eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji polegającej na1) przebudowie i przystosowaniu do współczesnych wymogów oraz norm i przepisów prawa budowlanego istniejących pomieszczeń biurowych na V piętrze wraz z pomieszczeniami kuchni z zaple

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-14

Warszawa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji polegającej na: 1) przebudowie i przystosowaniu do współczesnych wymogów oraz norm i przepisów prawa budowlanego istniejących pomieszczeń biurowych na V piętrze wraz z pomieszczeniami kuchni z zapleczem i salą jadalną, 2) zabezpieczeniu przeciwpożarowym całego budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, 3) dostosowaniu do potrzeb osób niepełnosprawnych wejścia od ul. Żurawiej do budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Numer ogłoszenia: 4640 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 623 23 15, faks 022 623 27 50, 6231274.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.minrol.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji polegającej na: 1) przebudowie i przystosowaniu do współczesnych wymogów oraz norm i przepisów prawa budowlanego istniejących pomieszczeń biurowych na V piętrze wraz z pomieszczeniami kuchni z zapleczem i salą jadalną, 2) zabezpieczeniu przeciwpożarowym całego budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, 3) dostosowaniu do potrzeb osób niepełnosprawnych wejścia od ul. Żurawiej do budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji, której czas realizacji wynosi 3 lata, a polegającej na: 1) przebudowie i przystosowaniu do współczesnych wymogów oraz norm i przepisów prawa budowlanego istniejących pomieszczeń biurowych na V piętrze wraz z pomieszczeniami kuchni z zapleczem i salą jadalną, 2) zabezpieczeniu przeciwpożarowym całego budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, 3) dostosowaniu do potrzeb osób niepełnosprawnych wejścia od ul. Żurawiej do budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Charakterystyka prac: 1) roboty rozbiórkowe posadzek, ścian działowych i sufitów, 2) wymianę instalacji wod.-kan., c.o., wentylacji, instalacji elektrycznej i teletechnicznej, 3) izolacje przeciwwodne stropów w pomieszczeniach mokrych i akustyczne ścian, 4) nowe posadzki i sufity podwieszone na ciągach komunikacyjnych osłaniające kanały wentylacji mechanicznej oraz główne rozprowadzenia sieci elektrycznej i niskoprądowej, 5) wykonanie nowych ścian działowych zgodnie z projektowanym układem funkcjonalnym biur oraz kuchni z zapleczem (zgodnie z projektem technologicznym), 6) roboty instalacyjne (wod.-kan., c.o., wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznej i teletechnicznej), 7) roboty wykończeniowe (okładziny, malowanie). Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z póżn. zm.), obejmuje w szczególności: 1) przejęcie od Zamawiającego kompletnej dokumentacji technicznej i projektu modernizacji V piętra budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w zakresie umożliwiającym sprawowanie przez inspektora nadzoru swoich obowiązków i koordynowanie wszelkich spraw i czynności z tym związanych; 2) przeanalizowanie i zgłoszenie uwag do dokumentacji przedłożonej przez Zamawiającego; 3) ustanowienie nadzoru we wszystkich branżach, osoby te winny legitymować się stosownymi uprawnieniami i niezbędnymi doświadczeniem zawodowym do sprawowania na budowie funkcji, będącej przedmiotem umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą (zwana dalej wykonawstwem głównym), czynności określonych ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.); 4) ustalenie harmonogramu, wymagane są regularne wizyty na placu budowy (min. 1 tygodniowo), jak również prowadzenie i kontrola zapisów dziennika budowy; 5) wyznaczenie jednego Kierownika budowy do koordynowania czynności na budowie (art. 27 ustawy Prawo Budowlane); obowiązki koordynatora obejmują również prace wykonywane poza wykonawstwem głównym; 6) sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania poprzez wykonywanie czynności, o których mowa w art. 25 i art. 26 Prawa budowlanego, łącznie z rozliczeniem rzeczowo-finansowym zadania, Art. 25. Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. Art. 26. Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo: 1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 2) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 7) nadzór i sprawdzanie kompletności dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę robót (realizacji technicznej, finansowej i prawnej, wynikającej z warunków umowy wykonawczej realizacji prac oraz obowiązujących przepisów); 8) sprawdzenie rozliczenia końcowego, uczestniczenie w odbiorze końcowym, odbiorach częściowych, przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi zgodnie z ustaleniami umowy z Wykonawcą robót; 9) uzgadnianie z Zamawiającym i Projektantem wszelkich zmian zgłaszanych przez Wykonawcę robót, rozszerzających zakres rzeczowy określony umową, zmiany technologii robót, materiałów i urządzeń, szczególnie w sytuacji kiedy zmiany te mogą skutkować zmianą kosztów modernizacji; 10) uczestniczenie w czynnościach odbiorczych w zakresach określonych w umowie z Wykonawcą robót lub w zamówieniach udzielonych przez Zamawiającego poprzez: a) potwierdzenie wykonania prac do odbioru, uczestniczenie w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym robót, b) potwierdzenie w dokumentacji powykonawczych zmian, sprawdzenie kompletności certyfikatów, aprobat technicznych, świadectw dopuszczenia, protokołów technicznych odbioru oraz dokumentacji fotograficznej robót zanikowych. c) sprawdzenie ewentualnych kalkulacji na uzgodnione roboty dodatkowe bądź zamienne, przedkładane przez Wykonawcę robót, d) sprawdzenie rzeczowo-wartościowe protokołów odbioru elementów robót oraz faktur Wykonawcy robót, e) ponoszenie skutków prawnych i finansowych za istotne zmiany wprowadzone z własnej inicjatywy w trakcie realizacji bez zgody Zamawiającego; f) uczestniczenie w działaniach Zamawiającego przy dochodzeniu wszelkich roszczeń wynikłych z tytułu zobowiązań umownych realizowanego zadania; g) opracowanie informacji technicznych i ekonomicznych dla potrzeb Zamawiającego wynikłych przy realizacji zadania. h) opracowanie regulaminu budowy tj godzin pracy, dni wolnych, zasad uzgadniania i uprzedzania o sprawach dotyczących prac szczególnie uciążliwych, wyłączeń zasilania, zakręcania wody itp, i) opracowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu harmonogramu budowy z wyszczególnieniem odbiorów częściowych, j) przekazanie Zamawiającemu danych imiennych i kontaktowych kierownika budowy i osób odpowiadających za prace w poszczególnych branżach, k) kontrolowanie wpisów w Dzienniku Budowy, dbałość o systematyczne rozstrzyganie niejasności, l) kontrolowanie terminowości robót, m) organizowanie odbiorów częściowych i odbioru końcowego i informowanie o nich Zamawiającego z wyprzedzeniem min. 3 dni robocze. 11) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach od momentu ich stwierdzenia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.21.00 - 74.26.21.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki: a) do oferty dołączą wymagane w SIWZ Rozdz. III pkt 2.2 oświadczenia i dokumenty, b) spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 i 23 ust.1 i 2 pzp, c) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 pzp. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów podmiotowych,potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu a)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy pzp zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp, na wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, d)aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę odpowiadającą wartości oferty (brutto). 7.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: a)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania usług nadzoru inwestorskiego nad inwestycją budowlaną o podobnym charakterze tzn.: -nadzorowane roboty budowlane na powierzchni biurowej minimum 4.000 m2 , -co najmniej jedna usługa trwająca w ciągu 2 lat dot. budynku biurowego o powierzchni min. 10.000 m2, -nadzorowanie robót instalacji p. pożarowej w budynku biurowym o powierzchni użytkowej min. 15.000 m2 , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, b) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych czynności. Wymagane są uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - p.poż. c) aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych oraz oświadczenie każdej z osób że posiada co najmniej 2 - letnią praktykę zawodową na budowie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.minrol.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można także odebrać osobiście w Zakładzie Obsługi Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie przy ul. Wspólnej 30, pok. 124. SIWZ jest bezpłatna..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy przesłać pocztą lub złożyć w Biurze Podawczym w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Wspólnej 30, lub w Wydziale Zamówień Publicznych, w pok. 122..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.