eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Utrzymanie czystości w obiektach Sądu Okręgowego w Poznaniu użytkowanych przezRodzinny Ośrodek Diagnostyczno Konsultacyjny nr 1 przy ul. Dąbrowskiego 79 w Poznaniu, Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno Konsultacyjny nr 2 przy ul. Św. Marcin 66/72 w Poznaniu Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno Konsultacyjny przy ul. Kasprowicza 3 w Lesznie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-16

Poznań: Utrzymanie czystości w obiektach Sądu Okręgowego w Poznaniu użytkowanych przez: Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno Konsultacyjny nr 1 przy ul. Dąbrowskiego 79 w Poznaniu, Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno Konsultacyjny nr 2 przy ul. Św. Marcin 66/72 w Poznaniu Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno Konsultacyjny przy ul. Kasprowicza 3 w Lesznie
Numer ogłoszenia: 45928 - 2011; data zamieszczenia: 16.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38899 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 32, 61-745 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 85 66 004, faks 61 85 66 087.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w obiektach Sądu Okręgowego w Poznaniu użytkowanych przez: Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno Konsultacyjny nr 1 przy ul. Dąbrowskiego 79 w Poznaniu, Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno Konsultacyjny nr 2 przy ul. Św. Marcin 66/72 w Poznaniu Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno Konsultacyjny przy ul. Kasprowicza 3 w Lesznie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest codzienne świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Zamawiającego położonych w niżej wymienionych lokalizacjach: - Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno - Konsultacyjny nr 1 w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 79 o powierzchni 436,17 m2 ; - Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno - Konsultacyjny nr 2 w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 66/72 o powierzchni 457,30 m2; - Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno - Konsultacyjny w Lesznie przy ul. Kasprowicza 3 o powierzchni 123,74 m2. Przez codzienne świadczenie usług rozumiane jest wykonywanie czynności określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, w dni powszednie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. b) Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części, dopuszczając możliwość składania ofert częściowych na jedną lub dwie części zamówienia: Część A- Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno - Konsultacyjny nr 1 i nr 2 w Poznaniu, Część B- Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno - Konsultacyjny w Lesznie c) Minimalny zakres i częstotliwość prac niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, który Wykonawca przyjmuje do bezwzględnego wykonywania określa Załącznik nr 1-3 wzoru umowy. d) Wykonawca zapewni do realizacji przedmiotu zamówienia przeszkolonych pracowników i osoby nadzorujące realizację prac. W/w osoby - nie karane sądownie i przeciw, którym nie toczy się postępowanie karne, zostaną wyszczególnione w Załączniku nr 4 do umowy, e) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej liczby osób sprzątających w celu należytego utrzymania czystości, kierując się przy tym obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadaną wiedzą i doświadczeniem. f) Wykonawca na własny koszt zapewni pracownikom realizującym przedmiot zamówienia: - przeszkolenie w zakresie BHP i ppoż. oraz zasad udzielania pierwszej pomocy; - jednolitą odzież roboczą; - identyfikator z imieniem, nazwiskiem oraz zdjęciem; - środki czystości, urządzenia i narzędzia niezbędne do realizacji usługi; g) Realizacja prac stanowiących przedmiot zamówienia odbywać się będzie w obiektach wymienionych w pkt. a) po godzinach ich urzędowania tzn. po godzinie 15:30, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość indywidualnego uzgodnienia w formie pisemnej godziny rozpoczęcia świadczenia pracy przez Wykonawcę, bezpośrednio z osobami upoważnionymi przez Zamawiającego w poszczególnych obiektach. h) W celu potwierdzenia codziennego świadczenia pracy zgodnie z zapisami wzoru umowy, pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do bezwzględnego podpisywania listy obecności w dniu świadczenia pracy. Strony ustalają, iż comiesięczna karta obecności pracownika świadczącego usługę utrzymania czystości będzie sporządzana przez Wykonawcę i znajdować się będzie, aż do zakończenia każdego miesiąca w pomieszczeniu wskazanym przez upoważnionych w § 3 ust 25 lit b wzoru umowy pracowników Zamawiającego. Po zakończeniu każdego miesiąca karta obecności będzie przesyłana wraz z protokołem odbioru, o którym mowa w § 3 ust 23 wzoru umowy do siedziby Zamawiającego. i) Klucze do poszczególnych pomieszczeń są przechowywane na dyżurkach ochrony obu obiektów i zabezpieczone są w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom niepowołanym. Zamawiający upoważni do ich pobierania wyłącznie osoby wskazane w Załączniku nr 4 do umowy. j) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i dostarczenia we własnym zakresie i na swój koszt wszelkich środków i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności środków myjących, czyszczących, dezynfekujących, toaletowych w ilościach niezbędnych do utrzymania obiektu w stałej czystości, m.in.: - środków myjących, czyszczących, konserwujących, dezynfekujących; - worków na śmieci; - mydła w płynie; - papieru toaletowego; - ręczników papierowych; - kostek WC dezynfekcyjno-zapachowych; k) Używane przez Wykonawcę środki muszą być bezspornie dobrej jakości, skuteczne w stosowaniu, powszechnie dostępne i używane na rynku, posiadające atest PZH, bezpieczne dla każdej zmywalnej powierzchni, rozkładalne, nietoksyczne, posiadające właściwości odtłuszczająco - myjące. l) Usługa powinna być wykonywana zgodnie z przepisami sanitarnymi tak, aby użyte w celach czyszczących substancje i preparaty nie stanowiły zagrożenia dla zdrowia, życia człowieka i środowiska, tzn. w szczególności odpowiadały wymogom ustawy z dnia 11.01.2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. Nr 11 poz. 84 z późniejszymi zmianami). m) Zamawiający w ramach umowy udostępni Wykonawcy pomieszczenie do przechowywania sprzętu i środków czystości. Koszty energii elektrycznej i wody, zużytych w ilościach potrzebnych do prawidłowego wykonania usługi Zamawiający pokryje z własnych środków finansowych i kosztami tymi nie będzie obciążał Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część A- Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno - Konsultacyjny nr 1 i nr 2 w Poznaniu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Pracy Połysk, ul. Czwartaków 25, 61-495 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30320,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28880,88

  • Oferta z najniższą ceną: 2671,48 / Oferta z najwyższą ceną: 52750,47

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część B- Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno - Konsultacyjny w Lesznie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lespin Sp. z o.o., Ul. 17 stycznia 90, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7150,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8030,08

  • Oferta z najniższą ceną: 1105,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19907,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.