eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Usługi w zakresie sprzątania i mycia okien w Urzędzie Skarbowym w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Piotra Skargi 19

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-21

Kędzierzyn-Koźle: Usługi w zakresie sprzątania i mycia okien w Urzędzie Skarbowym w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Piotra Skargi 19
Numer ogłoszenia: 463294 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 411940 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Piotra Skargi 19, 47-224 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 4061700, faks 77 4061711.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie sprzątania i mycia okien w Urzędzie Skarbowym w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Piotra Skargi 19.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: Usługi w zakresie sprzątania i mycia okien w Urzędzie Skarbowym w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Piotra Skargi 19 2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi następujący zakres prac: 1) Świadczenie usług porządkowych w 4 piętrowym budynku Urzędu Skarbowego: a.łączna powierzchnia ogólna do sprzątania 2.308,20 m2 w tym powierzchnia biurowa 1.113,17 m2 b.pozostała powierzchnia: 1195,03 m2 - powierzchnia korytarzy, klatek schodowych, holli - piwnice (archiwa, magazyny) - powierzchnia sanitariatów Sprzątanie odbywać się będzie poza godzinami pracy Urzędu za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o ograniczonym dostępie, które musi być wykonywane w godzinach pracy Urzędu (np. kasa). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia sprzątania Urzędu w dodatkowych dniach i godzinach określonych każdorazowo przez Zamawiającego, w tym także wykonanie wszelkich prac związanych ze sprzątaniem po przeprowadzonym w Urzędzie malowaniu lub remoncie. 2) Wykonawca zapewni na własny koszt: a. niezbędny sprzęt w pełnej sprawności, b. środki czystości, c. środki zapachowe i dezynfekujące do sanitariatów, d. worki na śmieci (ilość koszy na śmieci - ok. 90 szt.), e. worki do niszczarek (ilość niszczarek - ok. 30 szt.). 3) Środki czystości muszą być odpowiednie dla rodzaju czyszczonych powierzchni i rodzaju wykonywanych prac. 4) Zamawiający we własnym zakresie zakupuje i uzupełnia papier toaletowy i mydło w płynie. 5) Wykonawca zapewni wykonanie usługi przy pomocy własnego personelu oraz pod własnym nadzorem. Ewentualne zmiany personalne dokonywane będą przez Wykonawcę po uprzednim pisemnym powiadomieniu Zamawiającego. 6) Osoby sprzątające pomieszczenia po godzinach pracy Urzędu zobowiązane będą pobierać klucze do pomieszczeń od pracowników ochrony Urzędu, po zakończeniu prac zobowiązane będą do zamknięcia posprzątanych pomieszczeń oraz oddania kluczy pracownikom ochrony Urzędu. 7) Wykonawca, w czasie wykonywania usług, zobowiązany jest zapewnić należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia jak też wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania kontroli czystości pomieszczeń. Po przeprowadzeniu kontroli sporządzany zostanie protokół, który zostanie przekazany Wykonawcy. W przypadku wykrycia w czasie kontroli usterek i nieprawidłowości protokół stanowić będzie podstawę naliczenia Wykonawcy kar umownych. 9) Zakres prac objętych zamówieniem i częstotliwość ich wykonywania: a. codziennie: - zamiatanie i przecieranie na mokro wykładzin typu PCV preparatami przeznaczonymi do mycia wykładzin typu PCV, antypoślizgowe, - odkurzanie wykładzin dywanowych, - wymiana worków foliowych w pojemnikach na śmieci, wycieranie tychże pojemników wewnątrz i z zewnątrz z chwilą stwierdzenia zabrudzenia, - opróżnianie worków ze ścinkami z niszczarek, wymiana worków, - usuwanie kurzu z biurek, mebli, parapetów wewnętrznych, - kontrolowanie czy okna w sprzątanych pomieszczeniach są zamknięte, - mycie, z użyciem odpowiednich preparatów (środki antypoślizgowe), schodów, balustrad i poręczy na klatkach schodowych, podłóg w łazienkach, na korytarzach, hollach, - mycie i czyszczenie przeszklonych, rozsuwanych drzwi wejściowych do budynku Urzędu (3,70 m x 2,25 m), na salę obsługi podatnika (3,41m x 2,23m), drzwi portierni (1,79m x 2,19m),oraz drzwi wejściowych na piętra Urzędu (2,36 m x 2,43m), - odkurzanie i czyszczenie mebli znajdujących się na korytarzach i hollach, - mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalek, pisuarów, muszli ustępowych), - mycie luster w łazienkach, - czyszczenie armatury w łazienkach, - sprzątanie schodów i podjazdu przy wejściu do Urzędu. b. raz w tygodniu: - usuwanie pajęczyn, - mycie kabiny prysznicowej, - mycie glazury. c. raz w miesiącu: - przecieranie na mokro podłóg w pomieszczeniach archiwum i magazynach Urzędu, - nabłyszczanie wykładziny PCV przy użyciu środka samonabłyszczającego, antypoślizgowego, nadającego połysk, odpornego na ścieranie i zmywanie, - przecieranie na mokro gablot na korytarzach, - usuwanie kurzu z żaluzji okiennych, - dwustronne przecieranie na mokro drzwi sprzątanych pomieszczeń, - mycie szyb i drzwi wiatrołapu na bocznej klatce schodowej (1,49m x 2,31m; 5,47m x 1,52m) - wyjście ewakuacyjne. d. niezwłocznie: - zgłaszanie wszelkich usterek technicznych, - systematyczne uzupełnianie odświeżaczy zapachowych, żelowych we wszystkich pomieszczeniach WC. 9) Mycie 4 razy w roku (raz na kwartał) okien (szyb i ram) oraz parapetów od strony wewnętrznej i zewnętrznej, za wyjątkiem okien nie uchylnych (mycie tylko od strony wewnętrznej), przy użyciu środków i sprzętu Wykonawcy: a. 67 szt. - okna dwuskrzydłowe o wym. 1,45m x 1,40m, b. 31 szt. - okna trójskrzydłowe o wym. 2,35m x 1,40m, c. 16 szt. - drzwi balkonowe 0,90m x 2,45m, d. 16 szt. - okna małe w WC o wym. 0,56m x 0,56m, e. 14 szt. - okna jednoskrzydłowe, uchylne o wym. 1,10m x 0,80m, f. 5 szt. - okna jednoskrzydłowe uchylne o wym. 1,14m x 0,82m, g. 4 szt. - okna jednoskrzydłowe, uchylne na klatce schodowej głównej o wym. 0,78m x 1,14m, h. 5 szt. - okna jednoskrzydłowe, nieuchylne na klatce schodowej głównej o wym. 2,08m x 1,07m, i. okna na sali obsługi podatnika (na 3 ścianach) - wys. 2,47m i łączna szerokość 20,96m. 10) Pranie 4 razy w roku (raz na kwartał) firan ze 120 okien różnej wielkości przy użyciu środków do prania przekazanych przez Zamawiającego. Tut. Urząd posiada własną pralkę i umożliwia Wykonawcy korzystanie z niej. Zamawiający udostępnia nieodpłatnie Wykonawcy pomieszczenia do przechowywania sprzętu i środków czystości. Zamawiający umożliwia nieodpłatnie dostęp do mediów tj. energii elektrycznej, wody..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRINT-LINE Justyna Szmigiel, ul. Bema 32/6, 44-103 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80290,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91216,80

  • Oferta z najniższą ceną: 40000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 182994,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.