eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › utrzymanie szaletów miejskich w Puławach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-16

Puławy: utrzymanie szaletów miejskich w Puławach
Numer ogłoszenia: 46310 - 2011; data zamieszczenia: 16.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Skowieszyńska 51, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8884090, faks 081 8884847.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pulawyzdm.bip.e-zeto.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie szaletów miejskich w Puławach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie szaletów miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Puławy stanowiących majątek Gminy Miasto Puławy z podziałem na zakresy: ZAKRES 1 - Utrzymanie szaletu miejskiego przy ul. Piłsudskiego w Puławach Dane ogólne: 1. Szalet zlokalizowany przy ul. Piłsudskiego w Puławach Budynek murowany z częścią sanitarną zlokalizowaną na wysokości piwnic wyposażony w: - pomieszczenie dla obsługi - pomieszczenie dla kobiet z czterema kabinami - pomieszczenie dla mężczyzn z trzema kabinami Budynek wyposażony jest w urządzenia sanitarne. Do obiektu doprowadzona jest instalacja elektryczna, wodociągowa i kanalizacyjna. Zakres działalności administratora obejmuje: 1. Udostępnienie szaletu miejskiego wg harmonogramu: Godziny otwarcia w miesiącach KWIECIEŃ - PAŹDZIERNIK - Codziennie - 10.00 - 18.00 Godziny otwarcia w miesiącach LISTOPAD - MARZEC - Codziennie - 10.00 - 17.00 2. Zapewnienie w szalecie środków czystości poprzez: zabezpieczenie mydła i papierowych ręczników przy umywalkach zabezpieczenie papieru toaletowego w toaletach 3. Zapewnienie właściwego stanu technicznego i estetycznego poprzez: likwidację powstałych awarii (instalacji elektrycznej, wodno - kanalizacyjnej, itp.) zgłaszanie zamawiającemu potrzeb remontowych usuwanie napisów, malunków itp. ze ścian budynku utrzymanie właściwego stanu higienicznego w obiekcie szaletu utrzymanie czystości w wokół szaletu tj. w obrębie działki na której zlokalizowany jest obiekt (zamiatanie, odśnieżanie, posypywanie piachem, zapewnienie odbioru nieczystości powstałych w wyniku funkcjonowania szaletu oraz jego utrzymania, itp.) ZAKRES 2 - Utrzymanie szaletu miejskiego przy ul. Kazimierskiej w Puławach 1. Szalet zlokalizowany przy ul. Kazimierskiej w Puławach Kontener sanitarny konstrukcji stalowej, ocieplony o wymiarach 8,60 x 2,60 m wyposażony w: - kabinę dla osób niepełnosprawnych - pomieszczenie dla obsługi - pomieszczenie dla kobiet z trzema kabinami - pomieszczenie dla mężczyzn z dwoma kabinami. Kontener wyposażony jest w urządzenia sanitarne. Do obiektu doprowadzona jest instalacja elektryczna, wodociągowa i kanalizacyjna. Zakres działalności administratora obejmuje: 1. Udostępnienie szaletu miejskiego wg harmonogramu: Godziny otwarcia w miesiącach KWIECIEŃ - PAŹDZIERNIK - Codziennie - 10.00 - 18.00 Godziny otwarcia w miesiącach LISTOPAD - MARZEC - Codziennie - 10.00 - 17.00 2. Zapewnienie w szalecie środków czystości poprzez: zabezpieczenie mydła i papierowych ręczników przy umywalkach zabezpieczenie papieru toaletowego w toaletach 3. Zapewnienie właściwego stanu technicznego i estetycznego poprzez: likwidację powstałych awarii (instalacji elektrycznej, wodno - kanalizacyjnej, itp.) zgłaszanie zamawiającemu potrzeb remontowych usuwanie napisów, malunków itp. ze ścian budynku utrzymanie właściwego stanu higienicznego w obiekcie szaletu utrzymanie czystości w wokół szaletu tj. w obrębie działki na której zlokalizowany jest obiekt (zamiatanie, odśnieżanie, posypywanie piachem, zapewnienie odbioru nieczystości powstałych w wyniku funkcjonowania szaletu oraz jego utrzymania, itp.) pielęgnację zieleni i utrzymanie we właściwym stanie biologicznym i estetycznym istniejących nasadzeń oraz trawnika wokół szaletu tj. w obrębie działki będącej we władaniu Gminy Miasto Puławy, na której zlokalizowany jest obiekt (koszenie, grabienie, podlewanie itp.).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia / nie spełnia określony warunek.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie robót stanowiących przedmiot zamówienia poprzez udokumentowanie , że wykonał min. 1 usługę tego samego rodzaju w okresie ostatnich 3 lat odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości wynoszącej minimum 50% składanej oferty, załączając jednocześnie dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia / nie spełnia określony warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia / nie spełnia określony warunek

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia / nie spełnia określony warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia / nie spełnia określony warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Od wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pulawyzdm.bip.e-zeto.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Puławach, 24-100 Puławy, ul. Skowieszyńska 51.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2011 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Puławach, 24-100 Puławy, ul. Skowieszyńska 51, pok. nr 210 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.