eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chęciny › Modernizacja infrastruktury drogowej i parkingu w Chęcinach odciążająca ruch kołowy w centrum miasta (ul. Armii Krajowej, Partyzantów, Staszica, Franciszkańska, Floriańska, Strażacka, Przedborska)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-02

Chęciny: Modernizacja infrastruktury drogowej i parkingu w Chęcinach odciążająca ruch kołowy w centrum miasta (ul. : Armii Krajowej, Partyzantów, Staszica, Franciszkańska, Floriańska, Strażacka, Przedborska)
Numer ogłoszenia: 46419 - 2010; data zamieszczenia: 02.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chęciny , Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3151006, faks 041 3151085.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja infrastruktury drogowej i parkingu w Chęcinach odciążająca ruch kołowy w centrum miasta (ul. : Armii Krajowej, Partyzantów, Staszica, Franciszkańska, Floriańska, Strażacka, Przedborska).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja infrastruktury drogowej i parkingu w Chęcinach odciążająca ruch kołowy w centrum miasta (ul. : Armii Krajowej, Partyzantów, Staszica, Franciszkańska, Floriańska, Strażacka, Przedborska). Zakres robót obejmuje: Dla ulicy Partyzantów : - Wykonanie robót rozbiórkowych istniejącego zagospodarowania terenu - Budowę nowej nawierzchni bitumicznej drogi gminnej- ul. Partyzantów - Ustawienie krawężników i obrzeży betonowych - Budowę nowego chodnika z kostki brukowej betonowej - Wykonanie nowej nawierzchni na zjazdach do posesji - Wykonanie przepustu skrzynkowego - Wykonanie umocnienia skarp i dna rowów - Wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu w postaci nowych znaków - Regulacja wysokościowa studzienek: telekomunikacyjnych, kanalizacji sanitarnej, zaworów wodociągowych, studzienek, hydrantów pożarowych nadziemnych, zdroju ulicznego - Montaż studzienek ściekowych ulicznych typowych (wpustów ulicznych). Dla ulicy Armii Krajowej : - Wykonanie robót rozbiórkowych istniejącego zagospodarowania terenu - Budowę nowej nawierzchni bitumicznej drogi gminnej- ul. Armii Krajowej. - Ustawienie krawężników i obrzeży betonowych - Budowę nowego chodnika z kostki brukowej betonowej - Wykonanie nowej nawierzchni na zjazdach do posesji - Wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu w postaci nowych znaków drogowych - Regulacja wysokościowa studzienek kanalizacji sanitarnej, zaworów wodociągowych, studzienek telekomunikacyjnych, hydrantów pożarowych. Dla ulicy Staszica: - Wykonanie robót rozbiórkowych istniejącego zagospodarowania terenu - Budowę nowej nawierzchni bitumicznej drogi gminnej- ul. Staszica - Przebudowę (przedrukowanie) nawierzchni ul. Staszica z kostki brukowej kamiennej - Ustawienie krawężników i obrzeży betonowych - Budowę nowego chodnika z kostki brukowej betonowej - Wykonanie nowej nawierzchni na zjazdach do posesji Dla ulicy Floriańskiej: - Wykonanie robót rozbiórkowych istniejącego zagospodarowania - Budowę nowej nawierzchni bitumicznej drogi gminnej- ul. Floriańskiej - Ustawienie krawężnikowi obrzeży betonowych - Budowę nowego chodnika z kostki brukowej betonowej - Wykonanie nowej nawierzchni na zjazdach do posesji - Wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu w postaci nowych znaków drogowych - Regulacja wysokościowa studzienek kanalizacji sanitarnej, zaworów wodociągowych Dla ulicy Franciszkańskiej: - Wykonanie robót rozbiórkowych istniejącego zagospodarowania terenu - Budowę nowej nawierzchni bitumicznej drogi gminnej- ul. Floriańskiej - Ustawienie krawężników i obrzeży betonowych - Budowę nowego chodnika z kostki brukowej betonowej - Wykonanie nowej nawierzchni na zjazdach do posesji - Wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu w postaci nowych znaków drogowych - Regulacja wysokościowa studzienek kanalizacji sanitarnej zaworów wodociągowych studzienek telekomunikacyjnych. Dla ulicy Strażackiej : - Wykonanie robót rozbiórkowych istniejącego zagospodarowania terenu - Budowę nowej nawierzchni bitumicznej drogi gminnej- ul. Strażackiej - Ustawienie krawężników i obrzeży betonowych - Budowę nowego chodnika z kostki brukowej betonowej - Wykonanie nowej nawierzchni na zjazdach do posesji - Wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu w postaci nowych znaków - Regulacja wysokościowa studzienek kanalizacji sanitarnej, zaworów wodociągowych, studzienek telekomunikacyjnych. Dla ulicy Przedborskiej: - Wykonanie robót rozbiórkowych istniejącego zagospodarowania terenu - Budowę nowej nawierzchni bitumicznej drogi gminnej- ul. Przedborskiej - Ustawienie krawężników i obrzeży betonowych - Budowę nowego chodnika z kostki brukowej betonowej - Wykonanie nowej nawierzchni na zjazdach do posesji - Wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu w postaci nowych znaków drogowych - Regulacja wysokościowa studzienek kanalizacji sanitarnej, zaworów wodociągowych. Dla Parkingu przy ul. Armii Krajowej - Wykonanie robót rozbiórkowych istniejącego zagospodarowania terenu - Wykonanie robót ziemnych pod nawierzchnią dróg i nawierzchnią miejsc parkingowych na parkingu: - Budowę nowej nawierzchni parkingu - Ustawienie krawężników i obrzeży betonowych - Budowę nowego chodnika z kostki brukowej betonowej - Wykonanie odwodnienia parkingu przez budowę kanalizacji deszczowej : - Przebudowa istniejącego oświetlenia parkingu przez przestawienie istniejących słupów oświetleniowych ozdobnych. Szczegółowy zakres robót zawarto w projekcie, STWIOR oraz kosztorysie ofertowym. Realizacja inwestycji odbywać sie będzie z podziałem na lata: rok 2010 - Floriańska - Przedborska - Strażacka ( po 30. 06. 2010r) - Franciszkańska ( po 30. 06. 2010r) rok 2011 - Armii Krajowej - Partyzantów - Staszica - Parking 1. Wykonawca zapewnia nadzoru archeologicznego przy prowadzeniu robót ziemnych. 2. Odwóz destruktu i materiałów z rozbiórki w miejsce wskazane przez Inwestora - odległość do 5 km. 3. Materiał z frezowania (destrukt) stanowi własność Inwestora. 4. Wykonawca wykona inwentaryzację powykonawczą.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do 50 % zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia to jest zrealizowali co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości 500 000,00 zł w zakresie robót drogowych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to jest dysponują co najmniej 1 osobą z niezbędnymi kwalifikacjami do pełnienia funkcji kierownika robót drogowych . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zgodnie z zapisami § 16 Wzór umowy na roboty budowlane stanowiącego załącznik do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.checiny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 21 Urzędu Gminy i Miasta Chęciny,Pl. 2 Czerwca 4 26-060 Chęciny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: Sekretariat Urzędu Gminy i Miasta Chęciny, ul. Długa 21, 26-060 Chęciny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt WND-RPSW.03.02.00-26-039/08 z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 Działanie 3.2 - Rozwój systemów lokalnej infrastruktury komunikacyjnej, oś 3 - Podniesienie jakości systemu komunikacyjnego regionu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.