To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-03-06
Suwałki: Wykonanie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach przychodni medycznych oraz w ich otoczeniu przy ul. Waryńskiego 27, Putry 9 i Młynarskiego 9 w Suwałkach oraz w budynkach użytkowych przy ul. Pułaskiego 26A, Utrata 1B i Kościu
Numer ogłoszenia: 45976 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 20391 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Noniewicza, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628324, 5628326, fax 087 5628400.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach przychodni medycznych oraz w ich otoczeniu przy ul. Waryńskiego 27, Putry 9 i Młynarskiego 9 w Suwałkach oraz w budynkach użytkowych przy ul. Pułaskiego 26A, Utrata 1B i Kościuszki 82 w Suwałkach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres prac obejmuje : 1. Wewnątrz budynków (ciągi komunikacyjne, klatki schodowe, pomieszczenia gospodarcze, piwnice i sanitariaty). 1.1. Utrzymania czystości podłóg - codziennie od poniedziałku do piątku. 1.2. Konserwacji podłóg (akrylowanie w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu). 1.3. Zmywanie zabrudzeń ze ścian i mebli - w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu. 1.4. Opróżniania koszy i śmietniczek wraz z wymianą worków plastikowych - codziennie od poniedziałku do piątku. 1.5. Wyrzucania śmieci do kontenerów na zewnątrz budynku - codziennie od poniedziałku do piątku. 1.6. Utrzymania czystości i dezynfekcja toalet, utrzymanie w czystości misek klozetowych, pisuarów, umywalek itp. - codziennie od poniedziałku do piątku. 1.7. Utrzymania czystości okien i powierzchni szklanych ( mycie dwa razy do roku w miesiącu kwiecień i wrzesień ). 1.8. Bieżące zabezpieczenia w środki higieny ( papier toaletowy, mydło, kostki wc, środki zapachowe itp. ). 1.9. Dezynfekcja pomieszczeń zgodnie z zaleceniami Sanepidu. 1.10. Usuwania skutków zanieczyszczenia pomieszczeń w przypadku awarii instalacji wodno - kanalizacyjnej i c.o. oraz stosowna dezynfekcja - w ciągu 12 godzin od zgłoszenia. 1.11. Przeprowadzania deratyzacji i dezynsekcji - w miarę potrzeb. 2. Na zewnątrz budynku 2.1. Sprzątania posesji ( utrzymanie porządku i czystości ), tj. zbieranie śmieci oraz zamiatanie przy budynkach i na przylegającym terenie z utrzymaniem porządku wokół miejsc gromadzenia odpadów - codziennie od poniedziałku do piątku. 2.2. Odśnieżania i posypywania piaskiem wejść i dojść do budynków oraz ciągów komunikacyjnych w sezonie zimowym - w przypadku opadów nocnych do godz. 7:00, w przypadku opadów dziennych na bieżąco. 2.3. Koszenie trawy na trawnikach w miarę potrzeb jednak nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu 2.4. Pielenie, wygrabianie i nawożenie trawników w miarę potrzeb. 2.5. Przycinanie krzewów ( wraz z wywiezieniem i uprzątnięciem terenu ) - dwa razy w roku + nawożenie raz w roku. 2.6. Podlewanie drzew i krzewów po nasadzeniach oraz w okresie suszy. 2.7. Wygrabianiu i wyważaniu suchych opadłych liści i traw w okresie jesiennym. 2.8. Wykaszanie chwastów w miarę potrzeb. 3. Zgłaszania Zamawiającemu stwierdzonych awarii i usterek w szczególności osprzętu i wyposażenia instalacji elektrycznej, wodno - kanalizacyjnej, monitoringu i ppoż. 4. Otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do budynku przychodni lekarskiej położonej w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 27 codziennie od poniedziałku do piątku. 5. Zamykanie po sprzątnięciu drzwi na klatkę schodową na I piętro w budynku głównym i drzwi na klatkę schodową w oficynie północnej przy ul. Kościuszki 82 codziennie od poniedziałku do piątku. 6. Zamykanie po sprzątnięciu drzwi wejściowych do budynku przy ul. Pułaskiego 26A codziennie od poniedziałku do piątku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 64320 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWY "WRZOS" JANUSZ CHMIELEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWY "WRZOS" JANUSZ CHMIELEWSKI
- Zakład Handlowo - Produkcyjno - Usługowy Wrzos Janusz Chmielewski, ul. Noniewicza 3, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 64320.00
- Oferta z najniższą ceną: 64320.00 / oferta z najwyższą ceną: 156000.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie docieplenia części elewacji budynku A od strony zachodniej - nad przestrzenią patio w budynku PUZ w Suwałkach przy ul. Noniewicza 10
- Wykonanie parkingu na sześć miejsc postojowych oraz wymiana kostki brukowej przed budynkiem szkoły.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Budowa budynku garażowego, stacji transformatorowej wewnętrznej wraz z przyłączem średniego napięcia, oraz towarzyszącej infrastruktury technicznej
- Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych na terenie stanowiącym własność Gminy Miasta Suwałki, położonym przy budynkach nr 21 i 22 na Osiedlu II w Suwałkach
- Opracowanie dokumentacji technicznej rozbudowy infrastruktury w budynku dydaktycznym nr 2 Zespołu Szkół nr 4 przy ul. Sejneńskiej 14 w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie Porządku - usługi sprzątania świadczone w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- Usługa sprzątania obiektów użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA z podziałem na 3 części
- Usługa sprzątania pomieszczeń w Z/I Gotartów i Z/I Bełchatów / 2024
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Bydgoszczy oraz Oddziałach OIP w Grudziądzu i Włocławku
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 - V postępowanie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.