spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązującym w Polsce prawie ( wszystkie urządzenia zasilane z sieci elektrycznej muszą być zgodne z polskimi standardami). 7. Na podstawie art. 36 ust. 4 pzp, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 48.51.70.00 - Pakiety oprogramowania informatycznego 51.61.11.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia moga ubiegać sie Wykonawcy, którzy udokumentują wykonanie co najmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego wraz z usługą wdrożenia w zakresie przedmiotowym właściwym dla zamówienia, o wartości minimum 100 000 PLN, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączą dowody potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - Załącznik nr 5 do SIWZ. Cena spełnienia w/w warunku będzie dokonywana na podstwie złożonych dokumentów wg. zasady spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy ) złożone w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notarisza. 2. Formularz cenowo-ofertowy - załącznik nr 4 ( str 1 i 2) do SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest złożyć z ofertą : 3.1 pisemne zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - zgodnie z art. 26 ust.2b pzp ( jeżeli dotyczy) - wg załacznika nr 3 do SIWZ, 3.2 dokumenty dotyczące charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem.,3.3 zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4. Oświadczenie wykonawcy, potwierdzające,że prace instalacyjne, konfiguracyjne, wdrożeniowe zostaną wykonane przez producenta lub osobę / osoby posiadające certyfikat producenta sprzetu potwierdzających ich kompetencje w instalacji, konfiguracji i wdrożeniu serwerów i pamięci NAS - załącznik B do SIWZ - oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie nastepujących wymagań: a) serwer musi byc objety gwarancja producenta na sprzęt i oprogramowanie przynajmniej przez 60 miesięcy, b) gwarancja musi byc świadczona z naprawą w miejscu instalacji urządzenia w nastepnym dniu roboczym w trybie 9x5, c) serwis gwarancyjny musi obejmować dostęp do poprawek i nowych wersji oprogramowania wbudowanego, które są elementem zamówienia w ciagu 60 miesięcy od daty zakupu, d) pamięć NAS jest objeta gwarancją producenta na sprzet i oprogramowanie przynajmniej przez 36 miesięcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach: 1.1 konieczność zmian warunków świadczeń gwarancyjnych, które sa korzystne dla Zamawiającego a wynikły z okoliczności , które trudno było przewidzieć. 1.2 gdy urządzenie stanowiące przedmiot umowy zostało wycofane z rynku lub zaprzestano jego produkcji. Zamawiający może odstąpić od umowy w tym zakresie lub wyrazić zgodę na zastapienie określonego urządzenia innym o parametrach nie gorszych niz określone w umowie, a zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, 1.3 w przypadku zmiany podwykonawcy. 2. Dokonanie zmian w zakresie wskazanym w pkt 1 wymaga : zgodnej woli stron, zachowania formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usproszowice.ksu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Proszowicach, ul. M. Reja 1 32-100 Proszowice, pok,105.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Sakrbowy w Proszowicach, ul. M. Reja 1 32-100 Proszowice, pok,105.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.