eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Sącz › Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Przebudowa - modernizacja i rozbudowa budynku Starosądeckiego Centrum Kultury i Sztuki SOKÓŁ w Starym Sączu - roboty rozbiórkowe - sala widowiskowa, - wykonanie elementów konstrukcyjnych - sala widowiskowa, - po

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-06

Stary Sącz: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego : Przebudowa - modernizacja i rozbudowa budynku Starosądeckiego Centrum Kultury i Sztuki SOKÓŁ w Starym Sączu - roboty rozbiórkowe - sala widowiskowa, - wykonanie elementów konstrukcyjnych - sala widowiskowa, - podłoża - parter + fosa orkiestry, - remont piwnic
Numer ogłoszenia: 46150 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Stary Sącz, ul. Stefana Batorego 25, 33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4460270, fax 018 4460273.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stary.sacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego : Przebudowa - modernizacja i rozbudowa budynku Starosądeckiego Centrum Kultury i Sztuki SOKÓŁ w Starym Sączu - roboty rozbiórkowe - sala widowiskowa, - wykonanie elementów konstrukcyjnych - sala widowiskowa, - podłoża - parter + fosa orkiestry, - remont piwnic.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) roboty rozbiórkowe - sala widowiskowa, b) wykonanie elementów konstrukcyjnych - sala widowiskowa, c) podłoża - parter + fosa orkiestry, d) remont piwnic.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.26.22.10 - Fundamentowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.22.10 - Fundamentowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji Oryginalny kod CPV: 45.26.23.10 - Zbrojenie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.10 - Zbrojenie Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 15.000,00 złotych - w formach określonych ustawowo. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Starym Sączu nr konta : 09 8816 0001 2001 0000 0013 0006 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu : 2.1. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w Prawie zamówień publicznych i SIWZ w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją . 2.2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy : pod uwagę będą brane oferty , w których udokumentowano : zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem, niekaralność ( na podstawie zaświadczeń z Krajowego Rejestru Karnego, nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne (na podstawie zaświadczeń z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS). 2.3.W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano wymagane prawem budowlanym uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia tzn. pod uwagę będą brane ofert, do których załączono zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz wymagane prawem budowlanym uprawnienia pokierowania robotami w specjalności : budowlano - konstrukcyjnej. Kierownik budowy branży budowlano-konstrukcyjnej legitymować się musi minimum 10 letnim stażem pracy, licząc od daty wydania uprawnień budowlanych do dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na składanie ofert. Ponadto kierownik budowy winien się legitymować zaświadczeniem o posiadaniu kwalifikacji w zakresie nadzoru nad pracami budowlanymi przy zabytkowych obiektach architektury zgodnie z § 8 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych i lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150 poz.1579). 2.4. W zakresie posiadanej niezbędnej wiedzy i doświadczenia : pod uwagę będą brane oferty, w których wykazano, że wykonawca w ciągu ostatnich 5-ciu lat ( z terminem zakończenia nie wcześniej niż w roku 2003 ), pełniąc funkcję Wykonawcy uczestniczył w realizacji nie mniej niż 3 zakończonych zamówień związanych z rozbudową , przebudową, modernizacją budowli zaliczanych do klasy 126 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (ogólnodostępne obiekty kulturalne, budynki o charakterze edukacyjnym, budynki szpitali i zakładów opieki medycznej oraz budynki kultury fizycznej) z zakresu i rozmiaru odpowiadających wartością przedsięwzięciu będącemu przedmiotem zamówienia. 2.5.W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia pod uwagę będą brane oferty, w których wykonawca wykaże, że jego firma jest stabilna finansowo w stopniu zapewniającym ciągłość realizacji zamówienia, tzn. pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano posiadanie polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł, W przypadku oferty wspólnej przy sprawdzaniu spełnienia warunków wymaganych przez Wykonawców punkty 2.3 - 2.5 sprawdzane będą łącznie ( pod uwagę będzie brany łączny potencjał Oferentów składających ofertę wspólną ) natomiast punkty 2,1. i 2.2 - indywidualnie dla każdego podmiotu składającego ofertę wspólną ( każdy z Oferentów obowiązany jest złożyć komplet wymaganych dokumentów i oświadczeń ). 2.6 Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również poprzez wezwanie Oferenta do wyjaśnienia dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. OŚWIADCZENIA : Oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku złożenia oferty wspólnej - oświadczenie, że podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. B. DOKUMENTY: zgodnie z SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stary-sacz.iap.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Stary Sącz-ul. Batorego 25 (I piętro) Odpłatność za SIWZ (powielenie i ekspedycja): 50.00 złotych Warunki i sposób płatności: gotówka na dowód kasowy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 09:45, miejsce: w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Stary Sącz , 33 - 340 Stary Sącz - ul. Stefana Batorego 25, woj. małopolskie, ( I piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 25.04.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.