eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Wymiana drzwi wejściowych do lokali i drzwi zewnętrznych w budynkach mieszkalnych, w podziale na 2 części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-21

Kalisz: Wymiana drzwi wejściowych do lokali i drzwi zewnętrznych w budynkach mieszkalnych, w podziale na 2 części
Numer ogłoszenia: 464422 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 406082 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Dobrzecka 18, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 598 55 00, faks 62 598 55 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana drzwi wejściowych do lokali i drzwi zewnętrznych w budynkach mieszkalnych, w podziale na 2 części.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych administrowanych przez MZBM w Kaliszu oraz wymiana drzwi zewnętrznych do budynków mieszkalnych będących w zarządzie MZBM w Kaliszu, w podziale na 2 części : Część 1: Wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych - ilość stolarki drzwiowej przewidzianej do wymiany na drzwi stalowe : 39 sztuk, - ilość stolarki drzwiowej przewidzianej do wymiany na drzwi drewniane : 1 sztuka Część 2: Wymiana drzwi zewnętrznych do budynków - ilość stolarki drzwiowej przewidzianej do wymiany na drzwi aluminiowe: 15 sztuk, - ilość stolarki drzwiowej przewidzianej do wymiany na drzwi drewniane : 2 sztuk. Przedmiot zamówienia obejmuje : - dostawę na miejsce montażu nowej stolarki drzwiowej, - demontaż istniejącej stolarki drzwiowej, - montaż nowej stolarki - zmniejszenie otworów drzwiowych do wymiarów standardowej stolarki (drzwi do lokali mieszkalnych), naprawa uszkodzonych ościeży : wewnętrznych i zewnętrznych, malowanie, - wywóz zdemontowanej stolarki i gruzu powstałego przy wymianie wraz z utylizacją, - doprowadzenie miejsca wykonania robót do stanu porządkowego przed ich rozpoczęciem - niezwłocznie po ich zakończeniu (tj. wykonanie niezbędnych robót porządkowych w lokalu, budynku i na terenie przyległym). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz sposób wykonania określają załączniki do SIWZ : a) wykaz stolarki przewidzianej do wymiany wraz z opisem - zał. nr 5, b) przedmiar robót - zał. nr 6, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- zał. nr 7, d) wzór umowy - zał. nr 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w przedmiocie zamówienia (dotyczy części 1): a) wykonanie robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w wykazie, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej wykonania danego zakresu robót (np. w przypadku gdy niemożliwe będzie zamontowanie drzwi o szer. 90 cm nastąpi montaż drzwi o szer. 80 cm) b) odstąpienie od wykonania wymiany stolarki, w przypadku braku możliwości ich wykonania, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego (np. zmiana najemcy lokalu, wykup lokalu, rezygnacja najemcy lokalu z wymiany, prawny właściciel budynku nie wyrazi zgody na wymianę stolarki, brak dostępu do lokalu itp.) , w przypadku rezygnacji najemcy lokalu z wymiany drzwi wymagane jest uzyskanie przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia najemcy lokalu ), c) w przypadku zmniejszenia ilości stolarki przewidzianej do wymiany, o której mowa w pkt. b) Zamawiający może wskazać wykonanie prac z zakresu objętego przetargiem w innych lokalach, a Wykonawca ma obowiązek podjęcia prac wynikających z dokonanych zmian . Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : 1)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na : . całość drzwi stalowych na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, . całość drzwi drewnianych na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, . całość drzwi aluminiowych na okres nie krótszy niż 60 miesięcy, lat licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, . wykonane prace budowlane na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, 2)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000,00 PLN. Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu w terminie 7 dni, uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 45262522-6 Roboty murarskie, 45410000-4 Tynkowanie,45442100-8 Roboty malarskie 45421131-1 Instalowanie drzwi ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZPHU OMEGA Piotr Kwiatkowski, ul.Ostrowska 44, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48666,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54752,00

  • Oferta z najniższą ceną: 54752,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64962,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wymiana drzwi zewnętrznych do budynków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SEBMARK s.c. Sebastian Sowiński, Marek Olejnik, ul. Majkowska 18, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66070,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57139,56

  • Oferta z najniższą ceną: 57139,56 / Oferta z najwyższą ceną: 69980,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.