eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w TarnowieCZĘŚĆ I zamówienia - /Kompleksowa obsługa biura z modułem archiwizacji dokumentów/, CZĘŚĆ II zamówienia - /Merchandising w handlu z programem do fakturowania i obsługą kasy fiskalnej/, CZĘŚĆ III zamówienia - Przewóz towarów niebezpiecznych ADR - kurs początkowy (szkolenie podstawowe w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych wszystkich klas; szkolenie specjalistyczne w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych w cysternach)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-20

Tarnów: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie: CZĘŚĆ I zamówienia - /Kompleksowa obsługa biura z modułem archiwizacji dokumentów/, CZĘŚĆ II zamówienia - /Merchandising w handlu z programem do fakturowania i obsługą kasy fiskalnej/, CZĘŚĆ III zamówienia - Przewóz towarów niebezpiecznych ADR - kurs początkowy (szkolenie podstawowe w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych wszystkich klas; szkolenie specjalistyczne w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych w cysternach)
Numer ogłoszenia: 460728 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 418186 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. J. Bema 3, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882300, faks 014 6882301.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie: CZĘŚĆ I zamówienia - /Kompleksowa obsługa biura z modułem archiwizacji dokumentów/, CZĘŚĆ II zamówienia - /Merchandising w handlu z programem do fakturowania i obsługą kasy fiskalnej/, CZĘŚĆ III zamówienia - Przewóz towarów niebezpiecznych ADR - kurs początkowy (szkolenie podstawowe w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych wszystkich klas; szkolenie specjalistyczne w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych w cysternach).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Kompleksowa obsługa biura z modułem archiwizacji dokumentów dla 20 osób, - szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, - szkolenie winno obejmować minimum 150 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 100 godzin zajęć praktycznych, - program szkolenia winien obejmować w szczególności: warsztaty autoprezentacji, etykiety, wizażu, aktywności na rynku pracy, przepisy prawa pracy, obsługę klienta w firmie, organizację pracy biurowej, korespondencję przychodzącą i wychodzącą, obsługę urządzeń biurowych (m. in. faks, ksero, skaner, drukarka), redagowanie korespondencji (edycja i formatowanie korespondencji biurowej oraz projektowanie arkuszy kalkulacyjnych) - obsługę programów biurowych, archiwizacje dokumentów, zasady savoir-vivre u - absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, - każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi posiadać do dyspozycji 1stanowisko komputerowe z odpowiednim oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia oraz dostępem do Internetu, - Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, - zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 7:00 a 19:00, - szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, - zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-8, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Merchandising w handlu z programem do fakturowania i obsługą kasy fiskalnej dla 10 osób, - szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, - szkolenie winno obejmować minimum 130 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 75 godzin zajęć praktycznych, - program szkolenia winien obejmować w szczególności: kreatywność w promocji sprzedaży, psychologię zachowań klienta, zasady tworzenia ekspozycji, podnoszenie efektywności sprzedaży, zasady nowoczesnego handlu, towaroznawstwo, obsługę programu do fakturowania, obsługę kasy fiskalnej, - absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, - każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi posiadać do dyspozycji 1 stanowisko komputerowe z odpowiednim oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia zajęć z zakresu obsługi programu do fakturowania oraz kasę fiskalną, - Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, - zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 7:00 a 19:00, - szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, - zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-8, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Przewóz towarów niebezpiecznych ADR - kurs początkowy (szkolenie podstawowe w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych wszystkich klas; szkolenie specjalistyczne w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych w cysternach - kurs zintegrowany) dla 10 osób, - szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, - szkolenie winno obejmować minimum 30 godzin zegarowych zajęć, tj. 24 godziny lekcyjne w ramach szkolenia podstawowego w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych wszystkich klas oraz 16 godzin lekcyjnych w ramach szkolenia specjalistycznego w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych w cysternach, - szkolenie musi zostać przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. Nr 227, poz. 1367, z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie prowadzenia kursów z zakresu przewozu towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2012 r. poz. 619), - absolwent szkolenia winien otrzymać po zdanym egzaminie zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem, o którym mowa w powołanym wyżej rozporządzeniu, - Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, - zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 7:00 a 19:00, - szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, - zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, - koszt przeprowadzenia egzaminu, o którym mowa w art. 20 powołanej wyżej ustawy pokrywa instytucja szkoleniowa, tj. wchodzi w ogólny koszt szkolenia, - czas trwania egzaminu nie wlicza się do liczby godzin szkolenia, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-8, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Kompleksowa obsługa biura z modułem archiwizacji dokumentów.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Krakowie Ośrodek Kształcenia Zawodowego z siedzibą w Tarnowie, ul. Bema 16, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Przewóz towarów niebezpiecznych ADR - kurs początkowy (szkolenie podstawowe w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych wszystkich klas; szkolenie specjalistyczne w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych w cysternach - kurs zintegrowany).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Tarnowie, ul. Okrężna 2F, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.