eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bychawa › Remont nawierzchni dróg wojewódzkichZadanie Nr I - Nr 809 Lublin - Krasienin, m. Krasienin, km 10+693 - 12+025 Zadanie Nr II - Nr 828 Garbów - Jawidz, m. Krasienin, km 6+783 - 8+275

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-02

Bychawa: Remont nawierzchni dróg wojewódzkich: Zadanie Nr I - Nr 809 Lublin - Krasienin, m. Krasienin, km 10+693 - 12+025 Zadanie Nr II - Nr 828 Garbów - Jawidz, m. Krasienin, km 6+783 - 8+275
Numer ogłoszenia: 46239 - 2010; data zamieszczenia: 02.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie , ul. Antoniego Budnego 5, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 081 5661393 w. 28, faks 081 5660256.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni dróg wojewódzkich: Zadanie Nr I - Nr 809 Lublin - Krasienin, m. Krasienin, km 10+693 - 12+025 Zadanie Nr II - Nr 828 Garbów - Jawidz, m. Krasienin, km 6+783 - 8+275.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie remontu nawierzchni dróg wojewódzkich: Zadanie Nr I Nr 809 Lublin - Krasienin, m. Krasienin, km 10+693 - 12+025 tj.: 1) Frezowanie nawierzchni - 8 245 m2, 2) Oczyszczenie nawierzchni drogowej - 8 245 m2, 3) Skropienie asfaltem D-70 nawierzchni drogowej - 16 490 m2, 4) Wyrównanie lokalnych nierówności i kolein w nawierzchni do wymaganego spadku masą mineralno-asfaltową, II standard (mieszanka mineralno - asfaltowa powinna odpowiadać wymogom - parametrom jak dla dróg o kategorii ruchu KR 3) -825 Mg, 5) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych standard I, (mieszanka mineralno - asfaltowa powinna odpowiadać wymogom - parametrom jak dla dróg o kategorii ruchu KR 3) grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 5 cm - 8 245 m2, 6) Profilowanie i uzupełnienie poboczy z mechanicznym zagęszczeniem na szerokości 1,00 mb po każdej ze stron i średniej grubości 8 cm (materiał pochodzący z frezowania nawierzchni - 2 544 m2, 7) Oznakowanie poziome jezdni farbą akrylokauczukową zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu - 192,5 m2. Zadanie Nr II Nr 828 Garbów - Jawidz, m. Krasienin, km 6+783 - 8+275 tj.: 1) Frezowanie nawierzchni - 8 642 m2, 2) Oczyszczenie nawierzchni drogowej - 8 642 m2, 3) Skropienie asfaltem D-70 nawierzchni drogowej - 25 926 m2, 4) Wyrównanie lokalnych nierówności i kolein w nawierzchni do wymaganego spadku masą mineralno-asfaltową, II standard (mieszanka mineralno - asfaltowa powinna odpowiadać wymogom - parametrom jak dla dróg o kategorii ruchu KR 3) - 648 Mg, 5) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych standard II, (mieszanka mineralno - asfaltowa powinna odpowiadać wymogom - parametrom jak dla dróg o kategorii ruchu KR 3) grubość warstwy wiążącej po zagęszczeniu 4 cm - 8 642 m2, 6) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych standard I, (mieszanka mineralno - asfaltowa powinna odpowiadać wymogom - parametrom jak dla dróg o kategorii ruchu KR 3) grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 5 cm - 8 642 m2, 7) Profilowanie i uzupełnienie poboczy z mechanicznym zagęszczeniem na szerokości 1,00 mb po każdej ze stron i średniej grubości 8 cm (materiał pochodzący z frezowania nawierzchni - 2 884 m2. 8) Rozebranie oraz ponowne ułożenie do wymaganych wysokości nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na zatoce autobusowej - 116,6 m2, 9) Oznakowanie poziome jezdni farbą akrylokauczukową zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu - 118,3 m2. 2. Remont nawierzchni bitumicznych należy wykonać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi: - Wymagania ogólne - D-M-00.00.00, - Frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno, - Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych - D 04.03.01, - Nawierzchnia z betonu asfaltowego - D 05.03.05, - Poziome oznakowanie dróg - D - 07.01.01. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową, na podstawie opracowanego we własnym zakresie projektu czasowej organizacji ruchu, zatwierdzonego przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie. 4. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych zobowiązany jest do opracowania planu BIOZ zgodnie z art. 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane wraz z późniejszymi zmianami oraz PZJ. 5. Wszystkie badania kontrolne robót określone w specyfikacjach technicznych wykonane zostaną na koszt Wykonawcy i przedłożone Inspektorowi Nadzoru celem akceptacji. 6. Okres rękojmi za wady dla robót objętych zamówieniem wynosi 3 lata od daty odbioru ostatecznego. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wskazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wielkość lub zakres zamówienia: 1 317 266,16 zł netto.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Wielkość lub zakres zamówień uzupełniających: nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.23-8, 45.23.31.42-6, 45.23.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: zad. Nr 1 - 3 000,00 zł, słownie złotych: trzy tysiące 00/100, zad. Nr 2 - 4 000,00 zł, słownie złotych: cztery tysiące 00/100, 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykonać w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować niżej podanymi, w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi: - frezarka - 1 szt. - szczotka mechaniczna - 1 szt. - skrapiarka lepiszcza - 1 szt. - układarka do mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczanego- 1 szt. - walec stalowy - 1 szt. - walec ogumiony - 1 szt. - samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym - 2 szt. - zagęszczarka mechanicza - 1 szt. - malowarka samojezdna - 1 szt

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien dysponować osobą lub osobami zdolnymi do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności drogowej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, polegających na zmianie terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych poniżej: 1) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót; 2) konieczności wykonania robót dodatkowych od których realizacji uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego; 3) wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; 4) siły wyższej, której strony nie mogły przewidzieć, której nie mogły zapobiec ani której nie mogą przeciwdziałać, a która uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego pokój nr 1 (cena 21,00 zł), lub pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2010 godzina 11:45, miejsce: W siedzibie zamawiającego, pokój nr 5. Otwarcie ofert - godz 12:00, pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie - pocztą, za pomocą faksu nr (0-81) 566 02 56 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: - W sprawach technicznych - P. Edward Rudzik, tel. (0-81) 566 13 93 w. 23, w. 25, - W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - P. Anna Kaczor, P. Ireneusz Król, tel. (0-81) 566-13-92, 566-13-93 w. 28. Uwaga: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają się ubiegać o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem na numer (081) 566-02-56 lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl, zawierającej podstawowe dane firmy ( nazwa, adres, numer telefonu i faksu ). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np. zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odwołaniach dotyczących SIWZ, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr I Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 809 Lublin - Krasienin, m. Krasienin, km 10+693 - 12+025.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie remontu nawierzchni dróg wojewódzkich: Zadanie Nr I Nr 809 Lublin - Krasienin, m. Krasienin, km 10+693 - 12+025 tj.: 1) Frezowanie nawierzchni - 8 245 m2, 2) Oczyszczenie nawierzchni drogowej - 8 245 m2, 3) Skropienie asfaltem D-70 nawierzchni drogowej - 16 490 m2, 4) Wyrównanie lokalnych nierówności i kolein w nawierzchni do wymaganego spadku masą mineralno-asfaltową, II standard (mieszanka mineralno - asfaltowa powinna odpowiadać wymogom - parametrom jak dla dróg o kategorii ruchu KR 3) - 825 Mg, 5) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych standard I, (mieszanka mineralno - asfaltowa powinna odpowiadać wymogom - parametrom jak dla dróg o kategorii ruchu KR 3) grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 5 cm - 8 245 m2, 6) Profilowanie i uzupełnienie poboczy z mechanicznym zagęszczeniem na szerokości 1,00 mb po każdej ze stron i średniej grubości 8 cm (materiał pochodzący z frezowania nawierzchni - 2 544 m2, 7) Oznakowanie poziome jezdni farbą akrylokauczukową zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu - 192,5 m2. Wielkość lub zakres zamówienia: 528 465,61 zł netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.23-8, 45.23.31.42-6, 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr II Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 828 Garbów - Jawidz, m. Krasienin, km 6+783 - 8+275.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie remontu nawierzchni dróg wojewódzkich: Zadanie Nr II Nr 828 Garbów - Jawidz, m. Krasienin, km 6+783 - 8+275 tj.: 1) Frezowanie nawierzchni - 8 642 m2, 2) Oczyszczenie nawierzchni drogowej - 8 642 m2, 3) Skropienie asfaltem D-70 nawierzchni drogowej - 25 926 m2, 4) Wyrównanie lokalnych nierówności i kolein w nawierzchni do wymaganego spadku masą mineralno-asfaltową, II standard (mieszanka mineralno - asfaltowa powinna odpowiadać wymogom - parametrom jak dla dróg o kategorii ruchu KR 3) - 648 Mg, 5) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych standard II, (mieszanka mineralno - asfaltowa powinna odpowiadać wymogom - parametrom jak dla dróg o kategorii ruchu KR 3) grubość warstwy wiążącej po zagęszczeniu 4 cm - 8 642 m2, 6) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych standard I, (mieszanka mineralno - asfaltowa powinna odpowiadać wymogom - parametrom jak dla dróg o kategorii ruchu KR 3) grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 5 cm - 8 642 m2, 7) Profilowanie i uzupełnienie poboczy z mechanicznym zagęszczeniem na szerokości 1,00 mb po każdej ze stron i średniej grubości 8 cm (materiał pochodzący z frezowania nawierzchni - 2 884 m2. 8) Rozebranie oraz ponowne ułożenie do wymaganych wysokości nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na zatoce autobusowej - 116,6 m2, 9) Oznakowanie poziome jezdni farbą akrylokauczukową zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu - 118,3 m2. Wielkość lub zakres zamówienia: 788 800,55 zł netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.23-8, 45.23.31.42-6, 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.