eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i wdrożenie Systemu Analiz i Raportowania - BI (oprogramowania klasy Business Inteligence-BI) oraz Systemu Zarządzania Majątkiem - SZM wraz ze szkoleniem na potrzeby Oddziału Energetyki Cieplnej ZZN WAM Sp. z o. o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-20

Warszawa: Dostawa i wdrożenie Systemu Analiz i Raportowania - BI (oprogramowania klasy Business Inteligence-BI) oraz Systemu Zarządzania Majątkiem - SZM wraz ze szkoleniem na potrzeby Oddziału Energetyki Cieplnej ZZN WAM Sp. z o. o.
Numer ogłoszenia: 460818 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa, Oddział Energetyki Cieplnej ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa , ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6200170, faks 22 6200170 w. 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie Systemu Analiz i Raportowania - BI (oprogramowania klasy Business Inteligence-BI) oraz Systemu Zarządzania Majątkiem - SZM wraz ze szkoleniem na potrzeby Oddziału Energetyki Cieplnej ZZN WAM Sp. z o. o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa i wdrożenie Systemu Analiz i Raportowania - BI (oprogramowania klasy Business Intelligence-BI) oraz Systemu Zarządzania Majątkiem - SZM wraz z szkoleniem na potrzeby Oddziału Energetyki Cieplnej ZZN WAM Sp. z o.o. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) dostarczenia licencji Systemu Analiz i Raportowania BI zgodnie z ilością i warunkami określonymi w załączniku nr 1.1 do Formularza ofertowego (zał. nr 1 do SIWZ) oraz warunkami umowy; 2) dostarczenia licencji Systemu Zarządzania Majątkiem SZM zgodnie z ilością i warunkami określonymi w załączniku nr 1.1 do Formularza ofertowego (zał. nr 1 do SIWZ) oraz warunkami umowy; 3) dostarczenia licencji oprogramowania bazodanowego wraz z licencjami oprogramowania dostępowego zgodnie z ilością i warunkami określonymi w Załączniku nr 1.1 do Formularza ofertowego (zał. nr 1 do SIWZ) oraz warunkami umowy; 4) instalację dostarczanego oprogramowania na serwerze wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w Załączniku nr 1.1 do Formularza ofertowego (zał. nr 1 do SIWZ) oraz warunkami umowy; 5) wdrożenia Systemu Analiz i Raportowania - BI oraz Systemu Zarządzania Majątkiem - SZM zgodnie z warunkami określonymi w Załączniku nr 1.1 do Formularza ofertowego (zał. nr 1 do SIWZ) oraz warunkami umowy, obejmującego: a) analizę przedwdrożeniową, b) wdrożenie systemu do analiz i raportowania c) wdrożenie systemu zarządzania majątkiem d) szkolenie użytkowników w zakresie wdrażanych obszarów . 3. Zamawiający przewiduje świadczenie przez dotychczasowego wykonawcę usług asysty technicznej i serwisu eksploatacyjnego po wdrożeniu systemu. Zakres przedmiotowych usług określony został w załączniku nr 6 do SIWZ, a przewidywana realizacja ww. będzie przedmiotem dodatkowej umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony przez zamawiającego w załączniku nr 1.1 do Formularza ofertowego oraz warunkach umowy. 5. W przypadku, gdyby Wykonawca uznał, że Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Wykonawca może zaoferować wskazany przedmiot zamówienia lub równoważny, zgodnie z art. 29 ust. 3 p.z.p. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z trybem art. 67 ust. 1 pkt 6 dotychczasowemu wykonawcy usług o wartości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z trybem art. 67 ust. 1 pkt 6 dotychczasowemu wykonawcy usług o wartości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 4 000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Kredyt Bank SA I Oddział w Warszawie, na konto nr: 65 1500 1777 1217 7008 9168 0000. Kopię potwierdzenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem zaleca się załączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości - dokument musi być załączony do oferty w formie oryginału, który powinien być złożony w sposób umożliwiający odłączenie od oferty bez naruszania całości oferty. 5. Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 p.z.p., na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą. 6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie podanym w ust. 7 znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 9. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium na wymagany okres związania ofertą zgodnie z postanowieniami określonymi w niniejszym rozdziale zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W takiej sytuacji zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie oraz jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają niezbędne doświadczenie zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności wykażą się: 1) należytym wykonaniem co najmniej dwóch usług polegających na dostawie i wdrożeniu systemu informatycznego klasy Business Intelligence - BI w przedsiębiorstwie branży ciepłowniczej, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przy założeniu że każda usługa będzie o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 złotych brutto; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z potwierdzeniem, że te usługi zostały wykonane należycie. 2) jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunku doświadczenia lub dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia polega na zasobach doświadczenia innych podmiotów jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował ww. zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia poprzez złożenie pisemnego zobowiązania tych podmiotów oddających mu do dyspozycji niezbędne zasoby, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy potwierdzą że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W tym celu wykażą się: 1) folderami lub katalogami lub materiałami firmowymi w języku polskim lub innymi materiałami informacyjnymi opisującymi oferowane oprogramowanie; 2) oświadczeniem, że Wykonawca jest jedynym właścicielem oferowanego oprogramowania lub gdy Wykonawca jest certyfikowanym partnerem handlowym właściciela oprogramowania. Oświadczenie powinno potwierdzać partnerstwo i legalność kanału dystrybucyjnego, uprawniające Wykonawcę do sprzedaży i wdrożenia oferowanego oprogramowania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego, przy ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2012 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego, przy ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa, w kancelari firmy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.