eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › remont instalacji centralnego ogrzewania w trzech budynkach wspólnot mieszkaniowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-09-07

POZYCJA 46264

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sieradz: remont instalacji centralnego ogrzewania w trzech budynkach wspólnot mieszkaniowych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o., do kontaktów: Żołyniak Janusz, Sulińska Teresa, ul. Wojska Polskiego 102, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8221554, fax 043 8221554, e-mail: pksieradz@op.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont instalacji centralnego ogrzewania w trzech budynkach wspólnot mieszkaniowych 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Remont instalacji centralnego ogrzewania w trzech budynkach wspólnot mieszkaniowych obejmujący wymianę zaworów tradycyjnych na termoregulacyjne, wyminę zaworów odcinających, płukanie instalacjii c.o. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: w Sieradzu: Zadanie nr 1 - Łokietka 33, Zadanie nr 2 - Targowej 8a, Zadanie nr 3 - Armii Krajowej 18. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Zadanie nr 1 - Łokietka 33: wymiana 332 szt. zaworów przygrzejnikowych na termoregulacyjne, wymiana zaworów odcinających na "pionach", płukanie chemiczne instalacji, pozostałe roboty towarzyszące. Wartość robót: 60 000 zł. Zadanie nr 2 - Targowa 8a: wymiana 166 szt. zaworów przygrzejnikowych na termoregulacyjne, wymiana zaworów odcinających na "pionach", płukanie chemiczne instalacji, pozostałe roboty towarzyszące. Wartość robót: 31 000 zł. Zadanie nr 3 - Armii Krajowej 18: wymiana 94 szt. zaworów przygrzejnikowych na termoregulacyjne, wymiana zaworów odcinających na "pionach", płukanie chemiczne instalacji, pozostałe roboty towarzyszące. Wartość robót: 18 000 zł. Roboty te stanowią część zamówienia udzielanego w odrębnych postępowaniach (art. 32 ust. 4 ustawy P.z.p.), którego wartość przekracza 60 000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Zadanie nr 1 - 1200 zł, Zadanie nr 2 - 700 zł, Zadanie nr 3 - 400 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1, Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić nw. warunki: 1) złożyć wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - formularz, można pobrać w siedzibie zamawiającego, otrzymać pocztą lub faxem, 2) spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w tym celu należy do wniosku załączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 d) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, c) zaświadczenie właściwego Oddziału ZUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, f) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, g) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (czerwiec 2000 - lipiec 2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót (kontraktów) odpowiadających swym rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. dla poszczególnego zadania, każdy o wartości (netto) nie mniejszej niż zadanie nr I - 70 000 zł, zadanie nr 2 - 40 000 zł, zadanie nr 3 - 25 000 zł z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie (referencje wystawione przez zamawiających, podpisane przez osoby uprawnione, zaopatrzone w datę wystawienia oraz określające wartość kontraktu. Za roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia zamawiający uzna roboty: wykonanie instalacji c.o. w wielorodzinnym budynku mieszkalnym, h) informacje banku (banków) potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków. 3) Należycie zrealizować (zakończyć) jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat minimum 3 kontraktów, o których mowa w pkt 2g. 4) Udokumentować posiadanie środków finansowych (zdolności kredytowej) w wysokości nie mniejszej niż wartość przedmiotu zamówienia, określona na poszczególne zadania w pkt II.2.1. 5) Złożyć oświadczenie, czy zamówienie wykonają samodzielnie (bez podwykonawców), czy część zamierzają powierzyć podwykonawcom. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie w sposób następujący: a) za wykonanie kontraktów - znacznie 60 % - 3 o których mowa w pkt 1 ppkt 3 - 5 pkt - za każdy następny kontrakt - 2 pkt b) za posiadanie środków finansowych (zdolności kredytowej) - znaczenie 10 % - w wysokości określonej w pkt 1 ppkt 4 - 5 pkt - wykonawcy, którzy wykażą posiadanie środków finansowych (zdolność kredytową) w wyższej wysokości, otrzymają proporcjonalnie większą ilość punktów - max. 15. Przedłożenie informacji z Banku, w której saldo lub zdolność kredytowa zostanie określona "kwotą 6-cyfrową" zamawiający uzna za kwotę 100 000 zł, a kwotą 5-cyfrową za kwotę 10 000 zł. c) za sposób wykonania zamówienia - znacznie 30 % samodzielnie (bez podwykonawców) - 5 pkt z udziałem podwykonawców - 2 pkt. Jeżeli piąte i następne miejsca w rankingu zajmą wykonawcy, którzy uzyskali jednakową ocenę za spełnienie warunków, zamawiający zaprosi do składania ofert tych, którzy uzyskali najwyższa ocenę za warunek określony w pkt 2a.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 15.09.2005, cena - 150,00 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.09.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 30.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.