eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kampinos › Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Szczytno

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-21

Kampinos: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Szczytno
Numer ogłoszenia: 464328 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 388958 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kampinos, ul. Niepokalanowska 3, 05-085 Kampinos, woj. mazowieckie, tel. 0-22 725-00-40, faks 0-22 725-04-44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Szczytno.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Szczytno nr dz. ewid. 21 na 2, gm. Kampinos. Modernizacja ma polegać na remoncie budynku i wymianie wyposażenia SUW W zakres prac wchodzą: 1. roboty budowlane, 2. prace instalacyjnych, 3. prace elektrycznych Budynek jest obiektem wolnostojącym, parterowym, niepodpiwniczonym, wykonany w technologii uprzemysłowionej. W planie ma kształt prostokąta o wymiarach zewnętrznych ca.34,2 x 11,0 m. Fundamenty żelbetowe wylewane, ściany betonowe prefabrykowane, stropy żelbetowę prefabrykowane ocieplone keramzytem. Stolarka okienna i drzwiowa typowa Wołomin. Pow. zabudowy: 364 m2 Wysokość w świetle- hala: 3,90 m Wysokość w świetle - cz. socjalna: 3,14 m Kubatura 1 486,0 m3 1. W zakres robót budowlanych wchodzą następujące roboty: 1) wymiana całości stolarki okiennej i drzwiowej na stolarkę z PCV, z osadzeniem parapetów i okapników, 2) wymiana całości stolarki drzwiowej na PCV, 3) wymiana wszystkich wrót stalowych zewnętrznych na nowe ocieplone, 4) docieplenie ścian warstwą styropianu 5 cm z wykończeniem tynkiem cienkowarstwowym mineralnym i malowaniem farbami elewacyjnymi (kolor do ustalenia z Zamawiającym), 5) docieplenie cokołu styropianem ekstradowanym grub. 3 cm z wykończeniem tynkiem mozaikowym (kolor do ustalenia z Zamawiającym), 6) wykonanie terakoty na posadzce w hali filtrów (kolor do ustalenia z Zamawiającym) 7) wykonanie glazury do wysokości 1,8 m od poziomu posadzki hali (kolor do ustalenia z Zamawiającym), 8) malowanie ścian i sufitów w hali filtrów oraz w pomieszczeniach w części socjalnej i technicznej budynku. 9) zamurowanie otworu pomiędzy halą filtrów a rozdzielnią elektryczną, 10) wykonanie nowych schodów wejściowych zewnętrznych dla budynku z obłożeniem płytkami antypoślizgowymi i wycieraczkami, 11) wykonanie podjazdu betonowego dla pomieszczenia agregatu prądotwórczego z obłożeniem najazdu masami antypoślizgowymi, 12) wykonanie opaski betonowej wokół budynku, 13) wymiana wywietrzników dachowych 14) w pomieszczeniu hali filtrów wyburzenie fundamentów po odmanganiaczu oraz po sprężarce powietrza wg. załączonego rysunku, 15) w ścianie zewnętrznej chloratorni wykuć otwór pod wentylator wywiewy o wymiarach 30 x 32,5 cm wg. załączonego rysunku nr 1 SUW cz. technologiczna, 16) rozbudować fundament pod zestaw hydroforowy pompowy do wymiarów 2,70 x 1,90 m zgodnie z załączonym rysunkiem nr 1 SUW cz. technologiczna. 2. W zakres prac instalacyjnych wchodzą następujące roboty: 1) demontaż: o instalacji c. o. i kotła w tym odcinków kanałów poniżej poziomu posadzki, sieci wodociągowej z umywalką na terenie hali filtrów, oraz odpowietrzenia kanału kratek ściekowych przy umywalce, - istniejącego orurowania wewnątrz hali filtrów oraz oprzyrządowania odżelaziaczy i odmanganiaczy, - demontaż istniejących zbiorników odżelaziaczy, odmanganiaczy, hydroforów w ilości 9 szt oraz 2 szt sprężarek powietrza (demontażowi nie podlega rozdzielacz powietrza), oraz areatorów - usunięty materiał filtracyjny z odżelaziaczy i odmanganiaczy wykonawca winien we własnym zakresie wywieźć na najbliższe składowisko odpadów stałych, 2) wykonanie przyłączy rurociągów ssawnego i tłocznego sprzed budynku SUW (1,5 m od ściany na zewnątrz) do wnętrza hali filtrów (do 2,0 m od ściany wewnątrz), 3) wykonanie orurowania: - doprowadzenia wody surowej do mieszacza wodno-powietrznego, - doprowadzenia mieszaniny wody i powietrza z mieszacza wodno-powietrznego do czterech filtrów pospiesznych, - odprowadzenia wody uzdatnionej z filtrów pospiesznych do zbiornika wyrównawczego, - doprowadzenia wody uzdatnionej ze zbiornika wyrównawczego do zestawu hydroforowego pompowego (pompa IIo) - doprowadzenie wody do pompy płuczącej i dalej do czterech filtrów pospiesznych, - doprowadzenie sprężonego powietrza od dmuchawy do czterech filtrów pospiesznych, - doprowadzenie sprężonego powietrza od istniejącego rozdzielacza powietrza do mieszacza wodno- powietrznego, - Wykonanie dwóch punktów poboru wody na terenie stacji, służących do pobierania próbek wody surowej i uzdatnionej. 4) wykonania prac wyposażeniowych filtrów pospiesznych armaturą PVC PN 16 wraz z oprzyrządowaniem, 5) dokonanie prac związanych z dezynfekcją złoży filtracyjnych, nowych instalacji rurowych wewnątrz stacji, oraz dezynfekcji przewodów rurowych łączących istniejący zbiornik retencyjny na wodę pitną, jak i samego zbiornika. Koszty wody zużytej do tych prac pozostają po stronie Inwestora. Zbiorniki (filtry i hydrofory), zasuwy podlegające demontażowi winny być wymontowane w całości na plac przed budynkiem SUW zgodnie z dyspozycją inwestora. Wodomierz MP 150 wymontowany i przekazany inwestorowi - Urzędowi Gminy w Kampinosie, Referatowi ds. Gospodarki Komunalnej. Modernizacja odnosi się wyłącznie do obiektu budynku stacji uzdatniania wody w wygrodzeniu terenu stacji. Dla zakresu przedmiotowej inwestycji - modernizacji wyposażenia technologicznego wewnątrz budynku stacji nie jest wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane uzyskiwanie pozwolenia na wykonanie robót. 3. W zakres prac elektrycznych i automatycznych wchodzi: a. wymiana instalacji elektrycznej na nową ogólnie oraz wykonanie instalacji niezbędne do funkcjonowania zmienionej technologii wody (sterowanie urządzeniami do produkcji wody). Prace dotyczą prowadzenia robót przy demontażu jak i wykonywaniu instalacji elektrycznych, pomiarowych i sterujących). b. Szczegółowy zakres prac przedstawia się następująco: o geodezyjne wyznaczenie elementów wykonywanych robot: Wykonawca dla własnych potrzeb wyznaczy i zastabilizuje punkty sytuacyjno -wysokościowe niezbędne do wykonania robót., - Zakup i transport materiałów i urządzeń na miejsce wbudowania: - Układanie kabli w rowach kablowych, rurach i konstrukcjach wsporczych, - Montaż przewodów i kabli instalacji elektrycznych, pomiarowych i sterujących, - Montaż osprzętu instalacji, - Montaż słupów oświetlenia zewnętrznego + lampy, - Montaż aparatów elektrycznych i rozdzielnic, - Montaż konstrukcji wsporczych, - Zaprogramowanie ustawień sterownika automatyki, nadzorującego pracę stacji, zgodnie z wymogami inwestora opisanych w projektach technologicznych - budowlanych. - Przeprowadzenie kompletu pomiarów i badań montażowych. Szczegółowy zakres robót opisano w: a) załącznik nr 11 do SIWZ, który zawiera przedmiar robót, opis zadania, projekt CZĘŚCI INSTALACYJNEJ - technologicznej, b) załącznik nr 12 do SIWZ, który zawiera przedmiar robót, opis zadania, projekt CZĘŚCI BUDOWLANEJ, c) załącznik nr 13 do SIWZ, który zawiera przedmiar robót, opis zadania, projekty CZĘŚCI ELEKTRYCZNEJ I AUTOMATYKI W sprawach nieuregulowanych w dokumentach należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych i branżowych, przepisów prawa budowlanego, zaleceń dozoru technicznego oraz wymogów sztuki inżynierskiej. Zaleca się dokonanie wizji miejsca modernizacji celem sprawdzenia warunków realizacji oraz uzyskania informacji koniecznych i przydatnych do wyceny prac. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o przerwach w dostawach wody w trakcie realizacji zamówienia co najmniej 7 dni wcześniej. Rozruch końcowy zostanie uznany za zakończony, gdy Wykonawca przedstawi sprawozdanie z badania próbek wody potwierdzające, że woda spełnia wymogi w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r. (Dz. U. Nr 61, poz. 417 ze zm.). Próbki do badania wody należy pobrać w punktach wskazanych przez Zamawiającego Po zakończeniu prac, Wykonawca winien przedstawić przed podpisaniem protokołów odbioru, wszystkie niezbędne certyfikaty i świadectwa zamontowanych materiałów i urządzeń oraz protokoły potwierdzające wykonania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wytyczne realizacji W pierwszej kolejności należy wykonać wejścia do budynku stacji przyłączami rurociągów technologicznych - ssącego i tłocznego, w drugiej kolejności należy wykonać prace budowlane wewnętrzne. Prace te będą prowadzone przy wyłączonych urządzeniach technologicznych ujęcia i stacji. Konieczność okresowego wyłączenia stacji z eksploatacji musi być uzgodniona przez wykonawcę robót z Urzędem Gminy w Kampinosie, Referatem ds. Gospodarki Komunalnej. Należy roboty prowadzić w okresie zmniejszonego zapotrzebowania wody przez ludność Gminy, gdyż podstawowe zaopatrzenie w wodę Gminy będzie pełnić wyłącznie stacja wodociągowa w Kampinosie. Zaleca się rozpoczęcie realizacji przedmiotowej inwestycji w okresie: późna jesień a zakończenie wczesną wiosną. Powodem jest najmniejszy rozbiór wody w tym okresie roku. Demontaż urządzeń stacji ( w tym c.o. i części kanalizacji) winien być nie dłuższy jak 4 dni. Roboty ogólnobudowlane nie powinny trwać nie dłużej jak 28 dni. Roboty związane z technologią stacji, które należy podzielić na: - montaż urządzeń - max. 4 dni. - wykonanie orurowania i wewnętrznych rurociągów stacji - max. 12 dni. Roboty elektryczne (w tym demontaż istniejącej instalacji) z zainstalowaniem automatyki (szafy sterowniczej) w budynku stacji max. - 8 dni. Rozruch technologiczny stacji max. - 5 dni. Łącznie stanowi to 61 dni roboczych . Termin wyłączenia stacji z ruchu na czas modernizacji winien być podany do wiadomości publicznej na terenie Gminy Kampinos z wyprzedzeniem 30 dniowym. Wykonawca winien przed przystąpieniem do tych robót opracować szczegółowy harmonogram dostaw urządzeń, prac budowlano-montażowych, instalacyjnych i rozruchu celem przedłożenia do zatwierdzenia służbom inwestycyjnym i eksploatacyjnym Gminy Kampinos. Harmonogram prac winien być dostarczony Zamawiającemu do oceny przed podpisaniem umowy. Obligatoryjnym warunkiem jest to, że przerwa w podawaniu uzdatnionej wody do sieci wodociągowej z SUW Szczytno nie powinien przekroczyć 30 dni kalendarzowych. Jest to niezbędne dla podjęcia działań organizacyjnych celem zapewnienia ograniczonych dostaw wody pitnej dla mieszkańców całej Gminy Kampinos. Warunki wbudowania i wykonania urządzeń technologicznych oraz rurociągów technologicznych w stacji 1. Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej (w tym zastosowanie innych niż wymienione w dokumentacji technicznej urządzenia, armatury i zestawy technologiczne) w wykonawstwie technologii stacji uzdatniania wody muszą być poprzedzone odpowiednimi obliczeniami i schematami technicznymi. Powyższe zmiany powinny być dołączone do oferty, aby mogły być zatwierdzone przez projektantów branżowych, przed rozstrzygnięciem przetargu. 2. W przypadku zamiaru wbudowania innych równoważnych urządzeń i zestawów technologicznych (innych producentów) niż wymienione w dokumentacji technicznej oferent załączy zestawienie z wykazem urządzeń zamiennych (podać typ i producenta) oraz dla wszystkich zmienionych elementów załączyć wymagane Prawem Budowlanym atesty, dyrektywy UE, deklaracje zgodności, karty katalogowe oraz DTR..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.20 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Obsługi Budownictwa i Inwestycji, ul. Fredry 2, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 959559,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 597467,60

  • Oferta z najniższą ceną: 597467,60 / Oferta z najwyższą ceną: 1012977,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.