eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Dostawa polimerów - realizacja wg zadań

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-25

Chełm: Dostawa polimerów - realizacja wg zadań
Numer ogłoszenia: 45961 - 2016; data zamieszczenia: 25.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10131 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5631461 do 63, faks 082 5630450.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa polimerów - realizacja wg zadań.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup, wraz z dostawą i rozładunkiem loco Chełm, Oczyszczalnia Ścieków, ul. Bieławin 5a, polimerów z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Sukcesywna dostawa polimeru niezbędnego w procesie zagęszczania osadów nadmiernych w ilości do 24 000 kg w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Zadanie nr 2: Sukcesywna dostawa polimeru służącego do odwadniania osadów zmieszanych przefermentowanych (osad nadmierny + osad wstępny) po komorach fermentacyjnych ZKF w ilości do 24 000 kg w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do DIWZ. 2. Wykonawcy dokonają doboru laboratoryjnego prób do testów w zakresie zadań nr 1 i nr 2. IV.1 Termin podstawowy. 2.1. Wykonawcy od dnia 01-02-2016 r. do dnia 05-02-2016 r. włącznie, mają prawo do przeprowadzenia doboru polimeru w laboratorium zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu terminu jak do testów. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wysyłania próbek osadu. 2.2. Wykonawcy od dnia 08-02-2016 r. do dnia 24-02-2016 r. włącznie, dostarczą polimery do testów na adres Oczyszczalni Ścieków w Chełmie przy ulicy Bieławin 5a. IV.2 Termin dodatkowy, dla zadania nr 2, w zakresie przeprowadzenia nowych testów dla wykonawców, którzy nie brali udziału w testach podstawowych dla tego zadania lub dla wykonawców którzy testy już przeprowadzili i dostarczą nowe polimery (inne niż były testowane w terminie podstawowym). 2.2.1 Wykonawcy od dnia 04-03-2016 r. do dnia 10-03-2016 r. włącznie, dostarczą polimery do testów na adres Oczyszczalni Ścieków w Chełmie przy ulicy Bieławin 5a. 2.3. Każdy wykonawca na swój koszt dostarczy 20 kg dobranego laboratoryjnie polimeru na próby techniczne, które zamawiający przeprowadzi we własnym zakresie (przy ewentualnym udziale przedstawiciela wykonawcy). Adres dostawy Oczyszczalnia ścieków w Chełmie, ul. Bieławin 5a. 2.4. Wykonawca proponuje termin realizacji prób z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem, przesyłając pismo faxem (82 563 03 45) lub e-mailem na adres: tomasz.szajkowski@mpgk.chelm.pl. Zamawiający potwierdza termin niezwłocznie lub proponuje inny termin. Próba wykonana bez potwierdzenia terminu zostanie unieważniona. 2.5. Kolejność przeprowadzanych testów uzależniona będzie od potwierdzonego pisemnie zgłoszenia. W przypadku braku wolnego terminu na wykonanie testów, Zamawiający nie przewiduje możliwości przesunięcia terminu składania ofert. 2.6. Wyniki badań (karta testu - załącznik nr 1a do DIWZ) zostaną przekazane faxem Wykonawcom nie później niż na 3 dni przed terminem składania ofert. 2.7. Wykonawca dołączy wyniki testów do oferty. 2.8. Oferty wykonawców, którzy nie wykonali testów zostaną odrzucone. 2.9. Wykonawca może być obecny przy próbach swojego środka. Z przeprowadzonych prób sporządza się kartę testu polimeru (załącznik nr 1a). Wykonawca odbierze kartę testu i podpisze zgodność osiągniętych wyników. Odmowa podpisania załącznika nr 1a jest równoznaczna z rezygnacją w uczestnictwie w przetargu. W przypadku nieobecności Wykonawcy podczas przeprowadzania testów, karta badań zostanie do niego wysłana faxem lub pocztą e -mail. 2.10. Po próbach w skali technicznej Zamawiający ustali dla zadań nr 1 i 2: a) zużycie polimeru w kg na 1 Mg suchej masy osadu, b) suchą masę osadu po zagęszczeniu, c) suchą masę osadu przed zagęszczeniem, d) zawartość zawiesiny w odcieku. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem określonym w pkt 1. 4. Wspólny słownik zamówień CPV: 24542000-5 Polimery akrylowe w formach podstawowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.54.20.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1: Sukcesywna dostawa polimeru niezbędnego w procesie zagęszczania osadów nadmiernych w ilości do 24 000 kg w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Allied Solutions Poland Sp. z o.o., ul. Łyżwiarska 1/11, 02-505 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 345384,00

  • Oferta z najniższą ceną: 324424,80 / Oferta z najwyższą ceną: 345384,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2: Sukcesywna dostawa polimeru służącego do odwadniania osadów zmieszanych przefermentowanych (osad nadmierny + osad wstępny) po komorach fermentacyjnych ZKF w ilości do 24 000 kg w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Allied Solutions Poland Sp. z o.o., ul. Łyżwiarska 1/11, 02-505 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 345384,00

  • Oferta z najniższą ceną: 290772,00 / Oferta z najwyższą ceną: 389664,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.