eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Utrzymanie w czystości przejścia podziemnego na Miłostowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-21

Poznań: Utrzymanie w czystości przejścia podziemnego na Miłostowie
Numer ogłoszenia: 462242 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 402288 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w czystości przejścia podziemnego na Miłostowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości przejścia podziemnego pod torowiskiem PKP przy cmentarzu Miłostowo wraz z jego otoczeniem oraz otwieranie i zamykanie przejścia. Realizacja zamówienia polegać będzie na: a) utrzymaniu czystości przejścia podziemnego o nawierzchni betonowej, polegającym na dwukrotnym w ciągu dnia zamieceniu przejścia ( pomiędzy godzinami 600 a 800 i pomiędzy godzinami 1300 a 1500), podejmowaniu skutecznych działań w zakresie likwidacji skutków zimy, polegających na usuwaniu śniegu, błota pośniegowego oraz śliskości z łącznej powierzchni 240 m2 wraz z jego otoczeniem tj. w odległości 3 metrów od ścian budowli to jest o łącznej powierzchni 130 m2 b) usuwaniu w okresie jesiennym tj. od 1.09.2013 do 31.12.2013 ( dwukrotnie w ciągu tygodnia) zalegających liści z zadaszenia przejścia wykonanego z blachy trapezowej o pow. 250 m2 oraz czyszczeniu rynny w ilości 69 mb oraz 8 szt. rewizji przy rynnach ( dwukrotne w ciągu tygodnia) c) utrzymaniu czystości podłóg wind wykonanych z PCV o łącznej pow. 3 m2 polegającym na dwukrotnym w ciągu dnia zamieceniu podłóg wind ( pomiędzy godzinami 600 a 800 i pomiędzy godzinami 1300 a 1500 ), oraz dwa razy na tydzień myciu ścian wind o łącznej pow. 21 m2 , d) pięciokrotnym umyciu oszklenia przejścia o powierzchni 215 m2 tj. w dniach: 29.03.2013 r. , 31.05.2013 r., 31.07.2013 r., 16.09. 2013 r., 28.10.2013 r. e) dwukrotnym umyciu lamperii (beton malowany farbami olejnymi) o powierzchni 493 m2 tj. w dniach 29.03.2013 r. i 28.10.2013 r., f)realizacji pkt. a, b, c w dniach: 30.10.2013 r., 31.10.2013 r., 01.11.2013 r. 02.11.2013 r.oraz 03.11.2013 r. przez całą dobę w wyniku stałego monitoringu, g) otwieraniu i zamykaniu przejścia podziemnego: - w okresie od dnia zawarcia umowy ( nie wcześniej niż od dnia 01.01.2013 r. ) do dnia 31 marca 2013 r. w godz. od 700 do godz. 1900 - w okresie od 1 kwietnia 2013 r. do 15 września 2013 r. w godz. od 700 do godz. 2100 , - w okresie od 16 września 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. w godz. od 700 do godz. 1900 , - w dniach 30.10.2013 r., 31.10.2013 r., 01.11.2013, 02.11.2013 r. oraz 03.11.2013 r. otwarcie przejścia przez całą dobę Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom, z zastrzeżeniem, iż dla części dotyczącej odbierania odpadów, transportu odpadów oraz zbierania odpadów wymagane jest posiadanie przez podwykonawcę uprawnień wymienionych w pkt. VI.1. 2), 3), 4) SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAN-EKO Zakład Usług Komunalnych, Krzysztof Skoczylas, ul. Łukaszewicza 37A/1, 60-729 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70370,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 76000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 76000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.