Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-02
Poznań: Podział geodezyjny 94 działek gruntowych położonych w granicach linii brzegowej Kanału Środkowego Obry przewidzianych do przejęcia na rzecz Skarbu Państwa, gmina Wolsztyn, Przemęt, powiat Wolsztyn, woj. wielkopolskie.
Numer ogłoszenia: 46159 - 2010; data zamieszczenia: 02.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu , ul. Piekary 17, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6475221, faks 061 8525561.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podział geodezyjny 94 działek gruntowych położonych w granicach linii brzegowej Kanału Środkowego Obry przewidzianych do przejęcia na rzecz Skarbu Państwa, gmina Wolsztyn, Przemęt, powiat Wolsztyn, woj. wielkopolskie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zamówienia jest uzyskanie gotowych materiałów geodezyjnych niezbędnych do przejęcia na rzecz Skarbu Państwa gruntów znajdujących się tylko w granicach linii brzegowych cieków naturalnych zgodnie z wydanym pozwoleniem wodnoprawnym dla wody płynącej o nazwie Kanał Środkowy Obry. Wykonanie usługi polegać będzie na wykonaniu podziału geodezyjnego ok. 94 nieruchomości gruntowych wzdłuż kanału i sporządzeniu dokumentacji do celów prawnych dla tych nieruchomości. Materiały te mają stanowić podstawę do dokonania zmian w księgach wieczystych przez zamawiającego. Na terenie objętym zamówieniem jest realizowana odbudowa przedmiotowego kanału wraz z budowlami i podzielona jest na trzy odcinki: zadanie 1 - odcinek kanału od km 11+830 do km 13+009, zadanie 2 - odcinek kanału od km 13+009 do km 16+800 i zadanie 3 - odcinek kanału od km 16+800 do km 21+150. Teren działania obejmuje inwestycję zgodnie z pozwoleniem na budowę. Zamawiający wstępnie przewiduje wykonanie podziałów dla 94 działek gruntowych (jest to ilość wyliczona przed podziałem) zgodnie z opracowany projektem budowlanym. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie faktycznej ilości wykonanych podziałów uwzględniających przebieg linii brzegowej na omawianym odcinku Kanału w oparciu o oferowaną cenę jednostkową za wykonanie podziału jednej działki (przed podziałem). Oferowana przez Wykonawcę cena w zamówieniu ma obejmować cenę jednostkową dla wykonania podziału jednej działki pomnożoną przez wstępnie zakładaną ilość działek przewidzianych do podziału, tj. cena jednostkowa x 94 szt. Wykonanie podziału działek gruntowych obejmuje prace polowe i kameralne, badanie ksiąg wieczystych, uzyskanie ostatecznych decyzji zatwierdzających projekty podziałów i wyciągów z wykazu zmian gruntowych, zastabilizowanie kamieni granicznych w gruncie i zakończeniu całości robót sprawozdaniem. Sprawozdanie z prac winno zawierać opis, tabele bilansujące obrębami i mapę poglądową w ska-li 1:5000. Zakres rzeczowy wykupu gruntów ograniczony jest linią brzegową wód płynących zaznaczoną na mapach zagospodarowania terenu w projekcie budowlanym i na podstawie wydanej decyzji wodno-prawnej. Przewiduje się sukcesywne - etapami przekazywanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji geodezyjnej i dokumentacji do celów prawnych, w celu dokonywania wykupu gruntów przez Zamawiającego. Szczegółowy harmonogram wykonania będzie zawierał załącznik do umowy - tabela elementów fakturowania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- doświadczenie w zakresie rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych - min. 10 działek.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dysponowanie osobą uprawnioną do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dysponowanie środkami finansowymi w wysokości nie mniej niż 30 tysięcy złotych, - wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: a.terminów wykonania umowy lub w zakresie harmonogramu realizacji zamówienia i etapów fakturowania: 1.o okres trwania przeszkody istniejącej z przyczyny niezawinionej przez Wykonawcę, tj. działania siły wyższej, szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych lub przedłużających się terminów wydania niezbędnych dokumentów lub decyzji administracyjnych, 2.wynikającym z wystąpienia nieprzewidzianych warunków realizacji umowy lub warunków uniemożliwiających czasowe lub stałe wykonywanie robót (lub odpowiednio części robót), b.harmonogramu realizacji zamówienia i etapów fakturowania, które mogą być przez strony uzgadniane w toku realizacji zamówienia w oparciu o potwierdzenia wielkości środków finansowych otrzymanych przez Zamawiającego zgodnie z zatwierdzonym planem finansowym Zamawiającego. c.zmiany obowiązującej stawki podatku VAT od towarów i usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, 60-967 Poznań, ul. Piekary 17, pokój 105 lub 103..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2010 godzina 09:30, miejsce: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, 60-967 Poznań, ul. Piekary 17, pokój 201 - sekretariat WZMiUW.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt inwestycyjny finansowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oś. 1, działanie 125, schemat II -Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- roboty budowlane i instalacyjne w obiektach UAM, 3 części
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych wraz z dzierżawą dozowników.
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych
- DOSTAWA Leków Pegfilgrastimum
- Przebudowa ulicy Henryka Sienkiewicza - na odcinku od ul. Mikołaja Reja do ul. Jana Kochanowskiego.
- Dostawa sprzętu do zabiegów bariatrycznych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy ul. Nowej Sadowej w Gdańsku w układzie docelowym w ramach zadania pt. "Budowa i przebudowa dróg lokalnych w różnych dzielnicach miasta"
- Wykonanie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych w 2020 r. w ramach PROW na terenie powiatu tureckiego oraz sporządzenie dok. geodezyjnej do ujawnienia zmian w operacie ewidencji gruntów
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Rewitalizacja budynku przy ul. Warszawskiej 26A i 26B we Wrześni wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego"
- Nowoczesne ogrzewanie kompleksu budynków oświatowych w Kąkolewnicy
- Przebudowa drogi dojazdowej do obiektów na terenie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa w Różańcu - Etap I
- Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT II
więcej: Usługi pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.