eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żory › Budowa instalacji wentylacji i oddymiania garażu dla budynku nr 5

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-17

Ogłoszenie nr 46075 - 2017 z dnia 2017-03-17 r.

Żory: Budowa instalacji wentylacji i oddymiania garażu dla budynku nr 5
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 24073-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakłady Techniki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 24090821600000, ul. ul. Okrężna  5, 44240   Żory, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 324 356 880, faks 324 356 920, e-mail sekretariat@ztkzory.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.ztkzory.pl/index.php?id=20

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (spółka komunalna)

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa instalacji wentylacji i oddymiania garażu dla budynku nr 5

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/8/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji wentylacji i oddymiania garażu dla budowy budynku wielorodzinnego nr 5 zlokalizowanego w Żorach, przy Alei Zjednoczonej Europy. Inwestycja jest zlokalizowana na działkach nr 3091/186, 3093/186, 3095/186 (powstałych z podziału działek nr 3079/186 oraz 3083/183 decyzją Prezydenta Miasta Żory GKK-RGK.6831.76.2016.EM z dnia 30.06.2016) i na działkach 3077/186, 3078/186, 3082/183, 2573/187. Przedmiot zamówienia stanowią instalacje wentylacji i oddymiania garażu dla budowanego budynku nr 5: Budynek mieszkalny wielorodzinny nr 5: ? budynek mieszkalny wielorodzinny, od 4 do 5 kondygnacji nadziemnych, z przeznaczeniem w całości na funkcję mieszkaniową, oraz I kondygnacją podziemną, w której zlokalizowano garaże podziemne, pomieszczenia techniczne i komórki lokatorskie. Parametry charakterystyczne: powierzchnia zabudowy: 1 752,95m2, powierzchnia całkowita: 11 315,27m2, powierzchnia użytkowa mieszkań: 5 013,19m2, kubatura brutto: 40 757,46m3, ilość kondygnacji mieszkalnych: 4-5, ilość mieszkań 91. W ramach powyższego przedmiotu zamówienia, Zamawiający przewiduje do wykonania: a. Budowę wewnętrznych instalacji, w tym: ? instalacji wentylacji, ? strumieniowego oddymiającego systemu wentylacji garażu. b. Zakres robót uzupełniających, w tym: ? sporządzenie protokołu z badania skuteczności wentylacji mechanicznej, ? sporządzenie protokołu badania wewnętrznej instalacji ppoż. i oddymiania. Szczegółowy zakres prac precyzują: dokumentacja projektowa, tj. projekt budowlany, decyzja o pozwoleniu na budowę, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót (przedmiary robót należy traktować jako element pomocniczy). 2) Wykonawca w cenie ofertowej jest zobowiązany do wykonania wszystkich czynności, które są związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a wynikających z: projektu budowlanego, decyzji o pozwoleniu na budowę, projektów wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dodatkowych wytycznych i wymagań Zamawiającego oraz obowiązujących w tym zakresie przepisów, norm i zasad współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przepisów bhp, p.poż. i ochrony środowiska. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę terenu inwestycji ze szczególnym zwróceniem uwagi na nieruchomości przyległe w tym: budynki mieszkalne, budynki usługowo - handlowe, chodniki, drogi oraz ogrodzenia. W wyniku ewentualnego zniszczenia lub uszkodzenia obiektów oraz nawierzchni Wykonawca zobowiązuje się je przywrócić do stanu pierwotnego lub pokryć stratę. 3) Wymagania Zamawiającego, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać w ramach niniejszego zadania : 1. Zamawiający wymaga wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia w pełnym zakresie zgodnie z dokumentacją, obowiązującymi przepisami i normami, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przepisami bhp i p.poż., ochrony środowiska, postanowieniami niniejszej SIWZ z załącznikami. 2. Od dnia podpisania umowy pozostawanie w pełnej gotowości do bezzwłocznego przejęcia frontu robót. 3. Powierzenie funkcji kierowników robót branżowych z wymogiem stałej obecności w trakcie prowadzenia robót branżowych. Kierownicy robót branżowych muszą posiadać stosowne uprawnienia budowlane. Powyższe zdarzenie musi być wpisane do dziennika budowy. 4. Zmiana kierowników robót, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje wskazanej osoby będą nie mniejsze niż wymagane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu propozycję zmiany, nie później niż 7 dni przed planowanym skierowaniem do kierowania robót wskazanej osoby. Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu zamówienia wynikająca z braku kierownictwa robót branżowych będzie traktowana jako przerwa wynikła z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia robót. 5. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana osób pełniących funkcję kierowników robót winna być potwierdzona wpisem do dziennika budowy i nie będzie wymagała aneksu do umowy. 6. Wykonanie harmonogramu rzeczowo-finansowego i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym. 7. Wykonanie Instrukcji Bezpiecznego Wykonania Robót w terminie do 7 dni od podpisania umowy. 8. Pełnienie funkcji koordynacyjnych w stosunku do podwykonawców. 9. Uczestnictwo w naradach koordynacyjnych, zwoływanych przez Zamawiającego. 10. Utrzymywanie na bieżąco porządku w rejonie prowadzenia robót oraz na drogach dojazdowych; w przypadku zaniechania powyższych obowiązków przez Wykonawcę, Zamawiającemu przysługuje prawo, bez dodatkowego wezwania Wykonawcy, do wykonania powyższych czynności na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz potrącenia należności z tego tytułu z wynagrodzenia Wykonawcy. Wykonawca odpowiada za ochronę środowiska w rejonie prowadzenia robót, podejmuje odpowiednie środki w celu zabezpieczenia dróg przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem spowodowanym jego środkami transportowymi; po zakończeniu robót przywraca je do stanu pierwotnego. 11. Przekazywanie gruzu i odpadów powstałych w trakcie robót do odbiorcy odpadu zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz. U. z 2013r. poz. 21) lub wykorzystanie we własnym zakresie zgodnie z posiadanym zezwoleniem. Przekazanie odpadów należy udokumentować pisemnie. 12. Zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót przed dostępem osób trzecich. 13. Zapewnienie bezpiecznego dojazdu i dojścia do sąsiadujących obiektów. 14. Zapewnienie przestrzegania przepisów bhp w trakcie prowadzenia robót. 15. Zainstalowanie na własny koszt podliczników wody i energii elektrycznej dla potrzeb prowadzonych robót, oraz ponoszenia kosztów zużycia wody i energii elektrycznej w okresie realizacji robót objętych zamówieniem. 16. Powiadomienie Zamawiającego o gotowości do odbioru robót zanikowych z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych. 17. Powiadomienie Zamawiającego o gotowości do częściowego odbioru robót z wyprzedzeniem 7 dni roboczych do planowanego terminu odbioru (odbiór częściowy robót jest dokonywany w celu prowadzenia częściowych rozliczeń za wykonane roboty). W tym terminie Wykonawca dostarczy, do akceptacji Kierownika Projektu, Kierownika Budowy i Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, wykaz robót wykonanych częściowo, sporządzony na podstawie obmiaru rzeczywiście wykonanych robót, wraz ze wskazaniem części robót wykonanych przez Podwykonawców. Dokonanie odbioru częściowego następuje, w terminie 7 dni roboczych, protokołem odbioru częściowego na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę, i zaakceptowanego przez Kierownika Projektu, Kierownika Budowy i Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, wykazu robót wykonanych częściowo. 18. Informowanie Zamawiającego - w formie pisemnej - o wszelkich problemach i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość i terminowość wykonywanych robót. 19. Wszystkie materiały budowlane w ramach umowy zabezpiecza Wykonawca. 20. Stosowanie wyłącznie nowych materiałów budowlanych najwyższej jakości z punktu widzenia rodzaju i funkcji obiektu budowlanego będącego przedmiotem zamówienia, dopuszczonych do stosowania w budownictwie, zaopatrzonych w wymagane aprobaty i certyfikaty, nieuszkodzonych, wolnych od praw i ciężarów osób trzecich, używanie ich zgodnie ze specyfikacją techniczną producenta, w warunkach odpowiednich do wykonania prac z użyciem tych materiałów. 21. Wszelkie materiały Wykonawca będzie zobowiązany uzgadniać każdorazowo z Zamawiającym. 22. Dokonywanie wpisów w Dzienniku Budowy przez kierowników robót branżowych. 23. Ponoszenie opłat, które okażą się niezbędne do prowadzenia robót i prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia (tj. opłat za wszelkie uzgodnienia i opinie wynikające z obowiązujących przepisów). 24. Wszelkie koszty związane z opracowaniami, odbiorami i badaniami pokrywa Wykonawca. 25. Wykonawca, na własny koszt, wykona pomiary wydajności wykonanych instalacji wentylacyjnych i dołączy do dokumentacji odbiorowej protokół z przeprowadzonych badań. 26. Wykonawca, na własny koszt, wykona sprawdzenia instalacji wewnętrznej ppoż. i oddymiania i dołączy do dokumentacji odbiorowej protokół z przeprowadzonych badań. 27. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia, z udziałem właściwych organów, odbiorów instalacji. 28. Wykonawca przeszkoli osoby wskazane przez Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji zamontowanych urządzeń. 29. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu, w języku polskim, instrukcji użytkowania i konserwacji urządzeń, określających procedury i zasady wykonywania czynności niezbędnych przy eksploatacji i instalacji. 30. Wykonawca do odbioru końcowego dostarczy Zamawiającemu komplet dokumentów odbiorowych i rozliczeniowych, w tym m.in.: dokumentów pozwalających na stwierdzenie, że wszystkie zabudowane materiały posiadają dopuszczenie do zastosowania w budownictwie (łącznie z niezbędnymi atestami, certyfikatami i deklaracjami zgodności), protokoły z badań i sprawdzeń, protokoły, protokoły odbiorów częściowych i zanikowych, oświadczenia kierowników robót, dokumentację fotograficzną. 31. Dokumentację odbiorową dostarczy na 14 dni przed zgłoszeniem gotowości do odbioru końcowego, w formie papierowej w 2 egz. oraz 1 egz. w wersji elektronicznej. 32. Doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu zaplecza budowy po zakończeniu robót z ewentualnym uwzględnieniem stanu określonego w projekcie zagospodarowania terenu. 33. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia na własny koszt wszelkich uszkodzeń przyległego terenu, które mogą powstać w wyniku przeprowadzonych prac. W związku z tym przed rozpoczęciem robót przeprowadzi z przedstawicielem Zamawiającego i Użytkownika przegląd "zerowy" terenu przyległego wraz ze sporządzeniem dokumentacji (w tym dokumentacji fotograficznej). 34. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia na piśmie Zamawiającego o zakończeniu robót. 4) Jeżeli w dokumentacji przetargowej element przedmiotu zamówienia został wskazany poprzez znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces lub opisano element przedmiotu zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 i ust.3 ustawy Pzp, ewentualne wskazania na takie elementy przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami "lub równoważny". Zamawiający dopuszcza w takim przypadku oferowanie elementów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentacji przetargowej. 5) W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami "Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu", Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. W związku z powyższym Wykonawca w trakcie prowadzenia prac budowlanych zobowiązany jest do: * zraszania wodą terenu prowadzenia robót w okresach suszy, * stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), * transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, * stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach, Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: * Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; * organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. 6) Wykonawca ma prawo podpisać umowę o podwykonawstwo. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. Jeżeli powierzenie Podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego Podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy. Przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp stosuje się wobec dalszych Podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Budowa instalacji wentylacji i oddymiania garażu dla budynku nr 5
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Z powodu braku możliwości przedłużenia terminu składania ofert spowodowanych regulacjami ustawy, a pojawieniem się istotnych pytań od Wykonawców dotyczących przedmiotu zamówienia Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 7 z zw. art. 146 ust. 6 z zw. art. 29 ustawy Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia pn "Budowa instalacji wentylacji i oddymiania garażu dla budynku nr 5"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.