eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › 1. Dostawa materiałów wraz z rozładunkiem do budowy i remontu chodników na terenie działania RDW Nidzica, z podziałem na zadania (4) - część II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-06

POZYCJA 46226

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Olsztyn: 1. Dostawa materiałów wraz z rozładunkiem do budowy i remontu chodników na terenie działania RDW Nidzica, z podziałem na zadania (4) - część II Zadanie nr 1 - dostawa materiałów betonowych do remontu chodników w ciągu dróg wojewódzkich nr: - 522 Prabuty - Turmieje - Iława w miejscowości Łodygowo, - 542 Rychnowo - Działdowo w miejscowości Dąbrówno, - 545 Działdowo - Nidzica - Jedwabno w miejscowości Kozłowo, Zadanie nr 2 - dostawa cementu portlandzkiego "35" do remontu chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr: - 522 Prabuty - Turmieje - Iława w miejscowości Łodygowo, Zadanie nr 3 - dostawa tłucznia kamiennego łamanego sortowanego do remontu chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr: -542 Rychnowo-Działdowo w miejscowości Gierzwałd. Zadanie nr 4 - dostawa rur betonowych ze stopką do remontu chodnika w ciągu dróg wojewódzkich nr: -522 Prabuty-Turmieje-Iława w miejscowości Łodygowo, - 541 Lubawa - Lidzbark - Żuromin - Dobrzyń w miejscowości Ostaszewo." Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, do kontaktów: Adam Grzegorz Repliński, ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5346265, fax 089 5349876, e-mail: przetargi@zdw.olsztyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdw.olsztyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Nidzicy, Janusz Adamiak, Magdalena Piotrowska, ul. Kolejowa 29, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6256383, fax 089 6252027, e-mail: rdw.nidzica@zdw.olsztyn.pl, www.zdw.olsztyn.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Nidzicy, Magdalena Piotrowska, ul. Kolejowa 29, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6256383, fax 089 6252027, e-mail: rdw.nidzica@zdw.olsztyn.pl, www.zdw.olsztyn.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Rejon Dróg Wojewódzkich w Nidzicy, Janusz Adamiak, Magdalena Piotrowska, ul. Kolejowa 29, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6256383, fax 089 6252027, e-mail: rdw.nidzica@zdw.olsztyn.pl, www.zdw.olsztyn.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zarządzanie drogami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Dostawa materiałów wraz z rozładunkiem do budowy i remontu chodników na terenie działania RDW Nidzica, z podziałem na zadania (4) - część II Zadanie nr 1 - dostawa materiałów betonowych do remontu chodników w ciągu dróg wojewódzkich nr: - 522 Prabuty - Turmieje - Iława w miejscowości Łodygowo, - 542 Rychnowo - Działdowo w miejscowości Dąbrówno, - 545 Działdowo - Nidzica - Jedwabno w miejscowości Kozłowo, Zadanie nr 2 - dostawa cementu portlandzkiego "35" do remontu chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr: - 522 Prabuty - Turmieje - Iława w miejscowości Łodygowo, Zadanie nr 3 - dostawa tłucznia kamiennego łamanego sortowanego do remontu chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr: -542 Rychnowo-Działdowo w miejscowości Gierzwałd. Zadanie nr 4 - dostawa rur betonowych ze stopką do remontu chodnika w ciągu dróg wojewódzkich nr: -522 Prabuty-Turmieje-Iława w miejscowości Łodygowo, - 541 Lubawa - Lidzbark - Żuromin - Dobrzyń w miejscowości Ostaszewo.". 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Drogi wojewódzkie nr 522 miejsc. Łodygowo, 545 miejsc. Kozłowo, 542 miejsc. Gierzwałd, Dąbrówno, 541 miejsc. Ostaszewo. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy wraz z rozładunkiem materiałów do budowy i remontu chodników w ciągu dróg wojewódzkich. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.31.00 - Materiały chodnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje: 1) Dostawę do miejscowości : Łodygowo: - kostki brukowej betonowej typu holland szarej gr 6 cm. w ilości - 217 m kw., - kostki brukowej betonowej typu holland czerwonej gr 6 cm. w ilości - 52 m kw., - obrzeża chodnikowego 8x30x100- 330 m.b., - cementu portlandzkiego bez dodatków "35" (w workach) - 9 Mg. - rur betonowych ze stopką średnica 40 cm - 14 m.b. Dąbrówno - kostki brukowej betonowej typu holland szarej gr 8 cm. w ilości - 542 m kw., - kostki brukowej betonowej typu holland czerwonej gr 8 cm. w ilości - 178 m kw., - obrzeża betonowe 8x30x100 cm w ilości 80 m.b., - krawężników betonowych 15x25 cm. w ilości 130 m.b., - krawężników betonowych 15x30 cm. w ilości 120 m.b. Kozłowo: - kostki brukowej betonowej typu holland szarej gr 6 cm. w ilości - 80 m kw., - kostki brukowej betonowej typu holland czerwonej gr 6 cm. w ilości - 138 m kw., - kostki brukowej betonowej typu holland czerwonej gr 8 cm. w ilości - 24 m kw., - obrzeża trawnikowego 8x30x100 cm, - krawężników betonowych 15x30x100 cm. Ostaszewo: - rur betonowych o średnicy 40 cm - 30m.b. Gierzwałd: - tłucznia kamiennego łamanego sortowanego o uziarnieniu 31,5-60. 148 Mg 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 10.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości : ZADANIE Nr 1: 400,00 PLN /słownie: czterysta złotych zero groszy/, ZADANIE Nr 2: 50,00 PLN /słownie: pięćdziesiąt złotych zero groszy/, ZADANIE Nr 3: 100,00 PLN /słownie: sto złotych zero groszy/, ZADANIE Nr 4: 30,00 PLN /słownie: trzydzieści złotych zero groszy/. Przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy - Pzp. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, zgodnie z art. 46 Ustawy - Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Millennium S.A. 6911602202-0000-0000-32353524 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki uczestnictwa: Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 tejże ustawy (oddzielnie dla każdego zadania): 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: kostka brukowa grub. 6 lub 8 cm - 1000 m kw., krawężnik betonowy uliczny, - 300 m.b., obrzeże betonowe - 1000 m, cement - 10 Mg, rury betonowe 50 m.b., tłuczeń kamienny łamany 150 Mg. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Wykonawca musi wykazać: a) średnioroczny przychód netto ze sprzedaży w ciągu ostatnich trzech lat (tj. 2003 r., 2004r. i 2005 r.) wykazany na podstawie Rachunku zysku i strat, pozycja Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nim - w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN; b) wskaźnik płynności bieżącej Xpb za ostatni rok obrachunkowy (tj. 2005 r.), liczony w oparciu o Bilans, pozycja Bieżące aktywa oraz Bieżące zobowiązania - nie mniejszy niż 1,0 (Xpb = bieżące aktywa/bieżące zobowiązania >=1,0); c) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie innego konkretnego celu) - w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN; d) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: warunek a) spełniają łącznie; warunek b) spełnia co najmniej jeden z wykonawców; warunek c) spełniają łącznie; warunek d) spełnia każdy z wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się kryterium/spełnia/nie spełnia/. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie odnoszące się do treści art. 22 ust. 1 ustawy; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 6. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; 7. wykaz wszystkich podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia wraz z oświadczeniami o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia; 8. sprawozdanie finansowe, albo jego część a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe (tj. 2003 r., 2004 r. i 2005 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 9. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż: 50 000,00 PLN; - wystawiona nie wcześniej niż 3 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 10. polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dodatkowo muszą spełniać następujące wymogi: a) poszczególni wykonawcy nie mogą być wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy; b) potencjał kadrowy, potencjał techniczny i doświadczenie wykonawcy mogą łączyć. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w: 1) pkt. 2, 3 i 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie; odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt. 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelewm w ciągu 14 dni od otrzymania faktury. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.09.2006, godzina 10:00, Rejon Dróg Wojewódzkich w Nidzicy ul. Kolejowa 29, 13-100 Nidzica, świetlica - pokój nr 8.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.08.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: ZADANIE Nr 1: dostawa materiałów betonowych wraz z rozładunkiem remontu chodników w ciągu dróg wojewódzkich nr: - Zadanie nr 1 - dostawa materiałów betonowych do remontu chodników w ciągu dróg wojewódzkich nr: - 522 Prabuty - Turmieje - Iława w miejscowości Łodygowo, - 542 Rychnowo - Działdowo w miejscowości Dąbrówno, - 545 Działdowo - Nidzica - Jedwabno w miejscowości Kozłowo,. 1) Krótki opis: dostawa materiałów betonowych wraz z rozładunkiem do remontu chodników w ciągu dróg wojewódzkich nr: - 522 Prabuty - Turmieje - Iława w miejscowości Łodygowo, - 542 Rychnowo - Działdowo w miejscowości Dąbrówno, - 545 Działdowo - Nidzica - Jedwabno w miejscowości Kozłowo,. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje: ZADANIE Nr 1: Dostawę wraz z rozładunkiem: do miejscowości Łodygowo: kostki brukowej szarej gr. 6 cm. w ilości 217 m kw. kostki brukowej czerwonej gr. 6 cm. w ilości 52 m kw. obrzeża chodnikowego 8x30x100 w ilości 250 m.b. miejscowości Dąbrówno - kostki brukowej betonowej typu holland szarej gr 8 cm. w ilości - 542 m kw., - kostki brukowej betonowej typu holland czerwonej gr 8 cm. w ilości - 178 m kw., - obrzeża betonowe 8x30x100 cm w ilości 80 m.b., - krawężników betonowych 15x25 cm. w ilości 130 m.b., - krawężników betonowych 15x30 cm. w ilości 120 m.b. miejscowości Kozłowo: kostki brukowej szarej r. 6 cm. w ilości 300 m kw. kostki brukowej czerwonej gr. 6 cm. w ilości 80 m kw. kostki brukowej czerwonej gr. 8 cm. w ilości 24 m kw. obrzeża betonowego 8x30x100 w ilości 410 m.b. krawężnik betonowy 15x30x100 w ilości 20 m.b. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 10.10.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: ZADANIE Nr 2: dostawa cementu portlandzkiego "35" wraz z rozładunkiem do budowy i remontu chodników w ciągu dróg wojewódzkich nr: - 522 Prabuty - Turmieje - Iława w miejscowości Łodygowo. 1) Krótki opis: dostawa cementu portlandzkiego "35"wraz z rozładunkiem do budowy i remontu chodników w ciągu dróg wojewódzkich nr: - 522 Prabuty - Turmieje - Iława w miejscowości Łodygowo. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje: ZADANIE Nr 2: Dostawę wraz z rozładunkiem cementu portlandzkiego "35" do miejscowości: Łodygowo w ilości 9 MG. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 10.10.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: ZADANIE Nr 3: dostawa tłucznia kamiennego łamanego sortowanego wraz z rozładunkiem do remontu chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr: -542 Rychnowo - Działdowo w miejscowości Gierzwałd. 1) Krótki opis: dostawa tłucznia kamiennego łamanego sortowanego wraz z rozładunkiem do remontu chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr: -542 Rychnowo - Działdowo w miejscowości Gierzwałd. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje: ZADANIE Nr 3: dostawę tłucznia kamiennego łamanego sortowanego do remontu chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr: -do miejscowości Gierzwałd w ilości 148 Mg. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 10.10.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: ZADANIE Nr 4: dostawa rur betonowych wraz z rozładunkiem do remontu chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr: - 522 Prabuty - Turmieje - Iława w miejscowości Łodygowo - 541 Lubawa - Lidzbark - Żuromin - Dobrzyń w miejscowości Ostaszewo. 1) Krótki opis: dostawa rur betonowych wraz z rozładunkiem do remontu chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr: - 522 Prabuty - Turmieje - Iława w miejscowości Łodygowo - 541 Lubawa - Lidzbark - Żuromin - Dobrzyń w miejscowości Ostaszewo. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje: ZADANIE Nr 4: dostawę rur betonowych ze stopką wraz z rozładunkiem do remontu chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr: -522 Prabuty - Turmieje - Iława w miejscowości Łodygowo w ilości 14 m.b., - 541 Lubawa - Lidzbark - Żuromin - Dobrzyń w miejscowości Ostaszewo w ilości 30 m.b. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 10.10.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.