eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koziegłowy › Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z pługiem do zimowego utrzymania dróg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-12

Koziegłowy: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z pługiem do zimowego utrzymania dróg
Numer ogłoszenia: 459758 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Usług Komunalnych w Koziegłowach , ul. Zamkowa 3, 42-350 Koziegłowy, woj. śląskie, tel. 034 3142000, faks 034 3142000.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozieglowy.pl/zuk

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Usług Komunalnych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z pługiem do zimowego utrzymania dróg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z pługiem do zimowego utrzymania dróg o następujących parametrach: Fabrycznie nowa koparko-ładowarka, rok produkcji 2013, musi posiadać certyfikat zgodności z normami CE i być dopuszczona do ruchu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Minimalne parametry i wymagania techniczne oraz wyposażenie, jakie ma spełniać koparko-ładowarka: 1.Silnik spalinowy wysokoprężny, chłodzony cieczą, z turbodoładowaniem, 2.Moc silnika nie mniejsza niż 68 KW 3.Pojemność silnika nie mniejsza niż 4400 cm3, 4.Napęd na cztery koła z możliwością przełączenia napędu na jedną oś, 5.Cztery równe, skrętne koła, o średnicy 28 cali, 6.Osłony kół, przednie skrętne, 7.Skrzynia biegów manualna - cztery biegi w przód i cztery biegi w tył, 8.Pojemność zbiornika paliwa minimum 150 litrów 9.Wydajność pompy hydraulicznej minimum 120 l/min 10.Ciśnienie robocze około: 250 bar, 11.Osiem świateł roboczych; po cztery z przodu i z tyłu, 12.Łyżka przednia wielofunkcyjna otwierana z możliwością spychania, wyrównywania, ładowania, kopania i chwytania o pojemności minimum 1,0 m3 i szerokości minimum 2300 mm z zębami i widłami do palet o regulowanym rozstawie, 13.Łyżki koperkowe tylne o szerokości: 400-460 mm - 1 szt., 600-650 mm 1 szt. i łyżka koperkowo-skarpowa o szerokości minimum 1200 mm - 1 szt. Każda z łyżek musi być wyposażona w komplet sworzni, 14.Kąt obrotu łyżki koparki: nie mniej niż 200o, 15.Sterowanie ramieniem koparki za pomocą dźwigni hydraulicznych, 16.Ramie koparki wysuwane teleskopowo, z dodatkowym obwodem hydraulicznym dla przystawek hydraulicznych, np.: młot, frezarka, itp. 17.Układ koparki wyposażony w przesuw boczny ramienia koparki, 18.Głębokość kopania z wysuniętym ramieniem: minimum 5,75 m, 19.Wysokość załadunku koparki: minimum 4,0 m, 20.Wysokość wyładunku ładowarką: minimum 2,5 m, 21.Szybkozłącze mechaniczne z przodu i z tyłu, 22.Układ kierowania ze wspomaganiem hydraulicznym, 23.Kolumna kierownicy regulowana, 24.Podpory stabilizujące niezależnie wysuwane hydraulicznie, 25.Sygnał cofania, 26.Kabina całkowicie oszklona, ogrzewana i wentylowana, wyposażona w lusterka zewnętrzne i uchylne szyby boczne, z wycieraczkami na przedniej i tylnej szybie, 27.Regulowany fotel kierowcy wyposażony w pasy bezpieczeństwa, 28.Na wierzchu kabiny powinna być umieszczona i podłączona lampa obrotowa koloru pomarańczowego tzw. kogut, 29.Koparko-ładowarka powinna posiadać na wyposażeniu: apteczkę, gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy, klucz do kół. 30.Dostawa koparko-ładowarki odbędzie się na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, zgodnie z warunkami w umowie. 31.Wykonawca przeszkoli pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu, 32.Gwarancja na okres minimum 36 miesięcy lub 5 000 mth. 33.Serwis gwarancyjny i przeglądy okresowe w okresie gwarancji mają być świadczone w miejscu postoju koparko-ładowarki nieodpłatnie (w tym dojazd) z wyjątkiem materiałów podlegających okresowej wymianie. 34.Katalog części zamiennych 35.Instrukcja obsługi w języku polskim Fabrycznie nowy pług czołowy prosty typu spychacz. Minimalne parametry i wymagania techniczne dla pługa: 1.szerokość robocza - min 2600, max 3000mm, 2.ilość pozycji roboczych: 3 (możliwości ustawiania pozycji pośrednich ) 3.sterowanie hydrauliczne z koparko-ładowarki 4.zasilanie hydrauliczne, elektryczne, zapotrzebowanie mocy i masa dostosowana do koparko-ładowarki Okres gwarancji pługa - minimum 12 miesięcy. Spychacz musi być kompatybilny z koparko-ładowarką..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze 43.31.31.00 - Pługi odśnieżające lemieszowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie spełnia, nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie spełnia, nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie spełnia, nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Uczestnik przetargu musi dostarczyć następujące informacje i dokumenty w swojej ofercie: 1.wypełniony formularz oferty (załącznik nr 2), 2.oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3), 3.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następującego dokumentu: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.Wykonawca winien wypełnić oświadczenie o ewentualnym zamiarze lub braku zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcom, poprzez wypełnienie odpowiedniej treści w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 5.Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiadał za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników; 6.W przypadku podwykonawców, podstawą odbioru przedmiotu zamówienia od wykonawcy będzie protokół odbioru i dokonanie rozliczenia dostaw wykonawcy z podwykonawcami; 7.Umowa spółki cywilnej lub jawnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej lub jawnej. 8.W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 9.W przypadku, gdy oferenta reprezentuje upoważniony przedstawiciel, do oferty musi być załączone upoważnienie określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji oferenta. 10.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz.U.06.87.605/. 11.W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (także spółka cywilna) wymagania dotyczące składanych dokumentów odnoszą się wówczas do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. (W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty z pkt 2; 3; muszą być złożone przez każdego wykonawcę) 12.Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne warunki umowy zawarte są we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozieglowy.pl/zuk
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Usług Komunalnych, ul. Zamkowa 3, 42-350 Koziegłowy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Usług Komunalnych, ul. Zamkowa 3, 42-350 Koziegłowy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.