eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Dostawa produktów rafinowanych do pojazdów samochodowych Ośrodka Transportu Leśnego w Gorzowie Wlkp.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-20

Gorzów Wielkopolski: Dostawa produktów rafinowanych do pojazdów samochodowych Ośrodka Transportu Leśnego w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 460500 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego , ul. Szpitalna 2, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7323788*100, faks 95 7323788*102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl/otlgorzow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Jednostki Organizacyjne - własnośc.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów rafinowanych do pojazdów samochodowych Ośrodka Transportu Leśnego w Gorzowie Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów rafinowanych i płynu do chłodnic do pojazdów samochodowych Ośrodka Transportu Leśnego w Gorzowie Wlkp. w latach 2013-2014..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.11.00-2, 09.21.14.00-5, 09.21.16.10-0, 09.21.10.00-1, 24.96.10.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : część 1 - 800 zł (słownie: osiemset 00/100 złotych), część 2 - 1700 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset 00/100 złotych), część 3 - 1 200 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście 00/100 złotych) część 4 - 200 zł (słownie: dwieście 00/100 złotych), część 5 - 100 zł (słownie: sto 00/100 złotych), część 6 - 60 zł (słownie: sześćdziesiąt 00/100 złotych) część 7 - 60 zł (słownie: sześćdziesiąt 00/100 złotych), część 8 - 1600 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset 00/100 złotych), część 9 - 300 zł (słownie: trzysta 00/100 złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania Umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac zamiennych na realizację przedmiotu umowy. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany redakcyjne weryfikujące dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl/otlgorzow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szczecin.lasy.gov.pl/otlgorzow.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2012 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Olej silnikowy - kod CPV 09211100-2 spełniający wymagania : a) SAE 15W/40, b) norm: MAN 3275 lub 271 i VOLVO VDS-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej silnikowy - kod CPV 09211100-2 Ilość - 6 000 litrów z dostawą w opakowaniach 200 litrowych spełniający wymagania : a) SAE 15W/40, b) norm: MAN 3275 lub 271 i VOLVO VDS-3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Olej przekładniowy - kod CPV 09211400-5 spełniający wymagania : a) API : GL - 5, b) 75W/140,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej przekładniowy - kod CPV 09211400-5 Ilość - 4 800 litrów z dostawą w opakowaniach 200 litrowych spełniający wymagania : a) API : GL - 5, b) 75W/140,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.14.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Olej hydrauliczny - kod CPV 09211610-0 Ilość - 15 000 litrów z dostawą w opakowaniach 200 litrowych spełniający wymagania PN-78/C-96098 LHM-68.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej hydrauliczny - kod CPV 09211610-0 Ilość - 15 000 litrów z dostawą w opakowaniach 200 litrowych spełniający wymagania PN-78/C-96098 LHM-68.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.16.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Olej HYDRAULICZNY - kod CPV 09211610-0 Ilość - 3 000 litrów z dostawą w opakowaniach 200 litrowych spełniający wymagania PN-78/C-96098HLP-46.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej HYDRAULICZNY - kod CPV 09211610-0 Ilość - 3 000 litrów z dostawą w opakowaniach 200 litrowych spełniający wymagania PN-78/C-96098HLP-46.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.16.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Smar - kod CPV 09211000-1 Ilość - 1 400 kg z dostawą w opakowaniach 4,5 ÷ 10 kg spełniający wymagania :STP PN-63/C-96129.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Smar - kod CPV 09211000-1 Ilość - 1 400 kg z dostawą w opakowaniach 4,5 ÷ 10 kg spełniający wymagania :STP PN-63/C-96129.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Smar - kod CPV 09211000-1 Ilość - 450 kilogramów z dostawą w opakowaniach 4,5÷ 10 kilogramowych, spełniający wymagania : ŁT 43 PN - 72/C-96129.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Smar - kod CPV 09211000-1 Ilość - 450 kilogramów z dostawą w opakowaniach 4,5÷ 10 kilogramowych, spełniający wymagania : ŁT 43 PN - 72/C-96129.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Smar - kod CPV 09211000-1 Ilość - 450 kilogramów z dostawą w opakowaniach 4,5 ÷ 10 kilogramowych, spełniający wymagania : EPX 000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Smar - kod CPV 09211000-1 Ilość - 450 kilogramów z dostawą w opakowaniach 4,5 ÷ 10 kilogramowych, spełniający wymagania : EPX 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Smar - kod CPV 09211000-1 Ilość - 290 kg. z dostawą w opakowaniach 0,4 kilogramowych, spełniający wymagania : Mobilgrease XHP 222, Shell Gadus V220 AC NL GI2 ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Smar - kod CPV 09211000-1 Ilość - 290 kg. z dostawą w opakowaniach 0,4 kilogramowych, spełniający wymagania : Mobilgrease XHP 222, Shell Gadus V220 AC NL GI2 ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Płyn do chłodnic - kod CPV 24961000-8 Ilość - 5 000 litrów z dostawą w opakowaniach 200 litrowych, spełniający wymagania : a) PN - C 40007 b) P.K.W. i U. - 22.66.33 - 50.90.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do chłodnic - kod CPV 24961000-8 Ilość - 5 000 litrów z dostawą w opakowaniach 200 litrowych, spełniający wymagania : a) PN - C 40007 b) P.K.W. i U. - 22.66.33 - 50.90.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.