eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Roboty budowlane konserwacyjne w zasobach mieszkaniowych i obiektach towarzyszących gminnych oraz prywatnych i współwłasnych administrowanych przez A.N. Ogrody Sukiennicze w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-20

Łódź: Roboty budowlane konserwacyjne w zasobach mieszkaniowych i obiektach towarzyszących gminnych oraz prywatnych i współwłasnych administrowanych przez A.N. Ogrody Sukiennicze w Łodzi
Numer ogłoszenia: 461788 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Ogrody Sukiennicze" , ul. Pomorska 115B, 90-233 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 678 37 93 wew. 136, faks 42 678 63 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrody@com3.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane konserwacyjne w zasobach mieszkaniowych i obiektach towarzyszących gminnych oraz prywatnych i współwłasnych administrowanych przez A.N. Ogrody Sukiennicze w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne , sanitarne i roboty budowlane w budynkach wielorodzinnych : - usuwanie drobnych uszkodzeń w urządzeniach i instalacjach centralnego ogrzewania , ciepłej wody gospodarczej , wodno-kanalizacyjnej i urządzeń hydroforowych , przepychania pionów kanalizacyjnych , czyszczenia wpustów podwórzowych , deszczówek itp. , - uzupełnianie oszklenia , naprawa : stolarki okiennej i drzwiowej , zamków , tynków , posadzek , schodów , nawierzchni itp. 2. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych : - naprawa oświetlenia administracyjnego oraz wewnątrz lokali najemców . - usuwanie drobnych uszkodzeń instalacji elektrycznej , wyłączników głównych , tablic głównych , piętrowych itp. , 3. Roboty dekarskie - naprawa i konserwacja dachów : - usuwanie drobnych uszkodzeń połaci , pokryć dachowych i obróbek blacharskich , - uzupełnianie brakujących fragmentów obróbek blacharskich , naprawy - uzupełnianie ścian i tynków kominów , ogniomurów i gzymsów , - zrzucanie śniegu i sopli lodowych z połaci dachowych i gzymsów w okresie zimowym przy nasilonych opadach , stwarzających zagrożenie dla konstrukcji dachu oraz bezpieczeństwa mieszkańców i przechodniów ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.21.23.40-4, 45.31.12.00-2, 45.26.19.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazanie wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych porównywalnych z przedmiotem zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla robót instalacyjnych i ogólnobudowlanych : dysponowanie przynajmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno budowlanej i 1 osobą z uprawnieniami kierownika budowy robót w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych , posiadającej świadectwo kwalifikacyjne D i E uprawniające do dozoru i eksploatacji instalacji sanitarnych i sieci cieplnej wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła powyżej 50 kW , oraz przynależnych do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa , dla robót elektrycznych : dysponowanie przynajmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji , urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych , posiadającej świadectwo kwalifikacyjne D i E uprawniające do dozoru i eksploatacji urządzeń kontrolno pomiarowych , instalacji i sieci do 1 kV, oraz przynależnej do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa , dla robót dekarskich : dysponowanie przynajmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno budowlanej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia , na kwotę co najmniej 100.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogrody@com3.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 90-233 Łódź ul. Pomorska 115 B pok. nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2012 godzina 10:00, miejsce: 90-233 Łódź ul. Pomorska 115 B pok. nr 5 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne , sanitarne i ogólnobudowlane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - usuwanie drobnych uszkodzeń w urządzeniach i instalacjach centralnego ogrzewania , ciepłej wody gospodarczej , wodno-kanalizacyjnej i urządzeń hydroforowych , przepychania pionów kanalizacyjnych , czyszczenia wpustów podwórzowych , deszczówek itp. , - uzupełnianie oszklenia , naprawa : stolarki okiennej i drzwiowej , zamków , tynków , posadzek , schodów , nawierzchni itp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.21.23.40-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: roboty w zakresie instalacji elektrycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - naprawa oświetlenia administracyjnego oraz wewnątrz lokali najemców . - usuwanie drobnych uszkodzeń instalacji elektrycznej , wyłączników głównych , tablic głównych , piętrowych itp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: naprawa i konserwacja dachów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - usuwanie drobnych uszkodzeń połaci , pokryć dachowych i obróbek blacharskich , - uzupełnianie brakujących fragmentów obróbek blacharskich , naprawy - uzupełnianie ścian i tynków kominów , ogniomurów i gzymsów , - zrzucanie śniegu i sopli lodowych z połaci dachowych i gzymsów w okresie zimowym przy nasilonych opadach , stwarzających zagrożenie dla konstrukcji dachu oraz bezpieczeństwa mieszkańców i przechodniów ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.