eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Popów › Dostawy ogólnych artykułów spożywczych w tym zup, sosów, wody i soków oraz produktów mącznych dla OSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-17

Ogłoszenie nr 46356 - 2017 z dnia 2017-03-17 r.

Popów: Dostawy ogólnych artykułów spożywczych w tym zup, sosów, wody i soków oraz produktów mącznych dla OSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 21335


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach, krajowy numer identyfikacyjny 00067518100000, ul. Kule  2, 42110   Popów, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 034 3104030, faks 034 3103653, e-mail dil_kule@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy ogólnych artykułów spożywczych w tym zup, sosów, wody i soków oraz produktów mącznych dla OSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OSK-DKW.2232.3.2017.MS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia, na potrzeby Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie są dostawy ogólnych artykułów spożywczych w tym zup, sosów, wody i soków oraz produktów mącznych. Zadanie nr 1 - dostawy artykułów spożywczych dla OSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie: 1 Groch łuskany połówki kg 100 2 Fasola biała "Jaś" kg 80 3 Grzyby suszone kg 1 4 Rodzynki kg 10 5 Pasztet drobiowy kg 78 6 Konserwa mięsna kg 78 7 Ogórek kiszony kg 120 8 Przecier ogórkowy kg 40 9 Szczaw konserwowy kg 40 10 Koncentrat buraczany l 30 11 Seler konserwowy łagodny kg 60 12 Pieczarki marynowane kg 20 13 Kapusta kiszona kg 600 14 Groszek konserwowy kg 20 15 Kukurydza konserwowa kg 50 16 Chrzan tarty kg 10 17 Pomidory krojone bez skórki kg 50 18 Pomidor suszony w oleju kg 10 19 Koncentrat pomidorowy kg 180 20 Fasola konserwowa czerwona kg 60 21 Ogórek konserwowy kg 400 22 Papryka konserwowa kg 350 23 Sałatka szwedzka kg 100 24 Sałatka wielowarzywna kg 80 25 Sałatka obiadowa kg 80 26 Kapusta czerwona konserwowa kg 100 27 Sałatka z buraczków kg 120 28 Ćwikła z chrzanem kg 90 29 Jabłka prażone kg 100 30 Galaretka kg 25 31 Dżem niskosłodzony kg 250 32 Ananas w syropie kg 90 33 Brzoskwinie w syropie kg 90 34 Śliwki suszone kalifornijskie kg 20 35 Olej l 500 36 Budyń kg 20 37 Ryż paraboliczny kg 180 38 Ryż biały kg 120 39 Mąka pszenna kg 180 40 Kasza jęczmienna pęczak kg 90 41 Kasza jęczmienna kg 30 42 Kasza gryczana kg 80 43 Płatki czekoladowe kg 65 44 Płatki kukurydziane kg 65 45 Mąka ziemniaczana kg 60 46 Żelatyna spożywcza kg 2 47 Kwasek cytrynowy kg 2 48 Groszek ptysiowy kg 40 49 Rogal z nadzieniem kg 90 50 Grzanki kg 40 51 Cukier waniliowy kg 2 52 Cukier kg 850 53 Miód porcjowany kg 60 54 Napój kakaowy kg 24 55 Krem czekoladowy kg 60 56 Wafelek w czekoladzie szt. 900 57 Baton czekoladowy z karmelem szt. 900 58 Makaron pióra kg 70 59 Makaron nitki kg 80 60 Makaron świderki kg 100 61 Makaron wstęgi kg 70 62 Makaron kokardki kg 100 63 Zacierki kg 9 64 Kawa rozpuszczalna kg 10 65 Kawa naturalna kg 3 66 Herbata expresowa kg 80 67 Herbata expresowa (b.s.) kg 5 68 Liść laurowy kg 1 69 Majeranek kg 4 70 Papryka słodka kg 2 71 Papryka ostra kg 2 72 Ziele angielskie kg 2 73 Przyprawa curry kg 2 74 Kurkuma kg 1 75 Ocet l 30 76 Ketchup kg 200 77 Musztarda delikatesowa stołowa kg 150 78 Przyprawa do potraw typu Vegeta kg 60 79 Delikata do ryb kg 3 80 Delikata do kurczaka kg 7 81 Przyprawa do karczku kg 5 82 Przyprawa do wołowiny kg 2 83 Majonez typu Winiary l 220 84 Gałka muszkatołowa kg 1 85 Cynamon kg 1 86 Pieprz czarny mielony kg 5 87 Pieprz czarny ziarnisty kg 5 88 Pieprz ziołowy kg 3 89 Pieprz kolorowy ziarnisty kg 3 90 Tymianek kg 1 91 Rozmaryn kg 1 92 Lubczyk kg 2 93 Zioła prowansalskie kg 1 94 Bazylia kg 1 95 Oregano kg 1 96 Sól kg 180 97 Imbir kg 1 98 Żurek w płynie l 100 99 Przyprawa do zup w płynie typu Winiary kg 160. Zadanie nr 2 - dostawy zup i sosów dla OSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie 1 Sosy sałatkowe kg 5 2 Sos z zielonym pieprzem kg 8 3 Sos do makaronu Carbonara kg 15 4 Sos do makaronu Bolognese kg 15 5 Barszcz biały kg 15 6 Zupa pieczarkowa kg 12 7 Zupa brokułowa kg 12 8 Zupa cebulowa kg 12 9 Krem z borowików kg 12 10 Bulion drobiowy kg 15 11 Bulion wołowy kg 15 Zadanie nr 3 - dostawy wody i soków dla OSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie 1 Naturalna woda mineralna niegazowana / gazowana 0,50 litra litr 1500 2 Naturalna woda mineralna niegazowana/gazowana 1,50 litra litr 1500 3 Woda źródlana niegazowana 5 litrów litr 1500 4 Napoje owocowe litr 500 5 Sok owocowy 200 ml litr 300 Zadanie nr 4 są - dostawy produktów mącznych dla OSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie 1 Pierogi z serem kg 250 2 Pierogi z mięsem kg 250 3 Kopytka kg 110 4 Krokiety kg 200 5 Naleśniki z owocami kg 250 6 Naleśniki z serem kg 350 7 Kluski śląskie kg 150 8 Kartacze z mięsem kg 200 9 Pyzy z mięsem kg 200 10 Knedle kg 100.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 03000000-1
Dodatkowe kody CPV: 15800000-6, 15330000-0, 15600000-4, 15871200-6, 15891400-4, 15321000-4, 15981000-8,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Dostawy artykułów spożywczych dla OSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Unieważnienie części 1 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W prowadzonym postępowaniu jedyna oferta złożona na część 1 zawierała błędy w obliczaniu ceny w konsekwencji czego została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6 Pzp.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Dostawy zup i sosów dla OSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT5735.25
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "POLARIS" Małgorzata Gruszczyńska,  handel@polaris.kalisz.pl ,  ul. Żołnierska 20a ,  62-800,  Kalisz,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6194.07
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6194.07
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6194.07
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Dostawy wody i soków dla OSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT6168.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "POLARIS" Małgorzata Gruszczyńska,  handel@polaris.kalisz.pl ,  ul. Żołnierska 20a ,  62-800,  Kalisz,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7162.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7162.20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7162.20
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Dostawy produktów mącznych dla OSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT19239.20
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Damian Wilk "BALDAM" ,  baldam370@onet.pl ,  ul. Klasztorna 34a,  97-330,  Sulejów ,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20201.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20201.18
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20201.18
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.