To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-05
Warszawa: Świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla środowiska HP Service Manager oraz zapewnienie usług serwisowych i pomocy technicznej producenta oprogramowania Hewlett Packard pod nazwą Hewlett-Packard pomoc Techniczna do oprogramowania BTO
Numer ogłoszenia: 46417 - 2014; data zamieszczenia: 05.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21843 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Najwyższa Izba Kontroli, ul. Filtrowa 57, 02-056 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4445000, faks 022 4445415, 4445410.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla środowiska HP Service Manager oraz zapewnienie usług serwisowych i pomocy technicznej producenta oprogramowania Hewlett Packard pod nazwą Hewlett-Packard pomoc Techniczna do oprogramowania BTO.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla środowiska HP Service Manager oraz zapewnienie usług serwisowych i pomocy technicznej producenta oprogramowania Hewlett Packard pod nazwą Hewlett-Packard pomoc Techniczna do oprogramowania BTO, tj.:
1.1 świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego zgodnie z pkt I i III Załącznika nr 1 do SIWZ, dla całego środowiska HP Service Manager posiadanego przez Zamawiającego, w tym do:
a) konserwacji oprogramowania,
b) konsultacji i doradztwa w zakresie eksploatacji oprogramowania,
c) dostarczania aktualnej dokumentacji oprogramowania HP Service Manager.
1.2 zapewnienie usług serwisowych i pomocy technicznej producenta oprogramowania Hewlett Packard pod nazwą: Hewlett-Packard pomoc Techniczna do oprogramowania BTO.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 2 do SIWZ.
3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57, 02-056 Warszawa.
4. Termin wykonania zamówienia:
4.1 dostawa dokumentu potwierdzającego zapewnienie usług serwisowych i pomocy technicznej producenta oprogramowania Hewlett Packard pod nazwą: Hewlett-Packard pomoc Techniczna do oprogramowania BTO, o których mowa w pkt 1.2 - w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy,
4.2 świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego zgodnie z pkt I i III Załącznika nr 1 do SIWZ, dla całego środowiska HP Service Manager posiadanego przez Zamawiającego, o której mowa w pkt 1.1 - przez okres 12 miesięcy liczonych od dnia dostarczenia dokumentu, o którym mowa w pkt 4.1 lub od dnia wystawienia tego dokumentu, jeśli data jego dostarczenia jest późniejsza niż data jego wystawienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ITSM Group Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 94800,00
Oferta z najniższą ceną: 94800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 94800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Bobrówka poprzez remont budowli piętrzącej - jazu w km 5+000, Nadzór Wodny Parczew
- Dostawa sprzętu komputerowego - wg 2 pakietów.
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i gazików do dezynfekcji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Środmieście
- Zakup samochodu osobowego z napędem 4x4.
- Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej
- Dostawa gastroduodenoskopów dla Oddziału Gastroenterologicznego w Szpitalu Bielańskim w Warszawie (ZP-63/2024)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktualizacja oraz świadczenie obsługi serwisowej na oprogramowanie Secure Visio
- "Usługa wdrożenia i utrzymania systemu contact centre Genesys Cloud lub systemu równoważnego dla NASK-PIB (dla projektu 116sos.pl")
- Usługi wsparcia oraz rozwoju aplikacji i systemów wspierających procesy realizowane przez GITD.
- Realizacja usługi SOC ( Security Operations Center) mającej na celu zapewnienie wsparcia bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych
- Usługa wdrożenia, udzielenia licencji, wsparcia technicznego na dostęp do generatora wniosków w konkursach otwartych i stypendiach
- Usługa wsparcia technicznego dla Platformy Dystrybucyjnej 35mm.online
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.