eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia › Świadczenie usług świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z autyzmem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2013-11-14

Rumia: Świadczenie usług świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z autyzmem
Numer ogłoszenia: 464526 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rumi , ul. Abrahama 17, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 58 6710556, faks 58 6610836.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.rumia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z autyzmem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest : usługa 2) kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): kod CPV: 85311100-3 nazwa: usługi opieki społecznej dla osób starszych kod CPV: 85311200-4 nazwa: usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych 3) opis przedmiotu zamówienia a) Usługi będą świadczone na rzecz osób wskazanych przez Ośrodek, zamieszkałych na terenie miasta Rumia, w miejscu zamieszkania podopiecznego, wykonywanych na zlecenie Zamawiającego codziennie również w niedziele i święta, przez 7 dni w tygodniu, w godzinach od 07:00 do 19:00. b) Szacunkowa liczba przewidzianych do zrealizowania w 2014 roku godzin wynosi: a. usługi opiekuńcze - 17 000 godzin b. zakres świadczenia usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania stanowi załącznik nr 1do SIWZ c) Zamawiający w stosunku do ilości godzin zastrzega, że: a. w przypadku, gdy ilość wykonanych godzin będzie mniejsza, Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę wykonanych godzin, b. w przypadku, gdy środki przeznaczone na realizację zamówienia zostaną wyczerpane wcześniej niż termin wykonania umowy, skutkuje to wcześniejszym wygaśnięciem umowy. W części B: Specjalistyczne usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi 1) Przedmiotem zamówienia jest : usługa 2) kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): kod CPV: 85311100-3 nazwa: usługi opieki społecznej dla osób starszych kod CPV: 85311200-4 nazwa: usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych 3) opis przedmiotu zamówienia a) Usługi będą świadczone na rzecz osób wskazanych przez Ośrodek, zamieszkałych na terenie miasta Rumia, w miejscu zamieszkania podopiecznego, wykonywanych na zlecenie Zamawiającego codziennie również w niedziele i święta, przez 7 dni w tygodniu, w godzinach od 700 do 1900. b) Szacunkowa liczba przewidzianych do zrealizowania w 2014 roku godzin wynosi: c) specjalistyczne usługi opiekuńcze - 400 godzin d) specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi - 24 000 godzin e) zakres świadczenia usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania stanowi załącznik nr 2do SIWZ f) Zamawiający w stosunku do ilości godzin zastrzega, że: a. w przypadku, gdy ilość wykonanych godzin będzie mniejsza, Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę wykonanych godzin, b. w przypadku, gdy środki przeznaczone na realizację zamówienia zostaną wyczerpane wcześniej niż termin wykonania umowy, skutkuje to wcześniejszym wygaśnięciem umowy. CZĘŚĆ C: Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z autyzmem 1. Przedmiotem zamówienia jest : usługa 2. kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): kod CPV: 85312120-6 nazwa: Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną. 3) opis przedmiotu zamówienia a) Usługi będą świadczone na rzecz osób wskazanych przez Ośrodek, zamieszkałych na terenie miasta Rumia, w miejscu zamieszkania podopiecznego bądź w palcówce oświatowej lub opiekuńczo - wychowawczej, wykonywanych na zlecenie Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku oraz w soboty w godzinach popołudniowych. b) Szacunkowa liczba przewidzianych do zrealizowania w 2014 roku godzin wynosi: c) specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z autyzmem - 4000 godzin d) zakres świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z autyzmem stanowi załącznik nr 3 do SIWZ e) Zamawiający w stosunku do ilości godzin zastrzega, że: a. w przypadku, gdy ilość wykonanych godzin będzie mniejsza, Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę wykonanych godzin, b. w przypadku, gdy środki przeznaczone na realizację zamówienia zostaną wyczerpane wcześniej niż termin wykonania umowy, skutkuje to wcześniejszym wygaśnięciem umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00-3, 85.31.12.00-4, 85.31.21.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat usługi w liczbie nie mniejszej niż 2 zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem usługom stanowiących przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł, z podaniem daty i miejsca wykonywania wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług tj.: 1) Realizacja zamówienia w części A wymaga wykonawcy, który dysponuje zapleczem personalnym, spełniającym następujące wymagania: a. z wykształceniem średnim o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku opiekuna osób starszych posiadające co najmniej 2 letni staż pracy w zawodzie lub b. ukończoną szkołę asystentek medycznych lub c. z wykształceniem podstawowym posiadające co najmniej 5 letni staż pracy w zawodzie opiekuna osób starszych d. wykonawca musi posiadać minimum 10 osób mających kwalifikacje do wykonywania usług, 2) Realizacja zamówienie w części B wymaga wykonawcy, który dysponuje zapleczem personalnym,spełniającym następujące wymagania: a) Personel posiadający kwalifikacje do wykonywania zawodu a. Opiekunki środowiskowej, b. Fizjoterapeuty, c. Asystenta osoby niepełnosprawnej, d. Terapeuty zajęciowego, e. Pielęgniarki, f. Pedagoga, g. Logopedy, psychologa, h. Pracownika socjalnego b) Personel świadczący specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi posiadający min. półroczny staż pracy w: a. W jednostce świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi, b. Zakładzie rehabilitacji, c. Ośrodku terapeutyczno - edukacyjno - wychowawczym d. Placówce terapii lub placówce oświatowej dla osób z zaburzeniami psychicznymi, e. Jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi, f. Szpitalu psychiatrycznym c) Personel posiada przeszkolenie i doświadczenie w zakresie: a. prowadzenia treningów samoobsługi; b. wspomagania procesu uczenia się; c. prowadzenia treningów umiejętności społecznych; d. usprawniania zaburzonych funkcji organizmu; e. wspomagania procesu terapeutycznego poza miejscem zamieszkania; d) wykonawca musi posiadać minimum 5 osób mających kwalifikacje do wykonywania usług. 3) Realizacja zamówienie w części C wymaga wykonawcy, który dysponuje zapleczem personalnym, pełniającym następujące wymagania: a) Personel posiadający kwalifikacje do wykonywania zawodu a. Terapeuty; b. Pedagoga; c. Logopedy; d. psychologa. b) Personel posiada przeszkolenie i doświadczenie w zakresie: a. prowadzenia treningów samoobsługi; b. wspomagania procesu uczenia się; c. prowadzenia treningów umiejętności społecznych; d. usprawniania zaburzonych funkcji organizmu; e. wspomagania procesu terapeutycznego poza miejscem zamieszkania. c ) wykonawca musi posiadać minimum 5 osób mających kwalifikacje do wykonywania usług.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty według załącznika nr 4, na każdą część oddzielnie. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 3. Oświadczenie na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ 5. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług z wyszczególnieniem liczby przepracowanych godzin, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem usługom stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem daty i miejsca wykonywania załącznik nr 8 wraz z dokumentami potwierdzającymi, należyte wykonanie usług. 6. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa wart. 22 ust. l ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w dziale 12 pkt. 7 niniejszej specyfikacji. Kopie dokumentów dotyczących tych podmiotów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te podmioty. 7. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa wart. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, wykonawca powinien wraz z ofertą złożyć - w formie pisemnej - następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy PZP - załącznik nr 6 do SWIZ. 2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne), należy dodatkowo spełnić następujące warunki: a) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym spółka cywilna) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność oryginałem, b) pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej musi precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie i każdy z nich musi podpisać się pod tym dokumentem, 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: 1. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert. 2. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopi dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 20
  • 3 - Kwalifikacje kadry - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa (umowy), która zostanie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, będzie zawierała zapisy podane we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 9, 10 i 11, do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odpowiednio do części zamówienia, z uwzględnieniem treści oferty. 2. W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia istotnych zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego, b) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; c) zmiana bazy lokalowej wyłącznie w przypadku wystąpienia udokumentowanych nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizacji zamówienia w proponowanym w ofercie lokalu, pod warunkiem złożenia przez Wykonawcę pisemnego wniosku w tej sprawie i po akceptacji przez Zamawiającego, zaproponowany nowy lokal powinien posiadać warunki co najmniej takie lub lepsze jak ten, który ma zostać zastąpiony; d) wynikających ze zmian obowiązujących przepisów prawnych; 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy na uzasadniony wniosek Wykonawcy/Zamawiającego. Dokonywanie zmian jest możliwe o ile wynika to z okoliczności, których, pomimo zachowania należytej staranności, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, i zmiany takie są niezależne od woli stron umowy oraz są nieistotne w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych uczestników szkolenia zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, z poźn. zm.) 5. w przypadku, gdy umowę podpisuje inna osoba/osoby niż wskazana(e) w dokumentach rejestrowych należy złożyć pełnomocnictwo do zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być udzielone przez osobę/osoby upoważnione zgodnie z wypisem z odpowiedniego rejestru,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.rumia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rumi ul. Ślusarska 2, 84-230 Rumia woj. pomorskie tel. 58 6710556, 58 6710836..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rumi ul. Ślusarska 2, 84-230 Rumia woj. pomorskie pok. nr 2..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.