eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług serwisowych w zakresie serwisu technicznego, kalibracji, wzorcowania urządzeń i osprzętu do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-27

Warszawa: Świadczenie usług serwisowych w zakresie serwisu technicznego, kalibracji, wzorcowania urządzeń i osprzętu do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu
Numer ogłoszenia: 46273 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6038608. 6037691, faks 22 6037642.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisowych w zakresie serwisu technicznego, kalibracji, wzorcowania urządzeń i osprzętu do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych w zakresie serwisu technicznego, kalibracji i wzorcowania, zwanych dalej usługami serwisowymi urządzeń i osprzętu do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu, zwanych dalej urządzeniami, eksploatowanych w jednostkach KSP. 2.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest m.in.do: a.prowadzenia książek serwisowych urządzeń, b.sporządzania i przekazania Zamawiającemu każdorazowo po wykonanej usłudze raportu serwisowego, c.dołączenia do każdego zwracanego urządzenia świadectwa wzorcowania. 3.Ilość zlecanych usług serwisowych (odpowiednio do zadania) wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku gdy łączna wartość zleconych usług będzie niższa od wartości umowy (zgodnie z kwotą jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w danym zadaniu - odczytana na jawnej sesji otwarcia ofert)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia wadialnego

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.policja.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie z w/w strony lub na wniosek przesłany z kopią wpłaty do WZP KSP ul. Nowolipie 2, 00-150 W-wa, opłata 32,05 PLN przelew na rachunek 75 1010 1010 0056 5622 31 000 000.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Punkt Obsługi Interesanta KSP, Warszawa, ul. Nowolipie 2, (czynny w godz. 7.00. - 17.00. od poniedziałku do piątku).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa wykonywania serwisu technicznego, kalibracji i wzorcowania urządzeń - AlcoSencor IVw wersji z drukarką typu RBT, DP - 1012, AP-860 i bez drukarki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych w zakresie serwisu technicznego, kalibracji i wzorcowania 418 urządzeń - AlcoSencor IV w wersji z drukarką typu RBT, DP - 1012, AP-860 i bez drukarki. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości urządzeń objętych usługą, w przypadku gdy którekolwiek urządzenie zostanie wycofane, ulegnie uszkodzeniu lub kradzieży..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa wykonywania serwisu technicznego, kalibracji i wzorcowania urządzeń - Alkometr A-2.0.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych w zakresie serwisu technicznego, kalibracji i wzorcowania 90 urządzeń -Alkometr A-2.0. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości urządzeń objętych usługą, w przypadku gdy którekolwiek urządzenie zostanie wycofane, ulegnie uszkodzeniu lub kradzieży..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa wykonywania serwisu technicznego, kalibracji i wzorcowania urządzeń - Alcomat Siemens.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych w zakresie serwisu technicznego, kalibracji i wzorcowania 10 urządzeń - Alcomat Siemens. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości urządzeń objętych usługą, w przypadku gdy którekolwiek urządzenie zostanie wycofane, ulegnie uszkodzeniu lub kradzieży..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa wykonywania serwisu technicznego, kalibracji i wzorcowania urządzeń - Alcotest 7410 (Dräger 7410).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych w zakresie serwisu technicznego, kalibracji i wzorcowania 10 urządzeń - Alcotest 7410 (Dräger 7410). 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości urządzeń objętych usługą, w przypadku gdy którekolwiek urządzenie zostanie wycofane, ulegnie uszkodzeniu lub kradzieży..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa wykonywania serwisu technicznego, kalibracji i wzorcowania urządzeń - AlcoQuant 3020..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych w zakresie serwisu technicznego, kalibracji i wzorcowania 24 urządzeń - AlcoQuant 3020. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości urządzeń objętych usługą, w przypadku gdy którekolwiek urządzenie zostanie wycofane, ulegnie uszkodzeniu lub kradzieży..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługa wykonywania serwisu technicznego, kalibracji i wzorcowania urządzeń - Lion SD- 400..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych w zakresie serwisu technicznego, kalibracji i wzorcowania 10 urządzeń - Lion SD- 400. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości urządzeń objętych usługą, w przypadku gdy którekolwiek urządzenie zostanie wycofane, ulegnie uszkodzeniu lub kradzieży..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.