eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Świadczenie usług naprawy sprzętu medycznego i przeglądów pozagwarancyjnych sprzętu medycznego w Miejskim Szpitalu Zespolonym w Olsztynie DZZ-382-72/09

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-18

Olsztyn: Świadczenie usług naprawy sprzętu medycznego i przeglądów pozagwarancyjnych sprzętu medycznego w Miejskim Szpitalu Zespolonym w Olsztynie DZZ-382-72/09
Numer ogłoszenia: 45960 - 2010; data zamieszczenia: 18.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211687 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Szpital Zespolony, ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 532 6349, faks (089) 5326349.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług naprawy sprzętu medycznego i przeglądów pozagwarancyjnych sprzętu medycznego w Miejskim Szpitalu Zespolonym w Olsztynie DZZ-382-72/09.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi naprawy sprzętu medycznego oraz przeglądy pozagwarancyjne sprzętu medycznego w Miejskim Szpitalu Zespolonym w Olsztynie. 1.1 Naprawy obejmują czynności polegające na wykonywaniu napraw eksploatacyjnych, remontów kapitalnych, a także usuwaniu awarii, zgodnie z wyszczególnionymi zasadami: a) wykonanie napraw odbywa się wyłącznie na zlecenie zamawiającego, b) wykonawca usługi zobowiązany jest uzgodnić z zamawiającym, w momencie przyjęcia zlecenia, zakres robót, c) dopuszcza się możliwość montażu materiałów eksploatacyjnych po regeneracji lub używanych - jedynie po uzgodnieniu z osobą wyznaczoną do kontaktu z wykonawcą, d) wykonawca, po dokonaniu naprawy, zobowiązany jest do okazania osobie, o której mowa w pkt. c, każdej wymienionej części sprzętu medycznego zamawiającego, e) wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia kopii odpowiednich dokumentów zakupu części i materiałów eksploatacyjnych (faktura, paragon lub rachunek), które zostały zamontowane lub wymienione w sprzęcie medycznym zamawiającego, f) ceny użytych części nie mogą być wyższe niż sugerowane przez głównych dostawców danej marki producentów sprzętu medycznego. 1.2. Przeglądy techniczne obejmują: a) wymianę materiałów eksploatacyjnych, b) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego sprzętu medycznego, c) określenie czy sprzęt medyczny może być dopuszczony do użytku, d) wskazanie zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do użytku. 1.3. Usługi wymienione w pkt 1.2. lit. a-b winny być świadczone zgodnie z poniższymi warunkami: a) świadczone w zakresie zapewniającym stałe (ciągłe) utrzymanie sprzętu medycznego w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy, b) jeżeli w toku wykonania usługi zajdzie konieczność dokonania czynności przekraczających uzgodniony zakres, wykonawca zobowiązany jest uzgodnić go ze zleceniodawcą, przed jego wykonaniem, c) w przypadku napraw przekraczających 2000,00 zł, na wykonane usługi wykonawca udzieli min. 6 miesięcznej gwarancji, d) na zakupione nowe części wykonawca udzieli gwarancji producenta. e) termin wykonania usługi nie może być dłuższy niż 12 godzin, w wyjątkowych sytuacjach jedynie po uzgodnieniu z zamawiającym, może ulec przedłużeniu. f) w przypadku nagłych awarii mogących mieć wpływ na ciągłość świadczonych usług medycznych, wykonawca zobowiązuje się wykonać zlecenie do godziny 20:00 dnia w którym przyjął zgłoszenie. 1.3. Szczegółowe zestawienie sprzętu medycznego stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 13   

Nazwa: Część 13

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2009.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TECHMED Zakład Techniki Medycznej S.C. Marek Pingot, Jerzy Oziewicz, ul. Metalowa 7A, 10-603 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6600 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45

  • Oferta z najniższą ceną: 45 / Oferta z najwyższą ceną: 45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.