Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-14
Proszowice: Dostawa i instalacja serwera i pamięci NAS dla Urzędu Skarbowego w Proszowicach
Numer ogłoszenia: 464636 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Proszowicach , ul. M. Reja 1, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel. 012 3862170, faks 012 3861003.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.usproszowice.ksu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja serwera i pamięci NAS dla Urzędu Skarbowego w Proszowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja serwera i pamięci NAS, zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą Załącznik A do SIWZ, do Urzędu Skarbowego w Proszowicach jako Zamawiającego - serwer (1 szt), pamięć NAS ( 1 szt), Licencje na sytem operacyjny Microsoft Windows Server 2012 Standard Edition ( 3 szt), Licencje dostepowe Win SvrCAL 2012 OLP NL Gov DvcCAL ( szt 90) , Licencje dostepowe WinRmtDsktpSrvcsCAL 2012 OLP NL Gov DvcCAL ( szt. 60 ). 2.Parametry określone w Załączniku A do SIWZ należy traktować jako wymagane minimalne parametry oferowanego sprzętu. Zamawiający dopuszcza oferowanie przedmiotu zamówienia o parametrach wyższych niż żądane. 3. Wykonawca zobowiązany jest do określenia w ofercie nazwy producenta, modelu ( typ urzadzenia) a z przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów ( opisów, specyfikacji technicznych) winno wynikać w sposób jednoznaczny i nie budzący zastrzeżeń , że oferowany sprzęt spełnia wszystkie wymagania Zamawijącego. 4 Sprzęt winnien byc fabrycznie nowy, nieużywany. 5 Wykonawca winien udzielić gwarancji na okres 60 miesięcy dla serwera i 36 miesięcy dla pamięci NAS. 6 Sprzęt komputerowy winien spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązującym w Polsce prawie ( wszystkie urządzenia zasilane z sieci elektrycznej muszą być zgodne z polskimi standardami). 7. Na podstawie art. 36 ust. 4 pzp, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 48.51.70.00 - Pakiety oprogramowania informatycznego 51.61.11.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia moga ubiegać sie Wykonawcy, którzy udokumentują wykonanie co najmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego wraz z usługą wdrożenia w zakresie przedmiotowym właściwym dla zamówienia, o wartości minimum 100 000 PLN, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączą dowody potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - Załącznik nr 5 do SIWZ. Cena spełnienia w/w warunku będzie dokonywana na podstwie złożonych dokumentów wg. zasady spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy ) złożone w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notarisza. 2. Formularz cenowo-ofertowy - załącznik nr 4 ( str 1 i 2) do SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest złożyć z ofertą : 3.1 pisemne zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - zgodnie z art. 26 ust.2b pzp ( jeżeli dotyczy) - wg załacznika nr 3 do SIWZ, 3.2 dokumenty dotyczące charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem.,3.3 zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4. Oświadczenie wykonawcy, potwierdzające,że prace instalacyjne, konfiguracyjne, wdrożeniowe zostaną wykonane przez producenta lub osobę / osoby posiadające certyfikat producenta sprzetu potwierdzających ich kompetencje w instalacji, konfiguracji i wdrożeniu serwerów i pamięci NAS - załącznik B do SIWZ - oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie nastepujących wymagań: a) serwer musi byc objety gwarancja producenta na sprzęt i oprogramowanie przynajmniej przez 60 miesięcy, b) gwarancja musi byc świadczona z naprawą w miejscu instalacji urządzenia w nastepnym dniu roboczym w trybie 9x5, c) serwis gwarancyjny musi obejmować dostęp do poprawek i nowych wersji oprogramowania wbudowanego, które są elementem zamówienia w ciagu 60 miesięcy od daty zakupu, d) pamięć NAS jest objeta gwarancją producenta na sprzet i oprogramowanie przynajmniej przez 36 miesięcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach: 1.1 konieczność zmian warunków świadczeń gwarancyjnych, które sa korzystne dla Zamawiającego a wynikły z okoliczności , które trudno było przewidzieć. 1.2 gdy urządzenie stanowiące przedmiot umowy zostało wycofane z rynku lub zaprzestano jego produkcji. Zamawiający może odstąpić od umowy w tym zakresie lub wyrazić zgodę na zastapienie określonego urządzenia innym o parametrach nie gorszych niz określone w umowie, a zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, 1.3 w przypadku zmiany podwykonawcy. 2. Dokonanie zmian w zakresie wskazanym w pkt 1 wymaga : zgodnej woli stron, zachowania formy pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usproszowice.ksu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Proszowicach, ul. M. Reja 1 32-100 Proszowice, pok,105.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Sakrbowy w Proszowicach, ul. M. Reja 1 32-100 Proszowice, pok,105.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI PROSZOWICE
- Przebudowa części dachu budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy ul. Grzymały-Siedleckiego 2 w Proszowicach
- Dostawa testów identyfikacyjnych i podłoży do hodowli drobnoustrojów wraz z dzierżawą aparatów.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1282K Piotrowice - Sokołowice w m. Siedliska i w m. Przemyków oraz drogi powiatowej nr 1273K w m. Pławowice
- Poprawa infrastruktury drogowej Gminy i Miasta Proszowice poprzez modernizacje/remont dróg gminnych w Gminie Proszowice" - Etap I
- Poprawa infrastruktury drogowej Gminy i Miasta Proszowice poprzez modernizacje/remont dróg gminnych w Gminie Proszowice" - Etap II
- Poprawa infrastruktury drogowej Gminy i Miasta Proszowice poprzez modernizacje/remont dróg gminnych w Gminie Proszowice" - Etap III
więcej: przetargi PROSZOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa oprogramowania i sprzętu w ramach projektu CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD GMINY MASŁÓW"
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Dziwnów
- Dostawa i usługi z zakresu informatyki w podziale na 4 zadania
- Zrealizowanie usługi: szkoleniowej, coachingu, mentoringu i walidacji w ramach projektu "Rozwój kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Gminie Księżpol"
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych, oprogramowania, akcesoriów oraz sprzętu elektronicznego na potrzeby ŚODR Modliszewice
- Zakup licencji Google Analytics 360 na okres 12 miesięcy. Pełna nazwa postępowania w treści ogłoszenia.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.