eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przeworsk › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w powiecie przeworskim związana z termomodernizacją budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Przeworsku, ul. Jagiellońska 10 oraz budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Króla Władysława Jagiełły w Przeworsku, ul. Szkolna 6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-12

Przeworsk: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w powiecie przeworskim związana z termomodernizacją budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Przeworsku, ul. Jagiellońska 10 oraz budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Króla Władysława Jagiełły w Przeworsku, ul. Szkolna 6
Numer ogłoszenia: 459378 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 6487009, faks 016 6487009.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.przeworsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w powiecie przeworskim związana z termomodernizacją budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Przeworsku, ul. Jagiellońska 10 oraz budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Króla Władysława Jagiełły w Przeworsku, ul. Szkolna 6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w powiecie przeworskim związana z termomodernizacją budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Przeworsku, ul. Jagiellońska 10 oraz budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Króla Władysława Jagiełły w Przeworsku, ul. Szkolna 6. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1)nadzór inwestorski nad realizacją robót branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej zgodnie z zakresem umowy dotyczącej realizacji, 2)reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3)sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 4)sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót i przekazaniu do użytkowania, 5)potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 6)wydawanie kierownikowi budowy lub robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów o próbach i badaniach, wpisach o dowodach dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, 7)żądania od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 8)dokonywanie bieżącej analizy kosztów budowy oraz sporządzanie stosownych raportów wg wymagań Zamawiającego, 9)sprawdzanie i akceptacja dokumentów rozliczeniowych budowy pod względem merytorycznym i rachunkowym, 10)uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian i odstępstw od pierwotnej dokumentacji projektowej do jego ostatecznej akceptacji, 11)organizowanie roboczych narad koordynacyjnych na terenie budowy z udziałem Zamawiającego, biura projektowego, i innych niezbędnych instytucji, 12)przeprowadzanie odbiorów, rozliczeń częściowych realizacji budowy, 13)przygotowanie materiałów do odbioru końcowego budowy oraz dokonanie odbioru końcowego zadania przy udziale Zamawiającego, 14)uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu budowy niezbędnych do zawiadomienia o zakończeniu budowy, 15)rozliczenie końcowe budowy wraz z uzgodnieniem z Zamawiającym poniesionych nakładów finansowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi Zamawiającego wraz z podziałem kosztów na grupy środków trwałych, 16)przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej w stanie faktycznym i prawnym umożliwiającym natychmiastowe rozpoczęcie użytkowania, 17)bieżąca współpraca z Zamawiającym, 18)uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych. Liczba pobytów Inspektora Nadzoru w miejscu prowadzanie prac musi zapewnić prawidłowy nadzór nad przebiegiem robót i wynikać będzie z bieżących potrzeb. Zleceniobiorca zapewni ponadto, że na wezwanie Zleceniodawcy, w sprawach nie cierpiących zwłoki, Zleceniobiorca zobowiązany będzie do stawienia się na budowie w przeciągu 3 godzin od chwili otrzymania wiadomości o potrzebie jego obecności i podjęcia czynności objętych umową. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje nadzór nad następującymi robotami: 1. Termomodernizacja budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Przeworsku obejmuje: 1)ocieplenie ścian zewnętrznych, 2)ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic, 3)ocieplenie stropodachu części wysokiej, 4)ocieplenie stropodachu części niskiej, 5)wymiana stolarki otworowej - luksferów na okna PVC, montaż nawiewników. Częściowe zamurowanie otworów przeszklonych luksferami, 6)modernizacja instalacji c.o, 7)izolacja przeciwwilgociowa pionowa ścian zewnętrznych cokołów i piwnic, 8)wymiana parapetów zewnętrznych, 9)remont opaski wokół budynku, 10)wymiana instalacji odgromowej w zakresie zawodów pionowych, 11)wymiana obróbek blacharskich i orynnowania, 12) remont schodów zewnętrznych i podestów wejściowych, 13)remont kominów wraz z otynkowaniem 14)inne prace ogólno-budowlane, tymczasowe i towarzyszące oraz roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Rozpoczęcie robót 03.03.2014r. - zakończenie 30.09.2014r. 2. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Króla Władysława Jagiełły w Przeworsku obejmuje: 1)ocieplenie stropodachu łącznik, 2)ocieplenie stropodachu sali gimnastycznej, 3)ocieplenie stropodachu budynku głównego, 4)wymiana stolarki otworowej - okien na PVC, montaż nawiewników, 5)ocieplenie ścian zewnętrznych sali gimnastycznej, 6)ocieplenie ścian zewnętrznych budynku głównego, 7)ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic budynku głównego, 8)montaż kolektorów słonecznych, 9)modernizacja kotłowni gazowej, 10)wykonanie izolacji cieplnej i pionowych izolacji przeciwwilgociowych ścian piwnic i ścian fundamentowych od wysokości ław fundamentowych do wysokości cokołu 11)remont kominów wraz z otynkowaniem, 12)wymiana orynnowania, rur spustowych i obróbek blacharskich na nowe z blachy tytanowo- cynkowej oraz parapetów okiennych, 13)demontaż istniejącej i montaż nowej instalacji odgromowej, 14)demontaż starej i wykonanie nowej opaski z kostki brukowej wokół budynku wraz z nowym krawężnikiem. 15)inne prace ogólno-budowlane, tymczasowe i towarzyszące oraz roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Rozpoczęcie robót 03.03.2014r. - zakończenie 30.09.2014r. Szczegółowy zakres robót dla zadania objętego nadzorem inwestorskim zawierają: dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dostępne na stronie internetowej zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wnoszenie wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunku dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy wykazu co najmniej: a)1 osoby z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz co najmniej 10-letnią praktyką w nadzorowaniu robót w tej specjalności, b)1 osoby z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, oraz co najmniej 10- letnią praktyką w nadzorowaniu robót w tej specjalności, c)1 osoby z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: kanalizacyjnych, wodociągowych i gazowych, oraz co najmniej 10-letnią praktyką w nadzorowaniu robót w tej specjalności, d)1 osoby z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz co najmniej 10- letnią praktyką w nadzorowaniu robót w tej specjalności, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Uwaga: 1.Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę ww. specjalności w przypadku posiadania uprawnień budowlanych w kilku specjalnościach. 2.Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394.). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w Rozdziale VIII Części A pkt. 1, 2 i 3 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)formularz ofertowy zał. nr 1 do SIWZ b)dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. c) pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. d)zobowiązanie podmiotu trzeciego (lub inny dokument potwierdzający udostępnienie zasobów) do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (oryginał) - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron z zachowaniem warunków określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zleceniodawca przewiduje możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: 1) Osób przy pomocy których Zleceniobiorca realizuje przedmiot umowy wymienionych § 2 umowy, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zleceniodawcy w sposób wskazany w § 2 ust. 3-5. 2) Terminu wykonania niniejszej umowy: 2.1 w przypadku przedłużenia się robót budowlanych stanowiących przedmiot nadzoru. 2.2 w przypadku zaistnienia okoliczności związanych z realizacją robót budowlanych nad którymi nadzór pełni Inspektor w szczególności: 1) wystąpi konieczność wykonania zamówienia dodatkowego którego realizacja ma wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy, 2) wystąpi konieczność wykonania zamówienia uzupełniającego, którego realizacja ma wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy, 3) w okresie realizacji przedmiotu wystąpią warunki atmosferyczne powodujące wstrzymanie robót budowlanych przez okresie co najmniej 7 dni roboczych następujących po sobie i będzie to miało wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy, 4) w przypadku nieterminowego przekazania placu budowy przez Zamawiającego, a opóźnienie to ma wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy, 5) wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji podstawowej umowy na roboty budowlane, które będą miały wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy, 6) w przypadku konieczności wykonania dokumentacji zamiennej, gdy czas na jej wykonanie spowoduje wydłużenie terminu realizacji niniejszej umowy. 2.3Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualne wstrzymanie lub wznowienie usług ze względu na: a)oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje administracyjne (opóźnienie spowodowane przez urzędy), b)przedłużenie procedury przetargowej, c)uwarunkowania społeczne np. protesty, petycje, itp. d)konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości, e)usługi dodatkowe, f)zmiany stanu prawnego, g)niesprzyjające warunki atmosferyczne, h)działania sił natury, uznane za stan klęski żywiołowej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatprzeworsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Przeworsku, ul. Jagiellońska 10, 37 - 200 Przeworsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2013 godzina 12:00, miejsce: w Starostwie Powiatowym w Przeworsku, ul. Jagiellońska 10, 37 - 200 Przeworsk, w pok. 419 Kancelaria Ogólna, IV piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Powiat Przeworski jest uczestnikiem projektu pod nazwą:Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w powiecie przeworskim, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej II Infrastruktura techniczna, działanie 2.2 Infrastruktura energetyczna, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.