eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogoźno › Usługi sprzętowe w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych powiatu obornickiego w sezonie zimowym w 2010 r. - pakiet nr 3, 4, 6, 11, 14, 16, 17



Ogłoszenie z dnia 2010-02-18

Rogoźno: Usługi sprzętowe w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych powiatu obornickiego w sezonie zimowym w 2010 r. - pakiet nr 3, 4, 6, 11, 14, 16, 17
Numer ogłoszenia: 46412 - 2010; data zamieszczenia: 18.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach, ul. Rolna 17, 64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie, tel. 067 2619307, faks 067 2619307.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzętowe w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych powiatu obornickiego w sezonie zimowym w 2010 r. - pakiet nr 3, 4, 6, 11, 14, 16, 17.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych powiatu obornickiego w sezonie zimowym w 2010 r. - pakiet nr 3 piaskarka - 125 godz. + pług lekki samochodowy - 40 godz., pakiet nr 4 piaskarka -125 godz. + pług lekki samochodowy - 40 godz., pakiet nr 6 pług średni samochodowy - 40 godz., pakiet nr 11 ładowacz - 130 godz., pakiet nr 14 równiarka - 40 godz., pakiet nr 16 spycharka - 40 godz., pakiet nr 17 spycharka - 40 godz.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 3 - piaskarka + pług lekki samochodowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe ANMAK s.c. Magdalena Wojtusik, Paweł Wojtusik, ul. Paderewskiego 23/9, 64-610 Rogoźno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16170,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17301,90

  • Oferta z najniższą ceną: 17301,90 / Oferta z najwyższą ceną: 17301,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 4 - piaskarka + pług lekki samochodowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe ANMAK s.c. Magdalena Wojtusik, Paweł Wojtusik, ul. Paderewskiego 23/9, 64-610 Rogoźno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16170,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17301,90

  • Oferta z najniższą ceną: 17301,90 / Oferta z najwyższą ceną: 17301,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 6 - pług średni samochodowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe ANMAK s.c. Magdalena Wojtusik, Paweł Wojtusik, ul. Paderewskiego 23/9, 64-610 Rogoźno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3920,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4194,40

  • Oferta z najniższą ceną: 4194,40 / Oferta z najwyższą ceną: 4194,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 11 - ładowacz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe ANMAK s.c. Magdalena Wojtusik, Paweł Wojtusik, ul. Paderewskiego 23/9, 64-610 Rogoźno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11128,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11128,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11128,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr 14 - równiarka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe ANMAK s.c. Magdalena Wojtusik, Paweł Wojtusik, ul. Paderewskiego 23/9, 64-610 Rogoźno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5136,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5136,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5136,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet nr 16 - spycharka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe ANMAK s.c. Magdalena Wojtusik, Paweł Wojtusik, ul. Paderewskiego 23/9, 64-610 Rogoźno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3852,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3852,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3852,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Pakiet nr 17 - spycharka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe ANMAK s.c. Magdalena Wojtusik, Paweł Wojtusik, ul. Paderewskiego 23/9, 64-610 Rogoźno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3852,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3852,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3852,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 6 Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: Zamówienie uzupełniające było przewidziane przy ustalaniu wartości zamówienia podstawowego. O zamiarze udzielenia zamówienia uzupełniającego Zamawiający poinformował w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego. Przyczyną udzielenia zamówienia uzupełniającego jest wydatkowanie środków finansowych określonych w umowie a zachodzi konieczność dalszego odśnieżania w celu zapewnienia bezpieczeństwa na drogach powiatowych. Zakres usług uzupełniających będzie wykonywał ten sam Wykonawca, który wykonuje zamówienie podstawowe.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.