eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Mechaniczne oczyszczanie nawierzchni jezdni i chodników dróg wojewódzkich na terenie miast Puławy, Opole Lubelskie, Nałęczów, Dęblin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-06

Puławy: Mechaniczne oczyszczanie nawierzchni jezdni i chodników dróg wojewódzkich na terenie miast Puławy, Opole Lubelskie, Nałęczów, Dęblin
Numer ogłoszenia: 46290 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach, ul. Składowa 1A, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863163, 8864103, fax 081 8863163.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mechaniczne oczyszczanie nawierzchni jezdni i chodników dróg wojewódzkich na terenie miast Puławy, Opole Lubelskie, Nałęczów, Dęblin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na mechanicznym oczyszczaniu nawierzchni jezdni i chodników dróg wojewódzkich na terenie miast: Puławy, Opole Lubelskie, Nałęczów i Dęblin. Usługą objęto: 1) Zadanie nr 1 - miasto Puławy: jezdnie - 10 296 mb; chodniki - 16 205 mb /38 599 m2/; Krotność czyszczeń: 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni i chodników wraz z opaskami po zakończeniu sezonu zimowego 2007/2008 ; 6-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni w okresie kwiecień - listopad 2008; 3-krotne oczyszczenie nawierzchni chodników w okresie kwiecień - listopad 2008; 2) Zadanie nr 2 - miasto Opole Lubelskie: jezdnie - 4 394 mb; chodniki - 7 945 mb /16 005 m2/; Krotność czyszczeń: 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni i chodników wraz zopaskami po zakończeniu sezonu zimowego 2007/2008; 5-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni w okresie kwiecień - listopad 2008; 3-krotne oczyszczenie nawierzchni chodników w okresie kwiecień - listopad 2008; 3) Zadanie nr 3 - miasto Nałęczów: jezdnie - 4 355 mb; chodniki - 5 900 mb / 9 495 m2/; Krotność czyszczeń: 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni i chodników wraz z opaskami po zakończeniu sezonu zimowego 2007/2008; 6-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni w okresie kwiecień - listopad 2008; 3-krotne oczyszczenie nawierzchni chodników w okresie kwiecień - listopad 2008; 4) Zadanie nr 4 - miasto Dęblin: jezdnie - 3 075 mb; chodniki - 4 830 mb / 10 635 m2/; Krotność czyszczeń: 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni i chodników wraz z opaskami po zakończeniu sezonu zimowego 2007/2008; 5-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni w okresie kwiecień - listopad 2008; 3-krotne oczyszczenie nawierzchni chodników w okresie kwiecień - listopad 2008 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości usług poprzez zmniejszenie krotności oczyszczeń. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1)oczyszczanie jezdni na szerokości 1m od każdej z dwóch krawędzi oraz chodników na całej szerokości; 2)oczyszczanie nawierzchni parkingów i zatok przystankowo - postojowych zlokalizowanych przy drogach objętych zamówieniem; 3)oczyszczenie opasek przy krawężnikach po okresie zimowym; 4)ręczne oczyszczenie chodników w miejscach, w których nie jest to możliwe przy użyciu sprzętu; 5)zagospodarowanie na własny koszt i we własnym zakresie zebranych zanieczyszczeń; 6)realizowanie usługi z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, w szczególności oznakowanie prowadzonych robót, zgodnie z instrukcją o znakach i sygnałach na drogach, wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru żółtego oraz ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze. Wartość zamówienia wynosi: 131.509,99 zł netto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy zamówienia.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 6. Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji 2) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego. 3) Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: Dysponowanie (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) niżej podanymi, w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi: 1/ zamiatarka uliczna 1szt.; 2/ samochód samowyładowczy (również gdy wchodzi w skład zestawu z zamiatarką) 1szt.; 3/ Ciągnik z przyczepą 1szt. 4) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ; 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu; 3) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 4) Wykaz potencjału technicznego-sprzętu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej (adres powyżej ),odebrać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 11 lub pocztą elektroniczną składając zamówienie na adres rdw.pulawy@zdw.lublin.pl.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ul. Składowa 1A; 24-100 Puławy pok. nr 12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.03.2008 o godz. 10.30 w pokoju nr 11..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr 081 886 31 63 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl .Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Do kontaktów z Wykonawcami uprawnione są osoby: 1) W sprawach technicznych - Tomasz Kwiatkowski ( 081 886 31 63); 2) W sprawach formalno -prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Artur Wiak ( 081 886 31 63)

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mechaniczne oczyszczanie nawierzchni jezdni i chodników dróg wojewódzkich na terenie miasta Puławy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługą objęto mechaniczne oczyszczanie: 1/ jezdni na długości 10 296 mb; 2/chodników na długosci 16 205 mb i powierzchni 38 599 m2. Krotność czyszczeń: a/ 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni i chodników wraz z opaskami po zakończeniu sezonu zimowego 2007/2008 b/ 6-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni w okresie kwiecień - listopad 2008 c/ 3-krotne oczyszczenie nawierzchni chodników w okresie kwiecień - listopad 2008. Wartość zamówienia: 65.921,57zł netto..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mechaniczne oczyszczanie nawierzchni jezdni i chodników dróg wojewódzkich na terenie miasta Opole Lubelskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługą objęto mechaniczne oczyszczanie: 1/ jezdni na długości 4 394 mb; 2/chodników na długosci 7 945 mb i powierzchni 16 005 m2. Krotność czyszczeń: a/ 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni i chodników wraz z opaskami po zakończeniu sezonu zimowego 2007/2008 b/ 5-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni w okresie kwiecień - listopad 2008 c/ 3-krotne oczyszczenie nawierzchni chodników w okresie kwiecień - listopad 2008. Wartość zamówienia: 25.706,65 zł netto..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mechaniczne oczyszczanie nawierzchni jezdni i chodników dróg wojewódzkich na terenie miasta Nałęczów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługą objęto mechaniczne oczyszczanie: 1/ jezdni na długości 4 355 mb; 2/chodników na długosci 5 900 mb i powierzchni 9 495 m2. Krotność czyszczeń: a/ 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni i chodników wraz z opaskami po zakończeniu sezonu zimowego 2007/2008 b/ 6-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni w okresie kwiecień - listopad 2008 c/ 3-krotne oczyszczenie nawierzchni chodników w okresie kwiecień - listopad 2008. Wartość zamówienia: 22.349,90zł netto..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mechaniczne oczyszczanie nawierzchni jezdni i chodników dróg wojewódzkich na terenie miasta Dęblin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługą objęto mechaniczne oczyszczanie: 1/ jezdni na długości 3 075 mb; 2/chodników na długosci 4 830 mb i powierzchni 10 635 m2. Krotność czyszczeń: a/ 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni i chodników wraz z opaskami po zakończeniu sezonu zimowego 2007/2008 b/ 5-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni w okresie kwiecień - listopad 2008 c/ 3-krotne oczyszczenie nawierzchni chodników w okresie kwiecień - listopad 2008. Wartość zamówienia: 17.531,87zł netto..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.