eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Usługi telefonii stacjonarnej dla Centrum Ratownictwa Gliwice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-21

Gliwice: Usługi telefonii stacjonarnej dla Centrum Ratownictwa Gliwice
Numer ogłoszenia: 463984 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Ratownictwa Gliwice , ul. Bolesława Śmiałego 2B, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3019815, faks 032 3019814.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Miasta Gliwice.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi telefonii stacjonarnej dla Centrum Ratownictwa Gliwice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi telefonii stacjonarnej będące przedmiotem niniejszego zamówienia obejmują: - połączenia telefoniczne - lokalne i strefowe, międzystrefowe, z sieciami komórkowymi, z infolinią 080x, z biurem informacji o numerach, - zachowanie dotychczasowych numerów abonenckich telefonów, - linie telefoniczne oraz łącza wyszczególnione w Załączniku nr 1, w tabeli numer 1, - blokadę połączeń z numerami 0-70x, - naliczanie sekundowe (tel. analogowe, cyfrowa sieć zintegrowana usługowo: 30 B+D (ISDN PRA) i dostęp podstawowy 2B+D (ISDN BRA)), - bezpłatne połączenia w grupie wewnętrznej Zamawiającego tj. pomiędzy numerami analogowymi i ISDN w ramach posiadanych łączy, - blokadę połączeń wychodzących poza grupę wewnętrzną Zamawiającego dla lokalizacji wskazanych w tabeli nr 1, L.p. od 2 do 18 w Załączniku nr 1 do siwz. 1. Zamawiający wymaga, aby od dnia 01.01.2013 r. od godziny 00:00 do dnia 31.12.2013 r. do godziny 23:59 Wykonawca świadczył usługi w minimalnym zakresie zamówienia określonym w pkt. 2 poniżej. 2. Minimalny wymagany przez Zamawiającego, a gwarantowany przez Wykonawcę zakres zamówienia obejmuje 28 szt. łączy, w tym: ISDN BRA, ISDN PRA, transmisję danych, telefony analogowe oraz dzierżawę miedzianych łączy analogowych, które zostały szczegółowo opisane w rozdziale 3 siwz. Minimalny wymagany zakres może zostać zwiększony w trakcie trwania umowy do maksymalnego zakresu zamówienia - o kolejne 17 szt. łączy, w tym: telefony analogowe i transmisja danych, które szczegółowo zostały opisane w rozdziale 3 siwz. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia zakresu zamówienia w okresie trwania umowy do maksymalnego zakresu zamówienia, określonego w pkt. 2 powyżej, jak również (po zwiększeniu) do zmniejszenia zakresu zamówienia do minimalnego zakresu zamówienia określonego w pkt. 2 powyżej. Zwiększenie lub zmniejszenie zakresu zamówienia w granicach od maksymalnego do minimalnego zakresu zamówienia, określonych w pkt. 2 powyżej może nastąpić w jednym lub w kilku etapach, w dowolnym momencie okresu trwania umowy. Zamawiający zgłosi każdorazowo Wykonawcy (w formie pisemnej) konieczność dokonania zmiany i zmiana ta zostanie dokonana w terminie do 30 dni od dnia zgłoszenia. Zbudowana sieć transmisji danych do CRG i punktów wyjazdowych (określonych w Załączniku nr 1 w tabeli nr 1) nie może być oparta o technologię internetową ze względu na bezpieczeństwo danych. Transmisja danych powinna odbywać się z wykorzystaniem łączy miedzianych lub światłowodowych. Wykonawca w każdej lokalizacji, w której będzie świadczył usługi transmisji danych zakończy łącze transmisyjne stykiem Ethernet na urządzeniach dostarczonych na własny koszt i ryzyko. Wykonawca musi zapewnić całodobowe przyjmowanie zgłoszeń o uszkodzeniach łączy oraz ich naprawę w ciągu 24 h od momentu zgłoszenia, a w przypadku łącza ISDN PRA i BRA w ciągu 4 godzin od momentu zgłoszenia - 24h/dobę przez cały rok. Pozostałe usterki mają być usuwane w terminie do 14 dni od dnia przyjęcia zgłoszenia. Wykonawca wskaże w ofercie numer telefonu i numer faksu, na które przyjmowane będą zgłoszenia. Udostępnione łącza telefoniczne muszą umożliwiać prawidłową realizację połączeń telefonicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych 64.21.44.00 - Wynajem kablowych łączy telefonicznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego prze Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z ustawą z dn. 16.07.2004 r. - Prawo telekomunikacyjne ( Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800 ze zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: a) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy, b) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego pozostających w bezpośrednim związku z przedmiotem umowy i mających na ten przedmiot wpływ, z zastrzeżeniem, że w przypadku wzrostu stawki podatku VAT cena brutto wskazana w umowie (ofercie Wykonawcy) nie ulegnie zmianie. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia faktury zgodnie z cenami brutto podanymi w ofercie, c) zmiany na rozwiązania korzystniejsze dla Zamawiającego, d) zwiększenia lub zmniejszenia ilości uruchomionych łączy w granicach zakresu zamówienia minimalnego i maksymalnego, określonych w rozdziale 3 siwz, e) zmiany lokalizacji łącza/y.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.crg.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Ratownictwa Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2 B, 44-121 Gliwice, Sekretariat pom. 113 (Ip).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Centrum Ratownictwa Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2 B, 44-121 Gliwice, Sekretariat pom. 113 (Ip).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. zamawiający nie przewiduje ustanawiać dynamicznego systemu zakupów ani zawierać umowy ramowej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.