eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługa najmu sal szkoleniowych wraz z obsługą administracyjną i techniczną szkoleń oraz usługą restauracyjną na terenie 4 miast województwa śląskiego w ramach projektu pn. Elektroniczne Doskonalenie i Edukacja Informatyczna Nauczycieli - eDeN współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-27

Katowice: Usługa najmu sal szkoleniowych wraz z obsługą administracyjną i techniczną szkoleń oraz usługą restauracyjną na terenie 4 miast województwa śląskiego w ramach projektu pn. Elektroniczne Doskonalenie i Edukacja Informatyczna Nauczycieli - eDeN współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 46133 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego , ul. Powstańców 34, 40-954 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 700 78 16, faks 32 700 78 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-slask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa najmu sal szkoleniowych wraz z obsługą administracyjną i techniczną szkoleń oraz usługą restauracyjną na terenie 4 miast województwa śląskiego w ramach projektu pn. Elektroniczne Doskonalenie i Edukacja Informatyczna Nauczycieli - eDeN współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa najmu sal szkoleniowych wraz z obsługą administracyjną i techniczną szkoleń oraz usługą restauracyjną na terenie 4 miast województwa śląskiego w ramach projektu pn. Elektroniczne Doskonalenie i Edukacja Informatyczna Nauczycieli - eDeN współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty. Zamawiający przewiduje realizację w sumie 21 edycji szkoleń dla grup 10 osobowych w podziale na IV części. Sala szkoleniowa wyposażona w min. 12 stanowisk komputerowych (w tym dwa zapasowe) dla uczestników szkolenia oraz jedno stanowisko komputerowe dla trenera, oprogramowanie, dostęp do Internetu poprzez stałe łącze, projektor multimedialny, ekran, tablicę sucho ścieralną magnetyczną, flamastry. Wykonawca zapewni na czas realizacji szkoleń osobę do obsługi administracyjnej uczestników, odpowiedzialną za gromadzenie dokumentacji szkoleniowej, udzielanie informacji organizacyjnych, wykonanie dokumentacji fotograficznej szkoleń, odesłanie do siedziby ŚCSI wypełnionej dokumentacji po zakończonym szkoleniu w terminie wcześniej ustalonym. Osoba zostanie przeszkolona i poinstruowana przez Zamawiającego w siedzibie ŚCSI. Wykonawca zapewni na czas realizacji szkoleń osobę do obsługi technicznej szkoleń, odpowiedzialną za instalację oprogramowania, nadzór nad sprzętem komputerowym, multimedialnym, łączem Internetowym oraz usuwanie awarii. Podczas szkoleń Wykonawca zapewni usługę restauracyjną dla uczestników każdego dnia szkolenia. Jedna grupa szkoleniowa będzie liczyć max. 10 osób. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 lub 7 do SIWZ - wzór umowy oraz załącznik nr 5 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na cztery (4) następujące części:.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju usług zgodnie z przedmiotem zamówienia, w ilościach stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego dla każdej części.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00-9, 75.12.10.00-0, 72.26.50.00-0, 50.31.20.00-5, 30.21.14.00-5, 55.30.00.00-3, 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - co najmniej 1 osobę z wykształceniem min. średnim o kierunku - informatyka lub pokrewne. Osoba ta będzie odpowiedzialna za instalację oprogramowań komputerowych oraz nadzór nad prawidłowością działania oprogramowania oraz sprzętu w czasie trwania zajęć. - co najmniej 1 osobę z wykształceniem min. średnim. Osoba ta będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną uczestników, gromadzenie dokumentacji szkoleniowej, udzielanie informacji organizacyjnych, wykonanie dokumentacji fotograficznej szkoleń, odsyłanie do siedziby Zamawiającego wypełnionej dokumentacji po zakończonym szkoleniu w terminie wcześniej ustalonym. Osoba zostanie przeszkolona i poinstruowana w zakresie zasad realizacji swoich obowiązków przez Zamawiającego w jego siedzibie. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wystarczające będzie wykazanie wyłącznie osób, o których mowa powyżej, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 4a-4d do SIWZ; Uwaga: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, należy wykazać dysponowanie osobami spełniającymi powyższe wymagania w odniesieniu do każdej części oraz te same osoby nie mogą być wykazane w różnych częściach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.1 do 2.4 (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) niniejszego rozdziału SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi w §7 wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 6 lub 7 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/scsi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego ul. Powstańców 34, 40-954 Katowice II piętro, pokój 209..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego ul. Powstańców 34, 40-954 Katowice II piętro, pokój 206..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Niniejsza usługa realizowana jest w ramach projektu pn. Elektroniczne Doskonalenie i Edukacja Informatyczna Nauczycieli - eDeN współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty. 2. Z uwagi na opis dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający nie wymaga podania doświadczenia w wykazie osób, o którym mowa w sekcji III 4.1..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa najmu sali szkoleniowej wraz z obsługą administracyjną i techniczną oraz usługą restauracyjną szkoleń w Bielsku-Białej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa najmu sali szkoleniowej wraz z obsługą administracyjną i techniczną oraz usługą restauracyjną szkoleń w Bielsku-Białej. Zamawiający przewiduje realizację w sumie 6 edycji szkoleń dla grup 10 osobowych (jedna edycja szkolenia rozumiana jako 40 godzin szkolenia) w podziale na: a) 3 edycje szkoleń realizowane dwa razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku, w godzinach popołudniowych, od godz. 16.00 do 20.00 (10 dni x 4 godziny zegarowe). b) 3 edycje szkoleń realizowane w systemie weekendowym, zajęcia prowadzone raz w tygodniu, w sobotę lub niedzielę, od godz. 8.00 do 16.00 (5 dni x 8 godzin zegarowych)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00-9, 75.12.10.00-0, 72.26.50.00-0, 50.31.20.00-5, 30.21.14.00-5, 55.30.00.00-3, 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa najmu sali szkoleniowej wraz z obsługą administracyjną i techniczną oraz usługą restauracyjną szkoleń w Częstochowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa najmu sali szkoleniowej wraz z obsługą administracyjną i techniczną oraz usługą restauracyjną szkoleń w Częstochowie. Zamawiający przewiduje realizację w sumie 6 edycji szkoleń dla grup 10 osobowych (jedna edycja szkolenia rozumiana jako 40 godzin szkolenia) w podziale na: a) 3 edycje szkoleń realizowane dwa razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku, w godzinach popołudniowych, od godz. 16.00 do 20.00 (10 dni x 4 godziny zegarowe). b) 3 edycje szkoleń realizowane w systemie weekendowym, zajęcia prowadzone raz w tygodniu, w sobotę lub niedzielę, od godz. 8.00 do 16.00 (5 dni x 8 godzin zegarowych)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00-9, 75.12.10.00-0, 72.26.50.00-0, 50.31.20.00-5, 30.21.14.00-5, 55.30.00.00-3, 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa najmu sali szkoleniowej wraz z obsługą administracyjną i techniczną oraz usługą restauracyjną szkoleń w Katowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa najmu sali szkoleniowej wraz z obsługą administracyjną i techniczną oraz usługą restauracyjną szkoleń w Katowicach. Zamawiający przewiduje realizację w sumie 6 edycji szkoleń dla grup 10 osobowych (jedna edycja szkolenia rozumiana jako 40 godzin szkolenia) w podziale na: a) 3 edycje szkoleń realizowane dwa razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku, w godzinach popołudniowych, od godz. 16.00 do 20.00 (10 dni x 4 godziny zegarowe). b) 3 edycje szkoleń realizowane w systemie weekendowym, zajęcia prowadzone raz w tygodniu, w sobotę lub niedzielę, od godz. 8.00 do 16.00 (5 dni x 8 godzin zegarowych)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00-9, 75.12.10.00-0, 72.26.50.00-0, 50.31.20.00-5, 30.21.14.00-5, 55.30.00.00-3, 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa najmu sali szkoleniowej wraz z obsługą administracyjną i techniczną oraz usługą restauracyjną szkoleń w Rybniku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa najmu sali szkoleniowej wraz z obsługą administracyjną i techniczną oraz usługą restauracyjną szkoleń w Rybniku. Zamawiający przewiduje realizację 3 edycji szkoleń dla grup 10 osobowych (jedna edycja szkolenia rozumiana jako 40 godzin szkolenia). Szkolenia realizowane dwa razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku, w godzinach popołudniowych, od godz. 16.00 do 20.00 (10 dni x 4 godziny zegarowe)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00-9, 75.12.10.00-0, 72.26.50.00-0, 50.31.20.00-5, 30.21.14.00-5, 55.30.00.00-3, 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.