eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-12

Katowice: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
Numer ogłoszenia: 460178 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu Oddział w Katowicach , ul. Józefowska 102, 40-145 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 207 01 00, 207 01 23, faks 32 207 01 84.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipn.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w postaci: - 18 sztuk komputerów stacjonarnych; - 12 sztuk komputerów przenośnych; - 6 sztuk monitorów LCD 24`` oraz 15 sztuk monitorów LCD 18,5``; - 3 sztuki skanerów biurkowych A3, 4 sztuki skanerów biurkowych A4 oraz 3 sztuki skanerów przenośnych; - 1 drukarkę atramentową kolorową, 2 sztuki faksu laserowego, 12 sztuk klawiatur i myszy oraz 5 sztuk serwerów wydruku; - 4 sztuki macierzy 16x2TB oraz 66 sztuk dysków 2TB; - 10 sztuk dysków twardych 500GB, 5 sztuk dysków twardych 1TB oraz 5 sztuk dysków twardych 2TB; - 1 kserokopiarka kolorowa A3; - 30 sztuk pakietów biurowych oprogramowania; - 4 sztuki oprogramowania do obróbki zdjęć oraz 2 sztuki oprogramowania do tworzenia multimedialnych dokumentów; - oprogramowanie backupowe..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.62.00-4, 30.23.40.00-8, 30.23.72.00-1, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 30.12.14.10-0, 48.00.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań dotyczących ww warunku. Wykonawca w celu potwierdzenia jego spełnienia składa oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań dotyczących ww warunku. Wykonawca w celu potwierdzenia jego spełnienia składa oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań dotyczących ww warunku. Wykonawca w celu potwierdzenia jego spełnienia składa oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań dotyczących ww warunku. Wykonawca w celu potwierdzenia jego spełnienia składa oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań dotyczących ww warunku. Wykonawca w celu potwierdzenia jego spełnienia składa oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo wystawione na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonanie istotnych zmian zawartej umowy: 1) W zakresie adresu Zamawiającego albo adresu dostawy - w sytuacji zmiany siedziby przez Zamawiającego; 2) W zakresie osób odpowiedzialnych za realizację umowy, w przypadku zaistnienia przy-czyn uniemożliwiających dalsze pełnienie nadzoru nad realizacją umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ipn.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Instytutu Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu w Katowicach z siedzibą w Katowicach (40-145) przy ul. Józefowskiej 102.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2013 godzina 12:30, miejsce: Oddział Instytutu Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu w Katowicach z siedzibą w Katowicach (40-145) przy ul. Józefowskiej 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 18 sztuk komputerów stacjonarnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 18 sztuk komputerów stacjonarnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 12 sztuk komputerów przenośnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 12 sztuk komputerów przenośnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 6 sztuk monitorów LCD 24`` oraz 15 sztuk monitorów LCD 18,5``.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 sztuk monitorów LCD 24`` oraz 15 sztuk monitorów LCD 18,5``.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 3 sztuki skanerów biurkowych A3, 4 sztuki skanerów biurkowych A4 oraz 3 sztuki skanerów przenośnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 sztuki skanerów biurkowych A3, 4 sztuki skanerów biurkowych A4 oraz 3 sztuki skanerów przenośnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 1 drukarka atramentowa kolorowa, 2 sztuki faksu laserowego, 12 sztuk klawiatur i myszy oraz 5 sztuk serwerów wydruku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 drukarkę atramentową kolorową, 2 sztuki faksu laserowego, 12 sztuk klawiatur i myszy oraz 5 sztuk serwerów wydruku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 4 sztuki macierzy 16x2TB oraz 66 sztuk dysków 2TB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 sztuki macierzy 16x2TB oraz 66 sztuk dysków 2TB.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 10 sztuk dysków twardych 500GB, 5 sztuk dysków twardych 1TB oraz 5 sztuk dysków twardych 2TB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 sztuk dysków twardych 500GB, 5 sztuk dysków twardych 1TB oraz 5 sztuk dysków twardych 2TB.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.62.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 1 kserokopiarka kolorowa A3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 kserokopiarka kolorowa A3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: 30 sztuk pakietów biurowych oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 30 sztuk pakietów biurowych oprogramowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: 4 sztuki oprogramowania do obróbki zdjęć oraz 2 sztuki oprogramowania do tworzenia multimedialnych dokumentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 sztuki oprogramowania do obróbki zdjęć oraz 2 sztuki oprogramowania do tworzenia multimedialnych dokumentów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: oprogramowanie backupowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: oprogramowanie backupowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.