eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-13

Gdańsk: Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 461148 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 408068 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku, ul. Okopowa 7, 80-819 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3400910, faks 058 5201824.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Nadzór nad warunkami pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie powszechnych usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku w formie opłaty z dołu w okresach miesięcznych, dla następujących lokalizacji: a) ul. Okopowa 7, 80-819 Gdańsk (Okręgowy Inspektorat Pracy), b) ul. Władysława IV 43, 81-395 Gdynia (Oddział Gdynia), c) ul. Śląska 53, Gdynia (Sekcja Badań Środowiska Pracy), d) ul. Chodkiewicza 5, 82-200 Malbork (Oddział Malbork), e) ul. 11 Listopada 2, 76-200 Słupsk (Oddział Słupsk), f) ul. Kościuszki 108, 83-200 Starogard Gdański (Oddział Starogard Gdański), g) ul. Obrońców Helu 1, 84-200 Wejherowo (Oddział Wejherowo), Przez przesyłki pocztowe, stanowiące przedmiot zamówienia rozumie się przesyłki: a) Ekonomiczne - przesyłki nierejestrowane (zwykłe), nie będące przesyłką najszybszej kategorii, b) Priorytetowe - przesyłki najszybszej kategorii, c) Polecone - przesyłki rejestrowane, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, d) Rejestrowane ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) - przesyłki przyjęte za pokwitowaniem przyjęcia i doręczone za pokwitowaniem odbioru, e) Potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego powinno posiadać moc dokumentu urzędowego. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi doręczania przesyłek pocztowych do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu w Polsce i za granicami kraju. W przypadku nieobecności adresata pod wskazanym adresem odbioru, przedstawiciel wykonawcy pozostawia zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki pocztowej ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę listową lub paczkę pocztową. Termin odbioru przesyłki pocztowej przez adresata wynosi 14 dni, liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia pierwszego awizo, w tym terminie przesyłka pocztowa jest awizowana dwukrotnie. Po upływie terminu przewidzianego na odbiór przesyłki pocztowej przez adresata, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu, wraz z podaniem przyczyny nieodebrania przesyłki pocztowej przez adresata. Wykonawca musi dysponować taką siecią swoich placówek, aby odbiór przesyłki pocztowej przez adresata był możliwy w dniu jej awizowania. Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowanie odbioru przesyłki pocztowej przez adresata, to jest (potwierdzenie odbioru) niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, zgodnie ze wskazaniami określonymi w ustawie z dnia 23.11.2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r. poz. 1529 z późn. zm.) i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi.Realizacja przedmiotowej usługi odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przesyłek do nadania oraz zestawień ilościowo-wartościowych wg poszczególnych kategorii wagowych w przypadku przesyłek nierejestrowanych (zwykłych) i zestawień z wyszczególnieniem adresatów w książce nadawczej w postaci wydruku sporządzanego przez Zamawiającego, w przypadku przesyłek rejestrowanych. Zestawienia będą sporządzane w dwóch egzemplarzach - po jednym zestawieniu dla Zamawiającego jako potwierdzenie nadania danej partii przesyłek i dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych. Miejscem odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego przesyłek do nadania oraz stosownej dokumentacji potwierdzającej ich ilość i rodzaj jest siedziba Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest odbierać przesyłki w każdy dzień roboczy - od poniedziałku do piątku - w godz. 14:00 do 15:00. W przypadku Oddziałów Zamawiającego, miejscem nadania są punkty pocztowe Wykonawcy. Punkty pocztowe powinny znajdować się w odległości nie większej niż 2 km od lokalizacji jednostek organizacyjnych Zamawiającego. Odbiór przesyłek do wysyłki będzie każdorazowo dokumentowany przez przedstawiciela Wykonawcy pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej w postaci wydruku sporządzanego przez Zamawiającego (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowo-wartościowym przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek zwykłych). Nadanie przesyłek objętych przedmiotem umowy, odebranych od Zamawiającego, następować będzie w dniu ich odebrania. Przesyłki odebrane od Zamawiającego muszą mieć datę nadania zgodną z datą ich odbioru. W przypadku zastrzeżeń dotyczących odebranych przesyłek, Wykonawca wyjaśnia je z Zamawiającym telefonicznie. Przy braku możliwości ich wyjaśnienia z Zamawiającym lub ich usunięcia w dniu ich odbioru, nadanie odebranych przesyłek nastąpi w następnym dniu roboczym. Zamawiający zobowiązuje się do umieszczania na przesyłce listowej lub paczce pocztowej nazwy odbiorcy wraz z jego adresem (tożsame z danymi wskazanymi w pocztowej książce nadawczej w postaci wydruku sporządzonego przez Zamawiającego), określając rodzaj przesyłki (zwykła, priorytetowa, polecona, czy ze zwrotnym poświadczeniem odbioru - ZPO).Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek pocztowych w stanie uporządkowanym, tj. przekazania przesyłek ułożonych stroną adresową w tym samym kierunku: - Rejestrowanych - według kolejności wpisów w pocztowej książce nadawczej w postaci wydruku sporządzonego przez Zamawiającego, - Nierejestrowanych (zwykłych) - w podziale wynikającym z zestawienia ilościowo - wartościowego. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek pocztowych w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie ich bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek pocztowych w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie ich bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona lub zaklejona. Opakowanie paczki pocztowej powinno gwarantować zabezpieczenie przed dostępem do jej zawartości oraz uniemożliwiać uszkodzenie zawartości paczki w czasie przemieszczania.Zamawiający wymaga, aby wszystkie przesyłki dostarczone były do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia, w oryginalnym opakowaniu. Nie dopuszcza się (przepakowywania) oryginalnych przesyłek w inne opakowania. W przypadku ich uszkodzenia, Zamawiający wymaga aby informacja o fakcie uszkodzenia została niezwłocznie przekazana do Zamawiającego.Zamawiający przewiduje w trakcie trwania umowy możliwość zmiany lokalizacji siedziby Zamawiającego lub jego Oddziałów w granicach danej miejscowości. Zmiana ta nie spowoduje zmiany opłat za odbiór, dostarczanie i zwrot przesyłek..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.00.00.00 - Usługi pocztowe i telekomunikacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Poczta Polska Spółka Akcyjna, ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 232359,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 313047,75

  • Oferta z najniższą ceną: 313047,75 / Oferta z najwyższą ceną: 313047,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.