eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Zakup usług edukacyjnych i szkoleniowych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Wiedza to dopiero początek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-12

Tarnobrzeg: Zakup usług edukacyjnych i szkoleniowych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Wiedza to dopiero początek
Numer ogłoszenia: 460074 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Stalach , Stale 1, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 15 811 13 46, faks 15 811 13 46.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsstale@pdg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług edukacyjnych i szkoleniowych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Wiedza to dopiero początek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup usług edukacyjnych i szkoleniowych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Wiedza to dopiero początek. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3.1. Przedmiot zamówienia podzielony został na 18 części w ramach 4 zadań: Zadanie I Blok wsparcia ucznia zdolnego: Część 1. Zajęcia rozwijające z języka polskiego w Gimnazjum w Zespole Szkół: jedna ośmioosobowa grupa w wymiarze 60 godz./grupę (1x 2 godz. tygodniowo). Część 2. Zajęcia rozwijające z matematyki w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół: jedna ośmioosobowa grupa, w wymiarze 60 godz./na grupę (1x 2 godz. tygodniowo) Część 3. Zajęcia rozwijające z matematyki w Gimnazjum w Zespole Szkół: dwie ośmioosobowe grupy w wymiarze 60 godz./na grupę (1x 2 godz. tygodniowo) Część 4. Zajęcia rozwijające z informatyki w Gimnazjum w Zespole Szkół: jedna ośmioosobowa grupa w wymiarze 60 godz./na grupę (1x 2 godz. tygodniowo). Część 5. Zajęcia rozwijające z chemii w Gimnazjum w Zespole Szkół: jedna ośmioosobowa grupa w wymiarze 60 godz./ na grupę (1x 2 godz. tygodniowo) Część 6. Zajęcia rozwijające z przyrody w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół: jedna ośmioosobowa grupa w wymiarze 60 godz./ na grupę (1x 2 godz. tygodniowo) Cel zajęć: - wzrost wiedzy o min. 30% u min. 80% uczniów z zakresu poszczególnych przedmiotów objętych zajęciami rozwijającymi - nauka samodzielności w dochodzeniu do rozwiązań, poszukiwaniu źródeł i wyciąganiu wniosków. Uczniowie pracują z różnymi źródłami wiedzy (Internet, podręcznik, doświadczenie) oraz uczą się wykorzystywać wiedzę w praktyce. Część 7. Zajęcia rozwijające z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół: dwie ośmioosobowe grupy w wymiarze 90 godz./na grupę (3 godz. tygodniowo, 1x2h i 1x1h), wzbogacone e-nauczaniem 10h/osobę Cel zajęć z j. angielskiego: doskonalenie praktycznej komunikacji. Warunki niezbędne do realizacji zajęć. Wykonawca zobowiązuje się: Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu modułów zajęciowych w postaci podręczników oraz słowników, możliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych zajęć; Udostępnić materiały szkoleniowe na platformie e-learningowej umożliwiające samodzielne pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności z zakresu prowadzonych zajęć w okresie ich realizacji oraz dodatkowo rok po zakończeniu zajęć. Platforma elearningowa powinna zapewniać możliwość generowania co najmniej dwóch rodzajów raportów z pracy uczniów: a) czasu pracy na platformie; b) osiąganych wyników z zadań; c) możliwość udostępnienia Zamawiającemu konta typu administrator z dostępem do danych o wykorzystaniu platformy przez poszczególnych uczniów oraz o osiąganych przez uczniów wynikach. Część 8. Zajęcia rozwijające z języka angielskiego zakończone egzaminem zewnętrznym TELC w Gimnazjum w Zespole Szkół: dwie ośmioosobowe grupy w wymiarze 120 godz./na jedną grupę (2x 2 godz. tygodniowo), wzbogacone e-nauczaniem 15h/ osobę. Cel zajęć z j. angielskiego: - nabycie umiejętności praktycznej komunikacji w języku, podniesienie poziomu wiedzy o 1 stopień (np.z A1 na A2) , minimum 14 certyfikatów Warunki niezbędne do realizacji zajęć . Wykonawca zobowiązuje się: Przeprowadzić testy plasujące, Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu modułów zajęciowych w postaci podręczników oraz słowników, umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych zajęć; Udostępnić materiały szkoleniowe na platformie e-learningowej umożliwiające samodzielne pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności z zakresu prowadzonych zajęć w okresie ich realizacji oraz dodatkowo rok po zakończeniu zajęć. Platforma elearningowa powinna zapewniać możliwość generowania co najmniej dwóch rodzajów raportów z pracy uczniów: a) czasu pracy na platformie; b) osiąganych wyników z zadań; c) możliwość udostępnienia Zamawiającemu konta typu administrator z dostępem do danych o wykorzystaniu platformy przez poszczególnych uczniów oraz o osiąganych przez uczniów wynikach. Zapewnić egzaminy certyfikacyjne dla wszystkich uczestników zajęć Wydać certyfikat wszystkim uczestnikom, którzy pomyślnie zdali egzaminy; Część 9. Zajęcia rozwijające z zakresu TIK zakończone egzaminami zewnętrznymi w ramach ECDL - Start w Gimnazjum w Zespole Szkół: dla dwóch dziewięcioosobowych grup w wymiarze 120 godz./na grupę - dwa razy w tygodniu po 2 godziny, łącznie 240 godz. wspomagane e-nauczaniem 5h/osobę. Cel zajęć z zakresu TIK: praktyczne opanowanie czterech obszarów zgodnie z podziałem ECDL- podstawy TIK, użytkowanie komputera, obróbka tekstu, arkusze kalkulacyjne - minimum 12 certyfikatów ECDL - Start. Zajęcia muszą być przeprowadzone zgodnie ze standardami wyznaczonymi dla kursów ECDL START lub równoważnych. Podział godzinowy na poszczególne moduły określi Wykonawca bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu w taki sposób, żeby jak najskuteczniej wykorzystać 120 h na grupę dla realizacji pełnego zakresu szkoleń. Za równoważny Zamawiający uznaje kurs kończący się certyfikatem wydawanym i uznawanym, co najmniej w większości państwach Unii Europejskiej, posiadający publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości. Celem zajęć jest nabycie przez jego uczestnika praktycznych umiejętności pozwalających na efektywne podejście do egzaminów z 4. modułów i uzyskanie certyfikatu ECDL Start. Wykonawca musi opłacić egzaminy oraz opłacić i zorganizować dojazd na egzaminy dla wszystkich uczestników zajęć. Warunki niezbędne do realizacji zajęć. Wykonawca zobowiązuje się: Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu modułów zajęciowych w postaci podręczników, umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych zajęć; Udostępnić materiały szkoleniowe na platformie e-learningowej umożliwiające samodzielne pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności z zakresu prowadzonych zajęć w okresie ich realizacji oraz dodatkowo rok po zakończeniu zajęć. Platforma elearningowa powinna zapewniać możliwość generowania co najmniej dwóch rodzajów raportów z pracy uczniów: a) czasu pracy na platformie; b) osiąganych wyników z zadań; c) możliwość udostępnienia Zamawiającemu konta typu administrator z dostępem do danych o wykorzystaniu platformy przez poszczególnych uczniów oraz o osiąganych przez uczniów wynikach. Zorganizować egzaminy certyfikacyjne ECDL Start lub równoważne w sali posiadającej status Laboratorium ECDL lub równoważnej. Wydać certyfikat uznawany co najmniej w większości państw Unii Europejskiej, posiadający publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości (ECDL Start lub równoważny) wszystkim uczestnikom, którzy pomyślnie zdali wymagane egzaminy; Zagwarantować, aby treści programów zajęć odpowiadały wymaganym zakresom merytorycznym (co najmniej treści opisane dla ECDL Start w programie Syllabus wersja 5.0 dostępnym na stronie Polskiego Towarzystwa Informatycznego: www.ecdl.com.pl) Zadanie II Wsparcie dla uczniów z trudnościami w nauce: Część 10. Zajęcia wyrównujące z matematyki w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół: jedna ośmioosobowa grupa w wymiarze 30 godz./na grupę (1x 1 godz. tygodniowo). Część 11. Zajęcia wyrównujące z matematyki w Gimnazjum - jedna sześcioosobowa grupa w wymiarze 30 godz./na grupę (1x 1 godz. tygodniowo). Część 12. Zajęcia wyrównujące z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół: jedna sześcioosobowa grupa w wymiarze 30 godz./na grupę (1x 1 godz. tygodniowo). Część 13. Zajęcia wyrównujące z języka angielskiego Gimnazjum - jedna ośmioosobowa grupa w wymiarze 30 godz./na grupę (1x 1 godz. tygodniowo). Część 14. Zajęcia wyrównujące z fizyki w Gimnazjum w Zespole Szkół: jedna ośmioosobowa grupa w wymiarze 30 godz./ na grupę (1x 1 godz. tygodniowo). Cel zajęć wsparcia dla uczniów z trudnościami w nauce: - wzrost wiedzy z przedmiotów dotychczas sprawiających uczniom problemy u minimum 80% uczestników zajęć, - wzrost średniej ocen o minimum 0,2 w stosunku do poprzedniego roku szkolnego z przedmiotów objętych zajęciami u 60 % uczestników zajęć, - wzrost wyników o 25% w testach kompetencji początkowym i końcowym u 80% uczestników zajęć, - zdiagnozowanie tematycznych obszarów problemowych, przezwyciężenie problemów, uzupełnienie wiedzy w stosunku do wymagań programu, aktywizacja uczestników w celu zwiększenia motywacji do nauki. Zadanie III Zajęcia doradcze i pozostałe działania: Część 15. Realizacja indywidualnych zajęć doradztwa zawodowo - edukacyjnego w Gimnazjum w Zespole Szkół w Stalach: jedna siedemnastoosobowa grupa w wymiarze 51 godz./ na grupę (3h/os). Cel: pomoc w wyznaczeniu predyspozycji i wstępnej ścieżki rozwoju - 100 % uczestników określi swoje mocne i słabe strony oraz opracuje IPD Część 16. Realizacja zajęć z zakresu technik koncentracji na zadaniu w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół w Stalach: jedna ośmioosobowa grupa; w wymiarze 15 godz./ na grupę. Część 17. Realizacja zajęć z zakresu technik koncentracji na zadaniu w Gimnazjum w Zespole Szkół w Stalach: jedna ośmioosobowa grupa; w wymiarze 15 godz./ na grupę. Cel: wypracowanie indywidualnych technik koncentracji, wzrost umiejętności koncentracji na zadaniu u 80% uczestników Zadanie IV Podniesienie kompetencji TIK nauczycieli Część 18. Zajęcia dla 12 nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK oraz multimediów w praktyce szkolnej w Zespole Szkół w Stalach - dwie grupy w wymiarze 40 godz./ na grupę w okresie od zawarcia umowy do 31.01.2014r.Tematyka: obróbka tekstu, prezentacje w prowadzeniu zajęć, obsługa zakupionych środków dydaktycznych (m.in. zestawu tablica interaktywna, laptop, projektor) Warunki niezbędne do realizacji zajęć. Wykonawca zobowiązuje się: 1) Opracować program szkolenia, który powinien zawierać m.in.: opis treści, opis form i metod realizacji, opis konkretnych umiejętności przydatnych w pracy zawodowej nabywanych przez uczestnika w czasie szkolenia, formy oceniania pracy uczestników, wykaz materiałów pomocniczych przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia, opis planowanej procedury ewaluacji wewnętrznej. 2) Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu zajęć, 3) Przeprowadzić egzamin wewnętrzny, wydać imienne zaświadczenia o ukończeniu szkolenia/ certyfikaty Cel: 100 % nauczycieli weźmie udział w egzaminie wewnętrznym i otrzyma certyfikat. 3.2. Jedna godzina zajęć dla części od 1-14 oraz 18 rozumiana jest jako 45 minut (1 godzina lekcyjna), dla części 15-17 jako 60 minut. 3.3. Zajęcia mogą odbywać się bezpośrednio po obowiązkowych zajęciach dydaktycznych od poniedziałku do piątku (w zależności od kształtującego się planu lekcji Uczestników Projektu), a także w dniach wolnych od nauki szkolnej (soboty, ferie, itp.). W przypadku zajęć odbywających się w dniach wolnych od nauki szkolnej dopuszcza się zwiększenie liczby godzin jednego rodzaju zajęć do maksymalnie 4 w ciągu jednego dnia. Pomiędzy poszczególnymi godzinami lekcyjnymi prowadzący zapewni uczniom co najmniej 5 minutową przerwę. 3.4. Zamawiający udostępnia sale do przeprowadzenia zajęć. 3.5. Uczestnicy zajęć to uczniowie klas IV- VI szkoły podstawowej klas 1 - 3 Gimnazjum oaz nauczyciele Zespołu Szkół w Stalach. 3.6. WYMAGANIA I OBOWIĄZKI DOTYCZĄCE WYKONAWCÓW WE WSZYSTKICH CZĘŚCIACH 3.6.1. Spełnienie wymogów dotyczących wykształcenia. 3.6.2. Zastosowanie zasady równości płci w zależności od zdiagnozowanych potrzeb w odniesieniu do problematyki projektu i jego uczestników. 3.6.3. Opracowanie harmonogramu zajęć i przedstawienie do zatwierdzenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Wykonawca musi dostosować się do obowiązującego w szkole planu lekcji. Zajęcia dla uczniów w dni nauki szkolnej mogą odbywać się w godzinach 13.30-15.55. 3.6.4. Opracowanie i realizacja programów zajęć, ukierunkowanych na realizację celów Projektu. 3.6.5. Prowadzenie dokumentacji (m.in. dzienników zajęć, list obecności na zajęciach). 3.6.6. Sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu, opracowywanie, przeprowadzanie i analiza testów kompetencji (badanie osiągnięć), sprawdzianów lub innej formy oceny dającej możliwości sprawdzenia przyrostu wiedzy i umiejętności uczniów objętych wsparciem- na początku realizacji zajęć, w trakcie oraz na zakończenie projektu i przekazywanie Zamawiającemu. 3.6.7. Promocja i ewaluacja projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.6.8. Ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie. 3.6.9. Przestrzeganie regulaminu obowiązującego w pracowni, w której prowadzi zajęcia. 3.6.10. Decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do prowadzenia zajęć. 3.6.11. Przestrzeganie Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL. 3.6.12. Współpraca z zespołem projektowym. 3.6.13. Wykonywanie innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu. 3.6.14. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Dyrektora Szkoły lub Koordynatora Projektu o wszelkich odstępstwach od harmonogramu realizacji zajęć. 3.6.15. Udostępnienie całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy (np. prac dzieci wytworzonych w trakcie prowadzonych zajęć), na żądanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego lub organom kontrolującym. 3.6.16. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć oraz w czasie przerwy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych 80.53.30.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 7.1. Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą: - wykazać spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, - wykazać brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 7.2. Wykonawcy muszą spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.a) dla części 7, 8, 9, 18- Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 grupowy kurs dla słuchaczy w wieku szkolnym (7-18 lat), w wymiarze min 120h grupę z zakresu języka angielskiego i/lub TIK, w których wzięło udział co najmniej 8 uczestników wzbogacony o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online zakończony przeprowadzeniem egzaminu TELC i/lub egzaminu ECDL z min. 3 modułów b) dla części 1-6 oraz 10- 17 są osobami lub dysponują osobami posiadającymi co najmniej półroczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć z określonego zakresu.Uwaga przez kursy grupowe Zamawiający rozumie zajęcia zlecone dla całych grup słuchaczy w wieku 7-18 lat przez instytucje zewnętrzne (tj. niezależne od Wykonawcy). Szkoleniem grupowym nie są zatem zajęcia prowadzone na zlecenie osób indywidualnych (np. w szkołach językowych lub na kursach komputerowych.3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca w celu spełnienia powyższego warunku musi wykazać, że dysponuje osobami spełniającymi następujące wymagania: Zajęcia rozwijające i wyrównujące z języka polskiego wykształcenie minimum wyższe zawodowe z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania j. polskiego w gimnazjum, staż minimum pół roku pracy na stanowisku nauczyciela, Zajęcia rozwijające i wyrównujące z matematyki wykształcenie minimum wyższe zawodowe z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania matematyki w szkole podstawowej i gimnazjum, staż minimum pół roku pracy na stanowisku nauczyciela, Zajęcia rozwijające z przyrody wykształcenie minimum wyższe zawodowe z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania przyrody w szkole podstawowej, staż minimum pół roku pracy na stanowisku nauczyciela, Zajęcia rozwijające z informatyki, wykształcenie minimum wyższe zawodowe z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania informatyki w gimnazjum, staż minimum pół roku pracy na stanowisku nauczyciela, Zajęcia rozwijające z chemii, wykształcenie minimum wyższe zawodowe z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania chemii w gimnazjum, staż minimum pół roku pracy na stanowisku nauczyciela. Zajęcia rozwijające z języka angielskiego, wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania j. angielskiego w szkole podstawowej w klasach IV-VI staż minimum pół roku pracy na stanowisku nauczyciela, Zajęcia z języka angielskiego zakończone egzaminem zewnętrznym TELC, wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania j. angielskiego, staż minimum pół roku pracy na stanowisku nauczyciela, Zajęcia z zakresu TIK zakończone egzaminami ECDL, wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania informatyki w gimnazjum, staż minimum pół roku pracy na stanowisku nauczyciela, Zajęcia wyrównujące z matematyki, wykształcenie minimum wyższe zawodowe z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania matematyki w gimnazjum, staż minimum pół roku pracy na stanowisku nauczyciela, Zajęcia wyrównujące z języka angielskiego, wykształcenie minimum wyższe zawodowe z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania j. angielskiego w szkole podstawowej i gimnazjum, staż minimum pół roku pracy na stanowisku nauczyciela, Zajęcia wyrównujące z fizyki, wykształcenie minimum wyższe zawodowe z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania fizyki w gimnazjum, staż minimum pół roku pracy na stanowisku nauczyciela, Indywidualne zajęcia z doradztwa zawodowo - edukacyjnego, wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do prowadzenia zajęć, staż minimum pół roku pracy na stanowisku doradcy, Zajęcia technik koncentracji na zadaniu, wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do prowadzenia terapii, doświadczenie w pracy psychologa i/lub pedagoga szkolnego i/lub socjoterapeuty i/lub rewalidatora, staż minimum pół roku pracy w szkole na podobnym stanowisku, Zajęcia dla nauczycieli: z zakresu wykorzystania TIK oraz multimediów w praktyce szkolnej, wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania informatyki na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej, staż minimum pół roku pracy na stanowisku nauczyciela. Ponadto w przypadku składania oferty obejmującej zajęcia a) z zakresu języka angielskiego musi dysponować co najmniej 3 osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, b) z zakresu matematyki, co najmniej 2 osobami, jeśli składa ofertę na więcej niż dwie części z tego zakresu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.8
  • 2 - Doświadczenie - 0.2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy. Zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności w przypadku choroby osoby, która będzie prowadziła zajęcia lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających prowadzenie zajęć. W przypadku zmiany osoby, prowadzącej zajęcia nowa osoba, która będzie prowadzić zajęcia musi spełniać wymagania określone w rozdz. 7 SIWZ. Zamiany te mogą zostać dokonane wyłącznie w przypadku Wykonawcy, który prowadzi działalność gospodarczą pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany, przedłożenia dokumentów potwierdzających kwalifikacje osoby, która będzie prowadziła zajęcia oraz wyrażenia zgody Zamawiającego na tę zmianę. W przypadku Wykonawcy, który jest osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej na skutek zaistnienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie zajęć np. choroba umowa ulega rozwiązaniu, a w przypadku śmierci wygasa. W przypadki wystąpienia niezależnych od Zamawiającego, niemożliwych do przewidzenia w trakcie zawierania umowy okoliczności takich jak np. klęski żywiołowe, znacząca absencja chorobowa u dzieci itp. Zamawiający ma prawo do zmniejszenia Zakresu realizacji przedmiotu umowy do aktualnie niezbędnych swoich potrzeb lub zawieszenia świadczenia usług, na okres w którym te okoliczności występują. Zamiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. Zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych. Zmniejszenia zakresu usług i wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. Zmiana harmonogramu realizacji projektu w przypadku zaistnienia zmian wytycznych, zmian warunków realizacji projektu lub treści dokumentów programowych oraz zmian organizacyjnych w pracy szkoły. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania na piśmie o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. Jeżeli zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę, jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsstale.pdg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Stalach, Stale 1, 39-400 Tarnobrzeg.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2013 godzina 09:30, miejsce: Zespół Szkół w Stalach, Stale 1, 39-400 Tarnobrzeg Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.