eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potęgowo › dostawa fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-05

POZYCJA 46041

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Potęgowo: dostawa fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Potęgowo, do kontaktów: Anetta Pirka, Katarzyna Kozioł, ul. Kościuszki 5, 76-230 Potęgowo, woj. pomorskie, tel. 059 8115072, fax 059 8115072, e-mail: ue@potegowo.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): sekretariat@potegowo.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Gminy Potęgowo, sekretariat, Katarzyna Kozioł, Urząd Gminy w Potęgowie, 76-230 Potęgowo, woj. pomorskie, tel. 058 8115072, w.22, fax 059 8115072, e-mail: zp@potegowo.pl, www.potegowo.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Urząd Gminy w Potęgowie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, min. 39 miejsc siedzących. Autobus powinien spełniać wymogi techniczne określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Nr 32, poz.262 z późn.zm.) oraz innych przepisach prawnych. 1. Minimalne wymogi techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 1) ilość miejsc - minimum 39 miejsc siedzących, 2) przystosowanie do bezpiecznego transportu jednej osoby niepełnosprawnej + szyny podjazdowe do transportu wózka inwalidzkiego; 3) autobus na zawieszeniu resorowym (resory, stabilizatory przechyłu, amortyzatory, resory progresywne gumowe lub pneumatyczne); 4) dwudrzwiowy - drzwi przednie otwierane do tyłu, pneumatycznie ze stanowiska kierowcy, drzwi tylne - otwierane ręcznie, z możliwością blokowania przez kierowcę; 5) silnik - o pojemności do 4500 cm3, o mocy nie mniejszej niż 170 KM, silnik wysokoprężny spełniający normę emisji zanieczyszczeń co najmniej Euro 3, umieszczony z tyłu pojazdu; paliwo - olej napędowy; 6) fotele dla pasażerów miękkie lub półmiękkie, w podwójnych rzędach, z podłokietnikami od strony przejścia; fotele zamontowane na podwyższeniu z oświetleniem przejścia włączanym przez kierowcę; pasy bezpieczeństwa przy fotelach (tzw. biodrówki), 7) układ przeniesienia napędu: zsynchronizowana mechaniczna skrzynia biegów, w układzie minimum 6 biegów; 8) układ kierowniczy ze wspomaganiem hydraulicznym, 9) układ hamulcowy - hamulce bębnowe z przodu i z tyłu, system ABS; 10) podwójne koła na osi tylnej, opony bezdętkowe + kompletne koło zapasowe z mocowaniem; 11) bagażniki wewnętrzne podsufitowe; 12) poszycia zewnętrzne odporne na korozję (blachy chromoniklowe, tworzywa sztuczne); 13) ściany i dach izolowane cieplnie, gwarantujące nie przedostawanie się wód opadowych i pyłów do wnętrza autobusu; 14) wentylacja - przesuwne górne partie okien bocznych, wywietrznik dachowy; 15) szyby przednie i tylna klejone do nadwozia; 16) podłoga - wykonana ze sklejki, pokryta wykładziną antypoślizgową; 17) poszycie wewnętrzne ścian bocznych i sufitu wykonane z płyt laminatowych i elementów tworzywowych łatwych do utrzymania w czystości; 18) zestaw radiowy - radio, odtwarzacz + zestaw głośników, antena, mikrofon; 19) ogrzewanie 20) bagażniki podpodłogowe o pojemności minimum 1,5 m3; 21) lusterka sterowane i podgrzewane elektrycznie; 22) instalacja pneumatyczna wykonana z materiałów odpornych na korozję z osuszaczem i odolejaczem powietrza; 23) sygnalizacja dźwiękowa przy włączaniu biegu wstecznego; 24) zbiornik paliwa - pojemność nie mniejsza niż 100 dm3; 25) wieszaki ubraniowe na słupkach bocznych; 26) zasłonki przeciwsłoneczne w oknach; 27) kolorystyka nadwozia - lakier akrylowy - kolor ciemny niebieski lub ciemny zielony, metalik; 28) deska rozdzielcza kierowcy - wyposażona w elektroniczny tachograf; 29) przegroda za fotelem kierowcy - z wieszakiem na odzież; 30) nadwozie oparte na ramie wykonanej z profili stalowych zabezpieczonych antykorozyjnie; 2. Wymagania dodatkowe: 1) Wykonawca udzieli na cały pojazd minimum 24-miesięcznej gwarancji bez limitu przejechanych kilometrów; minimum 36-miesięcznej gwarancji - na perforację nadwozia; gwarancja będzie liczona od dnia odbioru końcowego; 2) autobus musi posiadać homologację; świadectwa homologacji należy załączyć do oferty; 3) autoryzowane stacje obsługi dla dostarczonego autobusu powinny znajdować się w promieniu nie więcej niż 150 km od siedziby Zamawiającego; 4) Wykonawca wyda pojazd wraz z całą dokumentacją samochodu, w tym instrukcją obsługi, dokumentem gwarancyjnym i świadectwami homologacji; 5) ubezpieczenie OC, AC, NW na autobus Zamawiający zawrze we własnym zakresie po dostarczeniu autobusu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: -Dokumenty potwierdzające, że wcześniejsze (min. 2)dostawy zostały wykonane należycie. -Dokumenty zawierające specyfikację techniczną oraz opis wyposażenia zamawianego autobusu w formie wynikającej z opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ oraz zdjęcia oferowanego autobusu z zewnątrz i wewnątrz. -Kopię świadectwa homologacji. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1 autobus - fabrycznie nowy, przystosowany do przewozu min. 1 osoby na wózku inwalidzkim, min. 39 miejsc siedzących 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy zgodnie z art.22 ustawy PZP: 1. Spełniają warunki określone przepisami art.22 ust.1 ustawy PZP, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy PZP; 2. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym Przedmiotem Zamówienia. 3. Wykonali w okresie ostatnich trzech lat do dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia należycie minimum dwie dostawy odpowiadające swoim charakterem przedmiotowi zamówienia (tj. dostawa autobusu o parametrach technicznych i jakościowych zbliżonych do przedmiotu niniejszego zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to z tego okresu. II. Zamawiający zgodnie z art.25 ustawy PZP wymaga, aby każdy Wykonawca złożył następujące dokumenty: 1. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1), 2. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP (załącznik nr 2); 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (stwierdzający uprawnienia w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Koncesje, zezwolenia lub licencje jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; 6. Wykaz wykonanych co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim charakterem przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat do dnia wszczęcia postępowania o zamówienia publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu (załącznik nr 3); 7. Dokumenty potwierdzające, że w/w dostawy zostały wykonane należycie. 8. Dokumenty zawierające specyfikację techniczną oraz opis wyposażenia zamawianego autobusu w formie wynikającej z opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ oraz zdjęcia oferowanego autobusu z zewnątrz i wewnątrz. 9. Kopię świadectwa homologacji. 10. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, zawierającą co najmniej upoważnienie dla jednej ze stron umowy od pozostałych stron do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub reprezentowania i podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. III. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. II.3, 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; IV. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. V. Dokumenty, o których mowa w pkt.II mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. VI. Dokumenty stanowiące załączniki wymagane Specyfikacją należy wypełnić bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji, bez dokonywania w nich zmian. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, należy poinformować o tym w formie oświadczenia. VII. Zasady oceny spełniania wymagań Zamawiającego 1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale V niniejszej Specyfikacji metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z ww. warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone. 2. Zamawiający zakwalifikuje do dalszej analizy Oferty Wykonawców, którzy spełniają wymogi określone w pkt.I,II. 3. Jeżeli Wykonawca nie wykaże się spełnieniem wymogów, o których mowa w pkt.I,II lub jeżeli Zamawiający nie uzna złożonych dokumentów za spełniające te wymogi, złożona przez tego Wykonawcę oferta zostanie odrzucona bez szczegółowej analizy merytorycznej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Zamawiający zgodnie z art.25 ustawy PZP wymaga, aby każdy Wykonawca złożył następujące dokumenty: 1. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1), 2. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP (załącznik nr 2); 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (stwierdzający uprawnienia w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Koncesje, zezwolenia lub licencje jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; 6. Wykaz wykonanych co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim charakterem przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat do dnia wszczęcia postępowania o zamówienia publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu (załącznik nr 3); 7. Dokumenty potwierdzające, że w/w dostawy zostały wykonane należycie. 8. Dokumenty zawierające specyfikację techniczną oraz opis wyposażenia zamawianego autobusu w formie wynikającej z opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ oraz zdjęcia oferowanego autobusu z zewnątrz i wewnątrz. 9. Kopię świadectwa homologacji. 10. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, zawierającą co najmniej upoważnienie dla jednej ze stron umowy od pozostałych stron do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub reprezentowania i podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; III. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. I zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. IV. Dokumenty, o których mowa w pkt.I mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. V. Dokumenty stanowiące załączniki wymagane Specyfikacją należy wypełnić bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji, bez dokonywania w nich zmian. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, należy poinformować o tym w formie oświadczenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.potegowo.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.09.2006, godzina 10:15, Urząd Gminy w Potęgowie, sala narad.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Przedmiot zamówienia realizowany w ramach programu -Program wyrównania różnic między regionami - projekt dofinansowywany ze środków PFRON, na podstawie umowy ze Starostwem Powiatowym w Słupsku 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.