eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Organizacja i realizacja działań aktywizujących osoby bezrobotne na potrzeby Programu aktywizacji realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Opolu w ramach projektu PO KL Kadry dojrzałe do zmian POKL.01.02.00-00-028 12 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-05

Opole: Organizacja i realizacja działań aktywizujących osoby bezrobotne na potrzeby Programu aktywizacji realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Opolu w ramach projektu PO KL Kadry dojrzałe do zmian POKL.01.02.00-00-028 12 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 46329 - 2014; data zamieszczenia: 05.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. majora Hubala 21, 45-266 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4422929, faks 077 4422928.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i realizacja działań aktywizujących osoby bezrobotne na potrzeby Programu aktywizacji realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Opolu w ramach projektu PO KL Kadry dojrzałe do zmian POKL.01.02.00-00-028 12 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania działań aktywizujących osoby bezrobotne na potrzeby Programu aktywizacji realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Opolu w ramach projektu PO KL Kadry dojrzałe do zmian POKL.01.02.00-00-028 12 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1.Celem kontraktacji usług z zakresu aktywizacji osób bezrobotnych jest realizacja usług aktywizujących osoby bezrobotne. Pod pojęciem usług aktywizujących należy rozumieć usługi pośrednictwa pracy i doradztwa personalnego (obowiązkowo), szkoleniowe oraz usługi wspierające wymienione formy (fakultatywnie, w miarę potrzeb), przez co dalej należy rozumieć wszelką aktywność w kierunku przywrócenia osób na rynek pracy wykraczającą poza usługi i instrumenty rynku pracy określone w przepisach ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktach wykonawczych do tej ustawy. 2.Aktywizacja osób bezrobotnych odbywać się będzie w trzech etapach: 1)Etap diagnostyczny - polega ona na przeprowadzeniu testu predyspozycji zawodowych, a jeśli zachodzi taka potrzeba przeprowadzenie szerszej diagnozy dotyczącej sytuacji osoby bezrobotnej, stworzeniu planu aktywizacji obejmującego przewidywane formy wsparcia i czas ich trwania, opisaniu indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego uwzględniającej: wnioski z testu predyspozycji zawodowych, możliwą ścieżkę kariery zawodowej określającą: stanowiska, na jakie może aplikować osoba bezrobotna, branże, w których może podjąć pracę, możliwą wysokość zarobków wraz z perspektywami awansu, potrzeby dotyczące aktualizacji lub nabywania kwalifikacji, wiedzy lub umiejętności - za przeprowadzenie etapu diagnostycznego Wykonawca otrzymuje wynagrodzenie w wysokości 30% zaoferowanej ceny w przeliczeniu na jedną osobę bezrobotną. W przypadku rezygnacji osób bezrobotnych na etapie diagnostycznym jest możliwość uzupełniania osób z list rezerwowych przygotowanych przez Zamawiającego. 2)Etap aktywizacyjny - polega na przeprowadzeniu działań aktywizacyjnych zwiększających szanse osoby bezrobotnej na zatrudnienie (agencja ma swobodę w doborze form aktywizacji), przedstawieniu oferty pracy, doprowadzeniu do udziału osoby bezrobotnej w procesie rekrutacji, wprowadzeniu na rynek pracy - za przeprowadzenie etapu aktywizacyjnego Wykonawca nie otrzymuje wynagrodzenia. 3)Etap utrwalenia uzyskanych efektów - polega na wspieraniu osób bezrobotnych po uzyskaniu zatrudnienia, współpracy z pracodawcami na rzecz utrzymania zatrudnienia - za uzyskanie efektu zatrudnieniowego w wymiarze minimum 3 miesięcy Wykonawca otrzymuje wynagrodzenie w wysokości 40% zaoferowanej ceny w przeliczeniu na jedną osobę bezrobotną, za uzyskanie efektu utrzymania w zatrudnieniu w wymiarze 4., 5. i 6. miesiąca Wykonawca otrzymuje wynagrodzenie w wysokości po 10% zaoferowanej ceny w przeliczeniu na jedną osobę bezrobotną za każdy miesiąc powyżej 3. 3.Liczba osób objętych działaniami aktywizującymi: 35 osób wskazanych przez Zamawiającego, które przeszły pozytywnie proces rekrutacji do udziału w usłudze aktywizacyjnej. Zamawiający zakłada, że skierowane do udziału w działaniach aktywizujących osoby bezrobotne rekrutować się będą spośród następujących kategorii osób: 13 osób bezrobotnych w wieku poniżej 25 roku życia, 22 osoby bezrobotne w wieku powyżej 50 roku życia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników do zakończenia etapu diagnozowania w ramach poszczególnych działań aktywizujących, przy założeniu, że cena jednostkowa podana w ofercie za dany rodzaj usługi nie ulegnie zmianie. Zamawiający zastrzega sobie, że efektywność zatrudnieniowa działań aktywizujących osób skierowanych wynieść winna nie mniej niż 6 osób bezrobotnych w wieku poniżej 25 roku życia, 9 osób bezrobotnych w wieku powyżej 50 roku życia, przy przyjęciu, iż aktywizacja przeprowadzona pomyślnie oznacza zatrudnienie na okres co najmniej 3 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie, że efektywność utrzymania w zatrudnieniu osób skierowanych wynieść winna nie mniej niż 3 osoby bezrobotne w wieku poniżej 25 roku życia, 4 osoby bezrobotne w wieku powyżej 50 roku życia, przy przyjęciu, iż utrzymanie w zatrudnieniu nastąpi na okres co najmniej 6 miesięcy. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji działań aktywizujących, będących przedmiotem zamówienia w kilku grupach jednocześnie. Maksymalna liczba osób w grupie uczestniczących w jednym działaniu wynosi 10 osób. 4.Termin realizacji zamówienia: Działania aktywizujące będą przeprowadzane w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.01.2015 roku. Szczegółowy harmonogram działań aktywizujących będzie ustalany przez Zamawiającego z Wykonawcą w następujący sposób: 1)Zamawiający przekazuje Wykonawcy, za pomocą aplikacji Kontraktor, listę uczestników skierowanych do udziału w działaniach aktywizujących z zaznaczeniem danych podstawowych (imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, itp.), 2)w ciągu 30 dni od otrzymania listy, o której mowa w podpunkcie 1, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu harmonogram działań ustalonych dla każdego uczestnika działań aktywizujących w ramach planu aktywizacji wraz ze wskazaniem katalogu planowanych przedsięwzięć i z terminem rozpoczęcia, a także zakończenia ich realizacji oraz podaniem adresu przeprowadzania tych czynności. 5.Program działań aktywizujących osoby skierowane: Działania aktywizujące powinny być poprzedzone przygotowaniem przez trenerów wskazanych przez Wykonawcę indywidualnych planów aktywizacji w przypadku każdego bezrobotnego, a następnie na etapie realizacji działania aktywizujące winny być prowadzone zgodnie z zasadami określonymi w przepisach ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy, w szczególności w odniesieniu do usług rynku pracy doradztwo zawodowe (personalne), pośrednictwo pracy i szkolenia. Nadto Zamawiający przewiduje możliwość wdrażania w miarę indywidualnych potrzeb poszczególnych osób bezrobotnych działań wspierających (pozaustawowe). 6.Miejsce realizacji działań aktywizujących: Działania aktywizacyjne odbywać się będą we wskazanym w ofercie punkcie ulokowanym w mieście powiatowym, w którym znajduje się siedziba Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza inne miejsca odbycia zajęć aktywizujących niż miejsce zamieszkania osoby bezrobotnej lub poza obszarem powiatu właściwego dla siedziby Zamawiającego pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę dojazdu z miejsca zamieszkania lub zwrotu kosztów dojazdu dla uczestnika z miejsca zamieszkania do miejsca odbycia zajęć i z powrotem, z zastrzeżeniem, iż łączny czas dojazdu i powrotu z zajęć aktywizujących nie powinien przekroczyć 2 godzin. Wykonawca raz w tygodniu dokona zwrotu kosztów dojazdów na podstawie ceny biletu najtańszego środka komunikacji publicznej. 7.Wykonawca musi dysponować odpowiednim lokalem, sprzętem i materiałami do prowadzenia zajęć aktywizujących: 1)Pomieszczenia i sale szkoleniowe: Zajęcia muszą odbywać się w pomieszczeniach przygotowanych przez Wykonawcę, ewentualnie salach szkoleniowych, gdzie zapewnione są właściwe warunki BHP i ppoż. oraz zaplecze socjalne. Sale powinny być przestronne, odpowiednio oświetlone, w razie potrzeby ogrzewane lub klimatyzowane w celu zapewnienia optymalnej temperatury do 24oC, wentylowane. 2)Sprzęt: Pomieszczenia i ewentualne sale powinny być dostosowane do prowadzenia zajęć indywidualnych i grupowych teoretycznych i wyposażone w minimum: krzesła, stoliki lub w przypadku sal: w co najmniej krzesła z blatem w liczbie odpowiadającej co najmniej liczbie uczestników szkolenia oraz komputer i rzutnik. 3)Materiały szkoleniowe, pomoce dydaktyczne: powinny zawierać treści dostosowane do potrzeb indywidualnego planu wobec każdego uczestnika, a sposób podania zawartych w nich informacji powinien być dostosowany do możliwości i umiejętności każdego uczestnika indywidualnie. 8.Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników na czas poprowadzenia zajęć aktywizujących od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), które mogą nastąpić w trakcie realizacji planowanych usług rynku pracy, a także w czasie dojazdu do miejsca odbywania tych zajęć i powrotu. 9.Przed rozpoczęciem działań aktywizujących Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o Zamawiającym - we wszystkich miejscach prowadzenia zajęć aktywizujących, materiałach publikowanych, które dotyczą realizacji niniejszego zamówienia, a także do zamieszczenia na swojej stronie internetowej informacji o realizowanym zamówieniu i poinformowania uczestników, w jakim celu działania aktywizujące są organizowane (na zlecenie Zamawiającego). Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych w ramach zlecenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 10.Wykonawca ma obowiązek prowadzenia odpowiedniej dokumentacji działań aktywizujących prowadzonych w ramach prowadzonych działań aktywizujących w szczególności na podstawie aplikacji Kontraktor, a nadto prowadzić dziennik zajęć zawierający listę obecności z podpisami uczestników, program planowanych indywidualnych oraz ewentualnie grupowych zajęć aktywizujących z podaniem godzin zajęć, imienia i nazwiska osoby lub osób prowadzących zajęcia i ich podpisy, a w przypadku szkoleń obejmujących część zajęć praktycznych także miejsce odbywania praktyki. 11.Wykonawca ma obowiązek bieżącego informowania Zamawiającego o rezygnacji uczestnika z usług aktywizujących w trakcie ich trwania lub o wszelkich innych okolicznościach związanych z udziałem uczestników w tych działaniach. 12.Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zlecenia, w tym dokumentów finansowych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 79.61.10.00 - Usługi poszukiwania pracy 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, 3)posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie organizacji i przeprowadzania usług aktywizacji osób w obszarze rynku pracy, 4)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6)dysponują warunkami lokalowymi i technicznymi gwarantującymi prawidłową realizację przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia -nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.Wymóg posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie organizacji i przeprowadzania usług aktywizujących osoby bezrobotne zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował działania aktywizujące wobec co najmniej 35 osób pozostających w sytuacji poszukiwania oferty pracy wraz z załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane należycie. Pod pojęciem główne usługi aktywizujące osoby pozostające na rynku pracy w sytuacji poszukiwania zatrudnienia należy rozumieć usługi pośrednictwa pracy i doradztwa personalnego (obowiązkowo), szkoleniowe oraz usługi wspierające wymienione formy (fakultatywnie, w miarę potrzeb), przez co dalej należy rozumieć wszelką aktywność w kierunku przywrócenia osób na rynek pracy wykraczającą poza usługi i instrumenty rynku pracy określone w przepisach ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktach wykonawczych do tej ustawy. Dowodami potwierdzającymi powyższe są poświadczenia lub oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia od odbiorców tych usług. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca jest zobowiązany załączyć do swojej oferty poświadczenia odbiorców tych usług lub oświadczenie i przedłożyć wymienione dokumenty przy Załączniku nr 4 do SIWZ Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania warunkami lokalowymi i technicznymi gwarantującymi prawidłową realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca ulokuje punkt, w którym świadczone będą usługi na rzecz uczestników zlecenia w mieście powiatowym, w którym znajduje się siedziba Zamawiającego, a ewentualne zajęcia aktywizujące osoby bezrobotne poza punktem świadczenia usług będą odbywały się w miejscu, do którego dojazd i powrót z miejsca zamieszkania uczestnika działań aktywizujących czasowo nie powinien przekroczyć dwóch godzin (oświadczenie Wykonawcy w Załączniku nr 2 do SIWZ) Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia -nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gdy Wykonawca wykaże, że przy realizacji zamówienia zapewni udział co najmniej 4 osób realizujących zlecenie, w tym po stronie kadry zarządzającej zleceniem, jak i ekspertów w zakresie pracy z osobami pozostającymi na rynku pracy w sytuacji poszukiwania zatrudnienia. Każda z tych osób powinna: 1) posiadać wykształcenie wyższe i co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy z osobami pozostającymi w sytuacji poszukiwania zatrudnienia na otwartym rynku pracy lub 2) posiadać wykształcenie średnie i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z osobami pozostającymi w sytuacji poszukiwania zatrudnienia na otwartym rynku pracy. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca jest zobowiązany załączyć do swojej oferty dokumenty dotyczące wykształcenia i doświadczenia w odniesieniu do każdej osoby stanowiącej kadrę, która prowadzić będzie działania aktywizujące i ewentualnie zarządzać realizację usług Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia -nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia -nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Aktualny wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 20
  • 2 - Personel - 45
  • 3 - Wskaźnik efektywności zatrudnieniowej - 25
  • 4 - Potencjał techniczny i lokalowy - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić wyłącznie w szczególnie uzasadnionych przypadkach o obiektywnym charakterze, niezależnie od Wykonawcy, za zgodą obu stron, w formie pisemnego aneksu. zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w ust. 1, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego, złożyć pisemne wyjaśnienie zaistniałych okoliczności oraz przedstawić propozycje zmian, które muszą być korzystne dla Zamawiającego. Zamawiający dokonuje oceny przesłanek do zmiany umowy i podejmuje decyzję o ich uwzględnieniu. W przypadku zmiany składu personelu wskazanego w ofercie oraz zmiany w zakresie lokalizacji punktu świadczenia usług - zmiana wskazanych zmiennych nie może być jakościowo gorsza od zaoferowanej przez Wykonawcę w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.opole.sisco.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu ul. mjr Hubala 21 45-266 Opole I piętro pok. 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu ul. mjr Hubala 21 45-266 Opole sekretariat, I piętro pok. 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Organizacja i realizacja działań aktywizujących osoby bezrobotne na potrzeby Programu aktywizacji realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Opolu w ramach projektu PO KL Kadry dojrzałe do zmian POKL.01.02.00-00-028 12 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.