eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie systemu sygnalizacji włamania i pożaru w ramach adaptacji pomieszczeń w budynku Biura Powiatowego ARiMR w Chrzanowie na składnicę akt

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-20

Kraków: Wykonanie systemu sygnalizacji włamania i pożaru w ramach adaptacji pomieszczeń w budynku Biura Powiatowego ARiMR w Chrzanowie na składnicę akt
Numer ogłoszenia: 460872 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6298010, faks 012 4211311.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemu sygnalizacji włamania i pożaru w ramach adaptacji pomieszczeń w budynku Biura Powiatowego ARiMR w Chrzanowie na składnicę akt.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w składnicy akt Biura Powiatowego ARiMR w Chrzanowie, ul. Fabryczna 16 systemu sygnalizacji włamania i pożaru. 1. Zestawienie materiałów i urządzeń, z których winien zostać wykonany system przedstawia się następująco: Nazwa Typ Ilość J.M. Czujnik ruchu RK415PR02 3 Szt. Czujnik ruchu+stłuczeniowy SRPGII 5 Szt. Czujnik zalania wodą FD1 11 Szt. Kontaktron - 2 Szt. Czujnik dymu ADR20R 12 Szt. Czujnik tlenku węgla DDCO 1 Szt. Czujnik dymu i temperatury EAH318 4H 1 Szt. Sygnalizator wewnętrzny SPW100 2 Szt. Sygnalizator zewnętrzny SPL2010 1 Szt. Klawiatura LCD LCD4501 1 Szt. Obudowa klawiatury LCD AWO353 1 Szt. Centrala alarmowa PC4020 1 Szt. Obudowa centrali alarmowej AWO250 1 Szt. Akumulator centrali alarmowej 17Ah/12V 1 Szt. Moduł wyjść programowalnych PC5208 1 Szt. Moduł rozszerzenia linii 8 PC4108 4 Szt. Moduł zasilania PC4204 2 Szt. Obudowa modułów AWO250 2 Szt. Akumulator modułów 17Ah/12V 2 Szt. Listwy instalacyjne - 600 mb Przewody sygnałowe P6x0,5 800 mb Materiały instalacyjne - 1 kpl 2. Schemat rozmieszczenia poszczególnych elementów systemu sygnalizacji włamania i pożaru wskazany został na rysunku stanowiącym Załącznik nr 5 do Specyfikacji 3. Zamawiający informuje, iż wszystkie użyte w niniejszym opisie typy materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia mają wyłącznie charakter poglądowy, określający minimalne wymogi dotyczące parametrów technicznych, jakościowych i technologicznych. Dopuszcza się wykorzystanie materiałów i urządzeń innych typów pod warunkiem zachowania przez nie parametrów, o których mowa w zdaniu poprzednim. 4. Przedmiot zamówienia Wykonawca wykona z materiałów własnych. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie prace dodatkowe, w tym w szczególności: przebicia, przekucia, przewierty i inne niezbędne do prawidłowego wykonania systemu roboty budowlane. 6. Zamawiający zaleca zainteresowanym wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w budynku Biura Powiatowego ARiMR w Chrzanowie. W celu ustalenia terminu oględzin należy kontaktować się z: Jarosław Babiec - Kierownik Biura Powiatowego ARiMR w Chrzanowie, tel. (32) 620 12 63, faks (32) 622 89 12. 7. Zamawiający informuje, iż lokalu Biura Powiatowego ARiMR w Chrzanowie trwają obecnie prace adaptacyjne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: - działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności - wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach - zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe - zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia - omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, - mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, - jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego - innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, IV piętro, na Dzienniku Podawczym.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.