eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Dostawa odczynników do badań serologicznych - pakiet nr 1-2 dla SPZOZ Krotoszyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-04

Krotoszyn: Dostawa odczynników do badań serologicznych - pakiet nr 1-2 dla SPZOZ Krotoszyn
Numer ogłoszenia: 45948 - 2013; data zamieszczenia: 04.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do badań serologicznych - pakiet nr 1-2 dla SPZOZ Krotoszyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do badań serologicznych - pakiet nr 1-2 dla SPZOZ Krotoszyn.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dostawa odczynników do badań serologicznych, maksymalnie 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Metodyki (ulotki) w języku polskim potwierdzające spełnienie wymagań SIWZ przez oferowany asortyment - dotyczy Pakietu nr 1. 2) Parametry wymagane jakościowo-techniczne odczynników, aparatury do oznaczeń w serologii transfuzjologicznej metodą aglutynacji kolumnowej - dotyczy Pakietu nr 2 - załącznik nr 6. 3) Wydruk z monitoringu temperatury - dotyczy Pakietu nr 2. 4) Wykaz upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela podmiotów (autoryzacja serwisu na terenie Polski) do wykonywania czynności instalacji, okresowej konserwacji, okresowej lub doraźnej obsługi serwisowej, aktualizacji oprogramowania, okresowych lub doraźnych przeglądów, regulacji, kalibracji, wzorcowań, sprawdzeń lub kontroli bezpieczeństwa - dotyczy Pakietu nr 2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

2. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale III pkt 7 i rozdziale VI niniejszej SIWZ oraz : a. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. b. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl . 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 6 1. Zamawiający w okresie trwania umowy zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za dostarczony przedmiot umowy cenę ustaloną w oparciu o Formularz Cenowy i wyliczone ceny jednostkowe w dniu zawarcia umowy, z zastrzeżeniem punktu 2. 2. Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się : - zmianę stawek podatku VAT. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, jej zmiana następuje z mocy prawa. § 13 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji przewidzianej w § 6 umowy oraz w przypadkach wymienionych poniżej, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów , sposobu konfekcjonowania, liczby opakowań, wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego., numeru katalogowego produktu (w tym przypadku zmiana może być dokonana na podstawie pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zmianie numeru katalogowego, bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, z zaznaczeniem, której pozycji w Formularzu cenowym zmiana numeru katalogowego dotyczy), Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Pokój nr 20 ul. Młyńska 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Sekretariat ul. Młyńska 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1- Serologia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Odczynnik monoklonalny anty - A dwa różne klony po połowie proporjonalnie ( fiolka a 10 ml.) ml. 1 200 2 Odczynnik monoklonalny anty- B dwie różne klony po połowie proporcjonalnie ( fiolka a 10 ml.) ml. 1 200 3 Odczynnik monoklonalny anty - D RUM ( fiolka a 10 ml.) ml. 800 4 Odczynnik monoklonalny anty - D BLEND ( fiolka a 10 ml.) ml. 800 5 Odczynnik monoklonalny anty-Kell wymagane dwa różne klony, pochodzące od jednego producenta. ( fiolka a 5 ml.) ml. 40 6 Standard anty - D ( fiolka a 2 ml.) ml. 600 7 PBS - buforowany roztwór NaCl (op.a 5 l ) l. 100 8 Konserwowane krwinki wzorcowe do układu AB0 z A2 w jednym zestawie. (zestaw 4 fiolki x4 ml. ) zestaw 12 9 Konserwowane krwinki wzorcowe do wykrywania przeciwciał (zestaw 3 fiolki x4 ml. ) zestaw 24 10 Standaryzowane krwinki wzorcowe typ PBS-VERA do ukladu AB0 o stężeniu min.10% (zestaw 3 fiolki x4 ml. ) zestaw 72 11 Surowica grupy AB. ( fiolka a 5 ml. ) ml. 60 12 Statyw na 7 szt. fiolek serologicznych. szt. 2 Zamawiający wymaga : Dołączenia do oferty metodyk (ulotek) w języku polskim potwierdzających spełnienie wymagań SIWZ przez oferowany asortyment. Fiolki i statywy kompatybilne ze sobą. Statyw wykonany z jednej części pleksi (nieklejony) odporny na działanie środków dezynfekcyjnych. Poz. 8 - Produkt indeksowany pod jednym numerem katalogowym, nie dopuszcza się zaoferowania zestawu składającego się z więcej niż jednej serii. Dodatkowe wymagania stawiane odczynnikom zostały zawarte w załączniku nr 5.Zamawiajacy dopuszcza : dla poz.8,9,10 dostawy cykliczne z końcem terminu ważnośi poprzednich zestawów w ilości podanej przez zamawiającego po podpisanu umowy, dopuszcza się możliwość zmian w harmonogramie dostaw ze strony zamawiajacego po odpowiednio wcześniejszym poinformowaniu wykonawcy. Uwaga:w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: -nie stosuje-. Brak wypełnienia kolumny -Nazwa handlowa /producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2- odczynniki do serologii transfuzjologicznej metodą aglutynacji kolumnowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA KRWI 1 Pełne oznaczenie grupy krwi z badaniem izoaglutynin grupowych (A-B-DVI-/A1-B) 6 000 TESTY PTA-LISS 2 Screening przeciwciał na 3 krw. wzorcowych w PTA LISS 10 500 DODATKOWE BADANIA 3 Grupa krwi noworodka z BTA (A-B-DVI-ctrl-BTA) - odczynnik anty-D nie wykrywający odmianę DVI 480 4 Potwierdzenie grupy krwi noworodka: druga seria A-B-D,inne klony niż w pkt 3 480 5 Fenotyp Rh w zakresie anty-C, anty-Cw, anty-c, anty-E, anty-e, anty-K 90 KRWINKI FIRMOWE DO BADANIA PRZEGLADOWEGO PRZECIWCIAŁ 6 Zestaw 3 krwinek wzorcowych do screeningu p/c zawierające antygen Cw zawieszone w roztworze LISS 14 400 MATERIAŁY ZUŻYWALNE POTRZEBNE DO WYKONYWANIA WW. ILOŚCI BADAŃ 7 Zewnątrzlaboratoryjna międzynarodowa kontrola jakosci potwierdzona certyfikatem dostosowana do metod probówkowych i mikrokolumnowych 4 x rok 8 Odczynnik LISS w ml. 12 000 9 Końcówki do pipety w szt. 48 000 10 Dzierżawa urządzeń i oprogramowania do wykonywania badań. - Dzierżawa zestawu manualnego - Dzierżawa oprogramowania do zarządzania gospodarką krwi w pracowni serologii transfuzjologicznej z niezbędnym sprzętem komputerowym, drukarką laserową z czterema tonerami 1 zestaw _ Liczbę opakowań należy zaokrąglić do pełnego opakowania w górę. _Dostawa wg harmonogramu na czas trwania umowy z co miesieczną częstotliwością, dopuszcza się możliwość zmian w harmonogramie dostaw ze strony zamawiajacego po odpowiednio wcześniejszym poinformowaniu wykonawcy. _ Dostawa interwencyjna w ciągu 5 dni od zgłoszenia. _ Wszystkie odczynniki muszą pochodzić od jednego producenta i być dostarczone w tem. 2-8 °C potwierdzone wydrukiem z monitoringu temperatury jako załącznik do oferty. _ Przy fakturze należy podać za który miesiac dostawy wg harmonogramu jest wystawiona faktura. Uwaga:w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: -nie stosuje-. Brak wypełnienia kolumny -Nazwa handlowa /producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.